Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Õpilaste kooliväline sporditegevus (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Palju kes üldse spordiga ei tegele?
  • Kui kaugel elad koolimajast?
  • Kui vastasid jah siis millega tegeled väljas olles?
  • Millistemilliste spordialagadega tegeled?
  • Kui kaua oled spordiga tegelenud?
  • Milliste eesmärkideni tahad jõuda?
  • Milliste spordialadega oled ka varem tegelenud kui oled?
  • Miks lõpetasid sellega tegelemise?
Vasakule Paremale
Õpilaste kooliväline sporditegevus #1 Õpilaste kooliväline sporditegevus #2 Õpilaste kooliväline sporditegevus #3 Õpilaste kooliväline sporditegevus #4 Õpilaste kooliväline sporditegevus #5 Õpilaste kooliväline sporditegevus #6 Õpilaste kooliväline sporditegevus #7 Õpilaste kooliväline sporditegevus #8 Õpilaste kooliväline sporditegevus #9 Õpilaste kooliväline sporditegevus #10
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 10 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-05-28 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 25 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Paiba Õppematerjali autor
Uurimustöö on koostatud Rapla Ühisgümnaasiumi õpilaste põhjal. Uurimustööst selgub kui palju aega kulub lastel spordiga tegelemiseks ja kui palju seda väljaspool kooli üldse harrastatakse.

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
15
odt

Energiajookide kahjulikkus

Sõnastasin kaks uurimisküsimust, milleks on: ·Mil määral ning mis põhjusel Mustvee Gümnaasiumi põhikooli õpilased tarbivad energiajooke? ·Kas Mustvee Gümnaasiumi põhikooli õpilased on kursis energiajookide kahjulikkusega? Et küsimustele vastused saada koostasin küsitluse, kus on 9 küsimust. Metoodika on kvantitatiivne. Küsitluse viisin läbi Mustvee Gümnaasiumi 5.-9. klassi õpilaste seas. Töö koosneb 12 leheküljest, 3 joonisest, 1 lisast, tabelid puuduvad. Sooviksin tänada abistamise eest oma juhendajat Ene Lüüsi, uurimistöö aluste õpetajat Maili Vaherit ja küsitluses osalenud õpilasi. 4 1. KIRJANDUSE ÜLEVAADE Energiajookide kajastus on hiljuti olnud väga suur, eriti müügi keelamise suhtes, ja kas peaks seda Eestis tegema

Keemia
thumbnail
48
docx

Kiviõli 1. keskkooli õpilaste õpiharjumused

õpiharjumused, mille kohta kirjutisi väga palju pole. Helle-Mall Kadajas (2005) on oma raamatus „Õppima õppimine ja õppima õpetamine“ sellel teemal pikemalt peatunud. Autori teemavalikut ajendas:  teemat on kajastatud meedias,  isiklik huvi antud teema kohta,  autor on plaaninud minna edasi õppima õpetajaks. Selle töö eesmärgiks on: 1) anda ülevaade õpiharjumuse käsitlusest; 2) välja selgitada 3., 6. ja 9. klassi õpilaste õpiharjumused; 3) analüüsida, kuidas mõjutavad õpiharjumused kodutööde tegemist; 4) kui suur on erinevus 3., 6. ja 9. klassi õpilaste õpiharjumuste vahel. Hüpotees: 9. klassi õpilaste õpiharjumused on paremad kui 3. ja 6. klassi õpilastel. Õpiharjumuste taset hindab autor Helle-Mall Kadajase (2005) raamatus antud võtmega. 30-26 punkti Suurepärased õpiharjumused

Eesti keel
thumbnail
9
doc

Uurimistöö Helkuri kasutamine ja kasulikkus

Võru Kreutzwaldi Gümnaasium Helkuri kasutamise teadlikkusest Võru Kreutzwaldi Gümnaasiumi ja Osula Põhikooli 8.klassis Uurimistöö Autor: Tarmo Habe XI a kl. Juhendaja: õp. Anne Tolk Võru 2009 Sissejuhatus Uurimustöö eesmärgiks oli teada saada Võru Kreutzwaldi Gümnaasiumi ja Osula Põhikooli kaheksanda klassi õpilaste teadlikkust helkuri kasutamisel. Sooviti ka teada saada, kas on erinevusi poiste ja tüdrukute sellealastes teadmistes. Autor eeldas, et kõige rohkem teavad helkuritest ja kannavad neid linnakooli tüdrukud, sest linnas räägitakse helkurite kandmisest rohkem ja linnas kontrollib politsei helkurite kasutamist rohkem. Helkur on vajalik, et autojuht pimedas liikuvat jalakäijat juba varakult märkaks ning jõuaks reageerida

thumbnail
58
docx

Narkootikumide tarvitamine 9.-12- klassi õpilaste hulgas

......................................................... 27 KASUTATUD KIRJANDUS............................................................................28 LISA 1...................................................................................................... 30 2 SISSEJUHATUS Autor on valinud teema isiklikust huvist. Autor soovib teada saada, kuidas on Kullamaa Keskkooli õpilaste suhe narkootikumidega. Narkootikumide tarbimine, müümine ja vahendamine on tõsine probleem ühiskonnas. Noortel on suur oht langeda uimastite küüsi, kuna noored on uudishimulikud, soovivad kõike avastada ja enda peal proovida. Riigi peaprokuröri ülevaate riigikogu põhiseaduskomisjonile kohaselt vahistati 2014. aastal 214 inimest narkokuriteo tõttu. Töö hüpoteesiks on, et Kullamaa Keskkooli õpilased ei ole kokku puutunud narkootikumidega.

Uurimustöö
thumbnail
20
doc

Uurimustöö: Laste ja vanemate suhted

Lapsed oskavad ise väga hästi hinnata millised on nende suhted vanematega. Probleemide põhjused on paljudes põhiliseslt samad. Et suhted oleksid aga suurepärased peavad mõlemad osapooled kõvasti pingutama, et need sellised oleksid. Kõige tähtsam osa on osata kuulata nii last, kui lapsel ka vanemat. See aga ei ole nii kerge, kui tundub. Selles referaadis on juttu, kuidas lapse isiksus kujuneb ja kuidas lastega suhelda. Keila Kooli 12-18 aastaste õpilaste abiga on koostatud ülevaade nende suhetest vanematega. Uurimus koostati küsitluse põhjal, millele vastas 72 õpilast. 3 1.LAPSE ARENGUT MÕJUTAVAD TEGURID Lapse kõige mõjuvõimsamaks arengukeskonnaks on kahtlemata kodu ja perekond. Last ei mõjuta ainult need suhted milles ta ise osaline on, vaid suure kaaluga on ka suhted, mida ta kõrvalt näeb. Eakaaslaste ja muu koduväliste arengukeskkonna mõju lisandub alles hiljem.

Informaatika
thumbnail
23
doc

Energiajoogid

..................................................................................22 SUMMARY......................................................................................................................23 2 SISSEJUHATUS Eesti noored on hakanud järjest rohkem tarvitavama energiajooke. Inimesed ei ole teadlikud nende jookide mõjust ja kahjulikkusest organismile. Eriti kehtib see noortemate kooliealiste kohta. Oma töös uurisime energiajookide tarvitamise sagedust Keila kooli õpilaste hulgas. Samuti huvitas meid, kuivõrd noored on teadlikud selliste jookide mõjust nende kehale ja psüühikale. Hüpoteesiks seadsime, et noorukid vanuses 12-18 aastat pole teadlikud energiajookide kahjulikkusest ja tarvitavad neid seetõttu liigselt. Töö eesmärgiks oli välja selgitada, kui suur hulk noorukeid tarbib energiajooke ning mis põhjustel nad seda teevad. Keila Kooli 12-18 aastaste õpilaste abiga on koostatud ülevaade nende kokkupuudetest energiajookidega

Informaatika
thumbnail
25
doc

Ingliskeelsete sõnade ja väljendite kastamine eesti keeles

................................................................................ 18 LISAD............................................................................................................. 19 Lisa 1 Ankeetküsitlus........................................................................................ 19 SISSEJUHATUS Käesoleva uurimistöö teemaks on ingliskeelsete sõnade ja väljendite kasutamine eesti keeles Oskar Lutsu Palamuse Gümnaasiumi vanema astme õpilaste hulgas. Teema valisin, sest mulle on alati huvi pakkunud eesti keel ja et emakeel ka tulevikus säiliks. Töös on kaks peatükki ja viis alapeatükki. Töö teoreetilises osas vaadeldi eesti keele korrektse kasutamise teemat: miks kasutatakse ingliskeelseid sõnu ja väljendeid, kuigi on olemas vastavad eestikeelsed sõnad ja väljendid ning kas sellel kõigel on eesti keelele positiivne mõju. Praktilise osa tarbeks koostasin ankeetküsitluse Google Docs`s (vt LISA

Eesti keel
thumbnail
19
doc

KEHALISE KASVATUSE TUNNID LÄBI ÕPILASTE SILMADE

a klass KEHALISE KASVATUSE TUNNID LÄBI ÕPILASTE SILMADE Loovtöö Juhendaja: õpetaja Maarit Jõemägi Tallinn 2017 SISUKORD Sissejuhatus...........................................................................................................................3 1 praegune kehalise kasvatuse ainekava................................................................................5 2 Kehaline kasvatus läbi õpilaste silmade..............................................................................6 3 uus kehalise kasvatuse ainekava ja eesmärk.......................................................................9 kokkuvõte............................................................................................................................13 kasutatud kirjandus..............................................................................................................15 lisad.....................

Kehaline Kasvatus ja ujumine




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun