Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Äriplaan - reklaamindus (6)

3 KEHV
Punktid
Vasakule Paremale
Äriplaan - reklaamindus #1 Äriplaan - reklaamindus #2 Äriplaan - reklaamindus #3 Äriplaan - reklaamindus #4 Äriplaan - reklaamindus #5 Äriplaan - reklaamindus #6 Äriplaan - reklaamindus #7 Äriplaan - reklaamindus #8 Äriplaan - reklaamindus #9 Äriplaan - reklaamindus #10 Äriplaan - reklaamindus #11 Äriplaan - reklaamindus #12 Äriplaan - reklaamindus #13 Äriplaan - reklaamindus #14 Äriplaan - reklaamindus #15 Äriplaan - reklaamindus #16 Äriplaan - reklaamindus #17 Äriplaan - reklaamindus #18 Äriplaan - reklaamindus #19
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 19 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2008-12-05 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 934 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 6 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Taavi Müürsepp Õppematerjali autor
Reklaami ja trükiteenustega tegeleva ettevõtte äriplaan

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
171
xls

Finantsnäitajate arvutamine

Kontrolling ja juhtimisarvestus Kulude liigitamine Harjutused Teema 1.Kulude liigitamine Ülesanne 1.1 Iga järgmise kuu kohta märkida, kas tegemist tootekuluga (t) või perioodikuluga(p): a) veinitehase poolt ostetud viinamarjade maksumus; b) pizzaahjude soetamismaksumuse mahaarvestus (kulum) pizzarestoranis; c) lennukompaniis töötavate lennukimehaanikute palgad; d) turvameeste palgad linna kaubamajas; e) kulud kommunaalteenustele tootmistsehhis; f) tootmisseadmete kulum; g) müügijuhi ametiauto kulum; h) tootmishoone kindlustus; i) tootmisjuhi palk; j) turustusjuhi põhipalk; Ülesanne 1.2 Viguri valmistamise kulu tooteühikule on järgmine: 1 Põhimaterjal 6.0 2 Põhitöötasu 1.2 3 TÜK muutuv osa 0.6 4 TÜK püsiv osa

Majandus
thumbnail
17
doc

Äriplaan OÜ InStyle

...............................................................................................8 6.3.4. Turundusteabe komponendid............................................................................................8 6.3.4.1. Müügi aktiviseerimine...................................................................................................8 6.3.4.2. Avalikkuse informeerimine....................................................................................9 6.3.4.3. Reklaam................................................................................................................. 9 7. Kvaliteet................................................................................................................................10 9. Ruumid/Ladustamine............................................................................................................11 9.1. Teenusemaht.............................................................................................

Majandus
thumbnail
18
pdf

Äriplaan

 litsentsid ja patendid, rakendusuuringute tulemused;  ärikontaktid kodu- ja välismaal;  olemasolevate toodetega rahulolematud tarbijad;  pärand, kinnisvara. Äriidee leiab väljenduse äriplaanis. Et tulevane ettevõte suudaks selgelt määratleda oma nõrgad ja tugevad küljed, tooted ja teenused, tarbijad, turustuskanalid ja teised edukaks konkureerimiseks vajalikud komponendid, siis tuleb koostada üksikasjalik ja põhjendatud äriplaan. Äriplaan on ettevõtte äriidee edasiarendus, ta kajastab sõnades ja numbrites seda, milliseid võimalusi ettevõte näeb püstitatud eesmärgi saavutamiseks ja milliseid ressursse ta selleks vajab. Ettevõte ei saavuta kiiret arengut, kui tal puudub eesmärk ja teadmine, kuidas seda saavutada. 5.2. Ettevõtte missioon, visioon tema tulevikust ning tegevuse eesmärgid Enne täpsemate eesmärkide püstitamist ja konkreetsete tegevuskavade väljatöötamist tuleks endale

Majandus
thumbnail
28
docx

Äriplaani vormistus

on seotud nende pangakaardiga. Siis esialgul klient aktiveerib oma kaarti toidu tellides, ja seejärel jälle valideerib ning kahe sekundiga maksab toidu eest. See kiirendab maksu protsessi ja kergendab klienditeenindajate tööd. 4.3. TURUNDUS (alustage eesmärkidest – mida soovite saavutada, planeeritavate turunduse ja kommunikatsiooni põhimõtete üldine ülevaade) 4.3.1. Turustuskanalid (kirjeldus ja prognoositavad kulud): Kohvik 4.3.2. Müügitoetus, reklaam (kirjeldus ja prognoositavad kulud): Kulu liik Ühiku Kogus Summa maksumus Facebook - - - Roll-up kohvikute juures 65 3 195 4.4. TOOTMINE/TEENUSTE OSUTAMINE JA RESSURSID 4.4.1

Majandus
thumbnail
22
doc

Disaini ise

........................................................................................13 6.3.4. Isiklik müügitöö.......................................................................................................... 13 6.3.5. Müügi aktiviseerimine................................................................................................ 13 6.3.6. Avalikkuse informeerimine.........................................................................................13 6.3.7. Reklaam...................................................................................................................... 13 7. Kvaliteedisüsteem ja kvaliteedi parandamine.......................................................................13 8. Tootearendus ja kavandamine...............................................................................................14 9. Tootmisruumide, masinate, süsteemide arendamine............................................................ 15 9.1

Majandus
thumbnail
22
pdf

Äriplaan - 4-Youth

.......................................................10 6.3.4.1 Isiklik müügitöö .........................................................................................................10 6.3.4.2 Müügi aktiviseerimine .................................................................................................10 6.3.4.3 Avalik informeerimine..................................................................................................10 6.4.3.4 Reklaam........................................................................................................................10 7. Teenuse kvaliteet ............................................................................................................................11 8. Teenuse arendamine ja kavandamine.............................................................................................12 9. Teenindamisruumide, masinate ja süsteemide arendamine.........................................

Majandus
thumbnail
38
docx

Äriplaan pizza koju

Menüüsse soovin lisada 3.-4. aastal ka Hiina toidu, olenevalt firma edukusest. STRUKTUUR töötaja funktsioonid tegevused firma tegevuse juhataja juhtimine planeerimine korralduste andmine töötajatele personali värbamine reklaam ettevõtte sisene kontroll varustustegevus Kokad tootmine-teenindus toiduvalmistamine menüü tundmine arveldamine ja kassatöö klientide teenindamine kassadokumentide vormistamine

Ettevõtlus alused
thumbnail
74
doc

Finantsjuht. konspekt

Tehnikagümnaasium TALLINNA TEHNIKAGÜMNAASIUM AINEKONSPEKT MAJANDUSÕPETUS II OSA FINANTSJUHTIMINE 1 Tehnikagümnaasium Õppeaine eesmärk Anda õpilastele majandusalaseid üldteadmisi ettevõtte majandustegevuse olulisematest külgedest, finantsarvestuse alustest, kontseptsioonidest seostatuna Eesti seadusandluse ja ärikeskkonna ning nendest tulenevate probleemidega. Aine käsitlemisel keskendutakse põhimõistete, struktuuride, reeglite ja protsesside ning metoodiliste võtete selgitamisele ettevõtluse esmatasandil. Loengukonspekt sisaldab teoreetilisi aluseid ja vajalikke praktilised näited ­ probleemsed ülesanded (nn. miniprojektid), milledele on vaja anda majanduslik hinnang ja teha õiged otsused probleemide käsitlusel. Ülesannete kogumiku koostamisel on lähtutud vastavalt erinevate eriala omap�

Majandus




Meedia

Kommentaarid (6)

mannux001 profiilipilt
mannux001: Annab küllaltki hea ülevaate, kuid mitte eriti korrapärane
20:11 05-12-2008
aamail profiilipilt
aamail: Kehva teostus ja nõrk sisu, peaks olema tasuta!!!
16:21 27-02-2009
ingrid profiilipilt
ingrid: ülevaate annab jah aga vormistus on jama.
00:37 24-05-2009



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun