kaugvaateks on kohandatavad ja las kliendid ise valivad sobiva serveri jagamise viisis nii, et serveri ressurss on tõhusalt kasutatav. Kasutades modellerimist me õpime pakutud algoritmi ning näitame, et see on lihtne, ikka veel tõhus ja saavutanud kavandatud sihi. Kõneall oleval esitlusel me näitame meie algoritmi on ka võrreldav vahel parem kui kesksed aplad algoritmid, mis vajab ülemaailmset avarat arvutamist. Kokkuvõte Digitaalsetel aparaatidel olev suurendus nupp lubab meil uurida kujutisi mitmest vaatenurgast. Samuti varustab asjakohast võrdkuju strateegilise mõtlemise laadis. mõned inimesed eelistavad asju naha lahedalt, teised aga kaugelt. Mõlematel vaadetel on omad väärtused aga nad peavad olema parandatud olukorrad, ütleb Harvardi ärikooli kantsler. Et saada täit pilti, vajavad juhid lahi- kui ka kaugvaadet. Lahedasi valjavaateid võib leida pingeliste suhete seadmistel. See toob asjaolud
kaugus kodust 680 m koolist 14 km 2.Vaatamisväärsuse nimi: Hõlmikpuuhaljak kaugus kodust 15,5 km koolist 750m 3. Vaatamisväärsuse nimi: Riiasöödi tamm Kui tahaksid teekonnal koolist koju einestada, kus oleks seda kõige mugavam teha? Kasuta kaardikihti TOITLUSTUS Söögikoha nimi ja aadress: Ecoland restoran Randvere tee 115 Vajuta nupule tühjenda kaart. Ülesanne nr. 2 Oma kaardi koostamine. Vajuta vasakul ülaservas nupule JOONISTA OMA KAART 1. Lisa punkt. Vajuta alla nupp Lisa punkt. Lahtrisse Nimi – sisesta MINU KODU; vali sulle meeldiv värv ja nupu ikoon Leia kaardil oma kodu ning kliki selle kohal kaardile – ilmub sinu valitud kujundusega punkt. Uue punkti lisamiseks vajuta taas nuppu Lisa punkt. Koosta võõrsilt külla saabunud sõbrale kaart, päevaks planeeritud vaatamisväärsustega. 1. Vali vähemalt kaks vaatamisväärsust allolevast nimekirjast - Tallinna Raekoda, Estonia teater, Kaarli kirik, Tallinna Tehnika Ülikool, Tallinna
Sub korratabel() MsgBox ("korratabel") a = InputBox("millest algab") b = InputBox("mitu nr") f=a g=b For i = 2 To b + 1 Cells(i, 1) = f f=f+1 Next i f=a For i = 2 To b + 1 Cells(1, i) = f f=f+1 Next i End Sub Sub kust() Cells(1, 1) = Cells.Clear Cells(1, 1) = ClearContents End Sub
1 7 8 7 1 4 8 8 44
kollane lill sinine valge 132 171 42 112 5 6 3 44 5 22 7 5 20 12 56 13 8 33 5 54 7 34 10 50 44 3 5 6
docstxt/1336120308103680.txt
TUNNIKONTROLL 9. KLASSILE "ARVUTI KLAVIATUUR" Nimeta arvutiklaviatuuri · tähtede klahvid 5/ klahvide gruppe · numbrite klahvid · funtsioon klahvid kursori klahvid Kirjelda ,milleks arvutile on · sellega sisestame andemeid ja värk 2/ vaja klaviatuuri? · korralduste anmine käib läbi klaviatuuri Milleks on klaviatuuril nupp · registriklahv 2/ "Shift"? · saab selle abil teisi märke Milleks on klaviatuuril nupp · tab e. tabeldusklahv 3/ "Tab"? · teeb taandrea · saab liikuda erinevate valikute vahel Milleks on klaviatuuril · Escape e. paoklahv 2/ "Paoklahv"
11.2020 Kasutades kombaini manuaali leida vastused. http://manuals.deere.com/omview/ OMZ93235_21/?tM=HO (link tahvlis). Esitada meili teel [email protected] või kirjalikult 1) Kombaini igapäevane määrimine ja hooldus. 2) Kombaini hooldus hooaja lõpus 3) Nimetada nupud JD kombaini juhtkonsoolil ja juhtkangil 1) Heedri käivitamise ja kaldtransportööri reversori lüliti. 2) Separaatori rakenduslüliti. 3) Harvest Smart™-i etteandekiiruse aktiveerimise nupp (sõltuvalt varustusest.) 4) Mootori pöörlemissageduse nupp. (kõrge.) 5) Mootori pöörlemissageduse nupp. (keskmine.) 6) Mootori pöörlemissageduse nupp. (madal.) 7) 3. käigu nupp. (sõltuvalt varustusest.)1 8) 2. käigu / ProDrive™-i režiimi 2 nupp.(sõltuvalt varustusest.)2 9) 1. käigu /ProDrive™-i režiimi 1 nupp. (sõltuvalt varustusest) 2 10) Parkimispiduri nupp (sõltuvalt varustusest) 11) Nelikveo nupp (suur kiirus) (sõltuvalt varustusest)
static int bar2(int n, int m) { int x=0; if (n <= 0) x = m; else for (int i = 0; i < n + m; i++) { x = x + bar2(n-1,m);} return x;} ______________________________________ public class Male { public static void main(String[] args) { JFrame frame = new MaleFrame(); frame.setDefaultCloseOperation(JFrame.EXIT_ON_CLOSE); frame.setSize(400, 400);frame.setVisible(true); } } class MaleFrame extends JFrame { MaleFrame frame; JPanel toppanel; JPanel buttonpanel; DrawPanel drawpanel;int nupp = 0; MaleFrame() { toppanel = new Jpanel(); buttonpanel = new JPanel(); drawpanel = new DrawPanel(); JButton button = new JButton("Vajuta!"); buttonpanel.add(button); toppanel.setLayout(new BorderLayout()); button.addActionListener(new ActionListener() { public void actionPerformed(ActionEvent e) { nupp = 1; drawpanel.repaint(); } } ); toppanel.add(BorderLayout.SOUTH, buttonpanel); toppanel.add(BorderLayout.CENTER, drawpanel); this.getContentPane().add(toppanel); }
käsud. 1 3 2. Ülesannete lahendused 1. Programm, mis lülitab nupuvajutusel sisse kaheksa valgusdioodi. Algoritmi plokkskeem: Joonis 1.1. Programmi algoritmi ALGUS plokkskeem EI Kas nupp on all? Kustutada kõik valgusdioodid JAH Lülitada kõik valgusdioodid sisse Käesolevale aruandele on lisatud tööfailid. Antud ülesande juurde käib tööfail switch_all_on.asm, mis on etteantud näidisprogrammi2 täiendatud versioon. Ülesande lahendamisel on registri PORTA bitid seatud sisenditeks ja PORTD bitid, mis on ühendatud valgusdioodidega, väljunditeks
3D printerid Mis on 3D printer ja 3D printimine? Mis on 3D printimine? - kolmemõõtmelised objektid; - printimine kiht-kihi haaval; - erinevad materjalid; - KiNG printer kasutab PLA plastikut. Milliseid filamente on olemas? - PLA; - ABS; - NYLON; - WOOD; - CRYSTALLIZED; - DISSOLVABLE; - FLEXIBLE. Printeri osad 1. Menüü nupp 2. Tagasi nupp 3. Valimise nupp 4. LCD ekraan 5. USB auk 6. Printeri pea 7. Printimisalus Milliseid 3D printereid on olemas? Kasutusalad - Kiirprototüüpimine; - Ehete- ja meditsiinitööstus; - Kosmosetööstus; - Arheoloogia; - Kriminoloogia; - Majade ehitamine. Ajalugu -1983 aasta; - Chuck Hull leiutas esimese 3D loomise tehnika; - 1991 – esimene FDM 3D printer; - 1999 – esimene 3D prinditud organ; - 2002 – esimene prinditud neer; - 2006 – esimene SLS printer massidele;
isikuandmeid, et luua endale kasutajakonto. Järeltingimused: Kliendile on loodud kasutajakonto. Erinõudmised: Parooli peab saama sisestada peidetud kujul. Kasutusjuhu esinemissagedus: Niipea kui tekib klient, kes soovib organisatsiooni Fototellimus teenuseid kasutada, peab ta looma omale kasutajakonto. Lahtised probleemid: - Põhistsenaarium: Tegutseja Süsteem 1. Klient soovib registreerida end 2. Kuvatakse nupp, millele vajutades organisatsiooni Fototellimus teenuste saab hakata registreerima end kasutajaks Fototellimuse teenuste kasutjaks (OP1.1) 3. Klient vajutab nupule „Registreeri 4. Kuvatakse eesnime sisestamise kasutajaks“ võimalus (OP1.2) 5. Klient sisestab oma eesnime 6
Harjutus M Informaatika II Tallinna Tehnikaülikool Tudeng: EAEI-21 Õppejõud: Kristina Murtazin Algus Vali komponent: leib Lisa Eemalda Serveeri leib sai või pasteet sulatatud juust kurk sink juust Mängu idee on teha selline võileib, mis jukule meeldiks, Juku maitseb toitu ja annab punkte. Alustamiseks tuleb vajutada nuppu "Algus", seejärel tuleb valida menüüst asju, mida tahad võileivale panna. Nupp "Lisa" lisab valitud komponendi, nupp "Eemalda" võtab selle ära. Kui arvad, et võileib on valmis vajuta nuppu "Serveeri", Kraps viib toidu Jukule. Juku sööb ja annab punkte. J
Tõde on aga see, et mõned neist täituvad ja mõned mitte. Ning meil puudub tegelikult kontroll selle üle, mis täitub ja mis mitte. Probleemid meie elus saavad alguse soovist kõike kontrollida. Olgu selleks suhted, kaal või rahamured - me püüame neid kõiki hallata meie jaoks soovitud viisil. Kuid kas inimmõistus on ikka piisavalt võimas, et panna keegi meid armastama? Ma kahtlen selles. Aga ehk ei ole selleks vajadustki. Meie eludes võiks olla üks "Lase lahti" nupp , mis on alati meie haarde ulatuses. Ükskõik, kui raskes olukorras me oleme või mida iganes me oma elult soovime, meil on võimalus lasta kõigest hetkeks lahti. Kujutage ette, et teie ees on ilus nupp, millele vajutades kaovad kõik probleemid. Kui see juhtub, võid sa muretult olla sõbralik ning naeratav nii iseenda kui ka teiste inimeste suhtes. Tavaliselt ei saa me seda olla seetõttu, et asjad ei ole korras. Meile
-kergemaid ja raskemaid -puutetundlikud tehnoloogiaga -värvivalikuga HINNA JA KVALITEEDI SUHE Kõige odavama fööni saab kätte juba 8 euroga. -kõige tavalisem föön -2 kuumusastet -väike võimsus Kallimatel föönidel on juba rohkem funksioone - IONIC süsteem-antistaatiline efekt, mis muudab juuksed siledaks ja läikiva ks -Smart Airflow tehnoloogia-optimeerib sisemist õhuvoolu ja tagab max. jõu dluse min. müratasemega -külmaõhu nupp -eraldatav filter SUPERSONIC · Kõige kallim föön maailmas maksab u 350 eurot · -4 soojusseadet · -3 õhuvoolu reguleerimis võmalust -stabiliseerib kuivatustemperatuuri -mootor asub käepidemes -puudub filter kuhu ummistuks mustus -kuivatab kiirelt MINU VALIK · Babyliss · 3 temperatuuri · 2 kiirust · külmaõhu nupp · IONIC süsteem · kauakestev profimootor · HIND 39.99
Ühtlasi peaks ekraanile ilmuma pildi vormindamise tööriistariba. Seda tööriistariba saab vajadusel peita või nähtavale tuua klõpsates pildil hiire parema nupuga ja valides avanevast kiirmenüüst Hide picture toolbar või Show picture toolbar. 4 Pildi suurus Pildi suurust saab muuta vaba käega, selleks tuleb liikuda valitud pildi nurgas asuvale punktile, hiire nupp alla vajutada ning nuppu all hoides ja hiirt liigutades sobiv suurus valida. Servadel asuvaid punkte tuleks kasutada vaid erijuhtudel, sest nende puhul ei muudetakse suurust vaid ühes suunas, mitte proportsionaalselt ning näiteks inimesi kujutavate piltide puhul nii teha ei tohiks. Pildi vormindamise dialoogiaknas saab pildi suurust muuta Size vahelehelt. Sektsioonis Size and rotate saab määrata täpsed mõõdud tavapärastes mõõtühikutes (sentimeetrites). See võimalus on väga
pandud) Sinu msnni adress Salasõna Kui sõber sinuga räägib tuleb sulle alla nurka kastike ja stardi riba pealt orantz tähis. Kasutaja meelde jätmiseks Sisse logimis nupp Nüüd tuleb sulle ette selline aken: Siia trüki sõbra adress Lisa funktsioonid Kui vajutad orantsi riba peale, tuleb sul aken
patareid. Peamised nupud: Power on pealüliti see tähendab kui vajutad seda nuppu lülitub (näiteks) televiisor sisse ja välja. Põhilised nupud on 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 0. Kanalite vahetamisek on olemas CH + ja CH nuppud, mille abil me saame kiiresti vahetada kanalite positsioon. Helinupud on tavaliselt märgistatakse VOL + ja VOL - . TV-AV nupp on vahetada sisse pordi, kas signaal tuleb TV antennist või teisest seadest, naiteks saab sisse lülitada mängukonsoli, videokaamerat või DVD mängijat. Uuemates televiisorites on olemas ka RGB ja HDRM kaablite sisse pordid ja nuppud. Select nupp on tehtud kinnitamise jaoks. Tavaliselt selle nuppuga saab kinnitada oma valiku või kinnitada mingi funktsioon. Menüü nupp tähendab palju funktsioone.
Kujundus määrab kasutaja esmamulje, mille järgi otsustatakse kas teatud leht on usaldusväärne ning kas tasub seal edasi tegutseda. Halva veebilehe puhul pole disainile palju rõhku pandud- kujundus on aegunud või liiga lihtne ning leht laeb aeglaselt. Hea veebileht käib trendidega kaasas ning näeb professionaalne välja. Veebilehte külastades on kasutajatel kujunenud ka juba teatud ootused menüüribade ning nuppude suhtes. Näiteks avalehe nupp peaks alati olema üleval, ostukorvi nupp paremal jne. Kui menüü on üles ehitatud õigesti, on ka kasutaja teekond oma soovitud tulemuseni kiirem ja sujuvam. Halvasti üles ehitatud veebilehe puhul võib kasutaja kogemus muutuda tüütuks ning aeganõudvaks. Kuna viimasel ajal on tõusnud ka mobiilsete seadmete kasutus, on tähtis, et veebileht oleks kohalduv. See tähendab, et veebilehel oleks mugav käia nii arvutis, ipadis kui ka telefonis, muutes piltide, teksti, menüü ja teiste elementide suurust ning paigutust
Erinevalt puurpingist, mis hoiab tooriku paigal ja läheb tast otse läbi, saab freespingli tpprikut liigutada. Freesi tera lõikab nii otsa kui ka külgedega. Freese saab juhtud käsitsi, nad on mehhaaniliselt automatiseeritud või neid saab juhtida arvuti abil. Freespingiga töötamisel tuleb kasutada kaitseprille. Enne tööle asumist tuleb veenduda, et detail ja tera oleksid korralikult paigas. Freespink Paksuspink 1. Lukustusnupp 2. Nupp 3. Tera katte kinnitus 4. Turvalüliti 5. Fikseeritud laud 6. Käsivänt 7. Pealüliti 8. Juhiku piiraja 9. Tera kate 10. Reguleeritav laud 11. Lõikesügavuse nupp 12. Pikendusjuhtme tugi X Ülekoormuslüliti Paksuspink Ohutusnõuded: Enne seadme hooldamist toitevõrgust lahti ühendada.
TRO 1 Tallinna Tervishoiu Kõrgkool 2016 Head küljed: - Läbipaistvatel ustel on olemas märgistus, et see on raamatukogu - Suitsuandur ja alarm on olemas Halvad küljed: - Ei saa aru kas on vaja lükata või tõmmata uks Ettepanekud: - Märgistada uks: lükka-tõmba kleebised Sissepääsu koridor Head küljed: - Elektri kapil on olemas märgistus - Hädaabi nupp on olemas Halvad küljed: - Märgistus elektri kapil on väike ja nurgas Ettepanekud: - Märgistus elektri kapil võiks olla suurem ja keskel Peatrepp Head küljed: - Trepp kaetud vaibaga, mis teeb trepp turvalisemaks Halvad küljed: - Trepp ei ole märgistatud - Trepi käepidemetel puuduvad hoiatusmärgid - Parema poole trepilauad on teravate nurkadega Ettepanekud: -Märgistada trepiastmed -Märgistada käepidemed Teine trepp
· Windowsi logo+A: hõlbustussuvandite käivitamine (kui need on installitud) · Windowsi logo+tühikuklahv: Microsoft IntelliType'i kiirklahvide loendi kuvamine · Windowsi logo+S: suurtäheluku (CAPS LOCK) sisse- või väljalülitamine Dialoogiboksi klaviatuurikäsud · TAB: dialoogiboksi järgmise juhtelemendi juurde liikumine · SHIFT+TAB: dialoogiboksi eelmise juhtelemendi juurde liikumine · Tühikuklahv: kui praegune juhtelement on nupp, siis tühikuklahvi vajutamisel klõpsate seda nuppu; kui praegune juhtelement on märkeruut, siis tühikuklahvi vajutamisel saate ruudu märkida või tühjendada; kui praegune juhtelement on suvand, siis tühikuklahvi vajutamisel valite selle suvandi. · ENTER: sisestusklahvi vajutamine võrdub valitud nupu klõpsamisega (väikeste nelinurkadega ümbritsetud nupp) · ESC: paoklahvi (ESC) vajutamine võrdub nupu Loobu klõpsamisega
peal on tavaliselt ventilatsiooni avad, mille taga asuvad ventilaatorid. Need tagavad õhu liikumise läbi korpuse ja selleläbi jahutuse.Ventilatsiooniavade arv ning asukoht võivad muutuda vastavalt korpusele.Ventilatsiooniavade küljes võivad olla ka filtrid, mis aitavad piirata tolmu sisenemist. Mõndadel korpustel on sisse integreeritud ka USB pesad, I/O pordid, näiteks heli jaoks, SD kaardi lugemispesad ja muud. Korpuse küljes esipaneelil on alati vähemalt arvuti sisselülitamis nupp, paljudel korpustel ka reset nupp. Antud seadmed tuleb ühendada komplekteerimise käigus emaplaadi külge. Korpuse taga on eemaldatavad metallist paneelid, mis on mõeldud näiteks graafika kaardi, võrgu kaardi ja nii edasi väljundite jaoks. Tänapäeval populaarsemad arvuti korpuste tootjad on Antec, Corsair, Fractal Design, NZXT Corp ja paljud teised. Arvuti korpuse kruvid on tänapäeval väga standardiseeritud. Kasutatakse tavaliselt 6-32 ja M3 kruvisid ning nende erinevaid variante
Click to edit Master text styles Second level Third level Fourth level Fifth level ActiveGuard´i eelised v Kahepoolne vestlus (telefon) v Puudub vajadus patrulli kogutud andmete pidevaks allalaadimiseks (salvesti) v Võimalus jälgida kõiki patrulle reaalajas; v Üksi töötavate patrullide kaitse: sisseehitatud paanika nupp võimaldab hädaolukorras vahetu suhtlemise juhtimiskeskusega , mis parandab olulselt töötajate turvalisust Active Guardi lugeja Click to edit Master text styles Second level Third level
Akende kohal on piiritlemata ala, kust lapsed võivad õnnetult kukkuda Ettepanekud: Panna ohutusse kohta ehitusmaterjalid ja keemia Piirata võimalust ronida akende peal olevale alale. Esimese korruse koridor Head küljed: Olemas on evakuatsiooni plaan, tulekustuti, hädaabi nupp Läbipaistvatel ustel on olemas märgistus Elektri kapil on olemas märgistus Väljapääsu märk on valgustatud ja hästi nähtav Esimese korruse koridor Halvad küljed: Ühel lambil ei ole peal kaitse korpust Lahtised juhtmed, võib kukkuda laualt printer
Põhivoog: 1. Kasutaja viib kursori liitumise nupu juurde 2. Süsteem pakub valimiseks liitumisviise 3. Kasutaja valib liitumisviisi 4. Süsteem loob uue kasutaja Alternatiivvoog: puudub N02 Parooli taastamine ID: N02 Nimetus: Parooli taastamine Tegutsejad: Persoon 2 (edaspidi kasutaja) Kirjeldus: Kasutaja viib kursori menüüs olevale nupu ,,Sisene iseteenindusse/registreeri" juurde ning seal valib E-post ja salasõna sisenemisviisi. Avanenud lehel ilmub nupp Unustasid salasõna. Kasutaja sisestab oma meili ja kinnitab, et soovib uue parooli saada. Süsteem saadab välja meilile linki parooli taastamiseks. Kasutaja sisestab uue parooli ja kinnitab oma valiku. Eeltingimused: Avaleht on avatud Tulemus: Parool taastub Põhivoog: 1. Kasutaja viib kursori menüüs olevale nupu ,,Sisene iseteenindusse/registreeri" juurde 2. Süsteem pakub valimiseks erinevaid sisenemisviise 3. Kasutaja vajutab nupule ,,E-mail ja parool" 4
disaini tõttu. Hoolimata faktist, et Music Man'i brändi ostis 1984. aastal ära Ernie Ball'i firma, on basskitarr säilitanud oma pideva tootmise alates ajast, mil seda esimest korda tutvustati. Originaalne StingRay oli esimene instrument, mis tõusis esile aktiivse eelvõimendi süsteemi tõttu (kitarri keres oli patarei, mis lisas võimsust). See süsteem võib võimendada spetsiifilisi sagedusi nende kahandamise asemel, nagu traditsiooniline tooni nupp oli teinud. See süsteem andis instrumendile suure toonispektrite valiku, hoolimata sellest, et ta mahtus ühele Humbuckeri helipeale. Tänapäeval on StingRay sobitatud kahe helipeaga ning on saadaval erinevates variatsioonides nii 5-keelelise kui ka sõrmlaua märgete versioonina. Kõik mudelid jätkavad aktiivse eelvõimenduse skeemi kasutamist, mida lugematud basskitarri tootjad on sellest ajast peale kopeerinud. Joonis 22. Music man StingRay bass
Paksuspink koosneb kolmest osast: lõikepea, mille küljes on terad, pressidest ning lauast, mis kontrollib pressitava laua paksust Kõigepealt seatakse sobiv paksus, siis lükatakse laud kuni lõpuni masinasse kuni see saab kontakti esimese pressiga,mis sellest kinni haarab ninga masinasse tirib.Masinas liigub laud lõiketeradest üle, mis eemaldavad laualt alumise kihi. 10 1. Lukustusnupp 2. Nupp 3. Tera katte kinnitus 4. Turvalüliti 5. Fikseeritud laud 6. Käsivänt 7. Pealüliti 8. Juhiku piiraja 9. Tera kate 10. Reguleeritav laud 11. Lõikesügavuse nupp 12. Pikendusjuhtme tugi X. Ülekoormuslüliti 11
Pilte höövelpingist Paksuspink • Paksuspink koosneb kolmest osast: lõikepea, mille küljes on terad, pressidest ning lauast, mis kontrollib pressitava laua paksust • Kõigepealt seatakse sobiv paksus, siis lükatakse laud kuni lõpuni masinasse kuni see saab kontakti esimese pressiga,mis sellest kinni haarab ninga masinasse tirib. Masinas liigub laud lõiketeradest üle, mis eemaldavad laualt alumise kihi. 1. Lukustusnupp 2. Nupp 3. Tera katte kinnitus 4. Turvalüliti 5. Fikseeritud laud 6. Käsivänt 7. Pealüliti 8. Juhiku piiraja 9. Tera kate 10. Reguleeritav laud 11. Lõikesügavuse nupp 12. Pikendusjuhtme tugi X. Ülekoormuslüliti Ketassaepink • Ketassaepink koosneb põhiliselt kettast ja masinast mis selle pöörlema paneb. • Selle tööriistaga lõigatakse puitu, metalli, plastikut ja muid materjale ning võib olla käeshoitav või töölauale monteeritud.
1 2 3 4 5 6 23 -8 20 -10 20 31 20 -5 24 56 30 12 2 -10 83 40 7 8 9 10 11 12 Rea Elementide kriteerium arv Summa Max 11 10 0 0 23 20 20 3 60 31 -8 30 1 30 56 45 40 1 40 83 Nupp k ige jaoks 13
administreerimistööriistad. Ja Debian oli hämmastavalt kiire isegi virtuaalmasinas. Algul tundus ebamäärane, kuidas ma saan Debiani VirtualBoxis uurida, seda samaaegselt kirja panna ja kuidas pärast see dokument kätte saada. Leidsin sellise lahenduse: kõigepealt kirjutasin OpenOfficega ja siis saatsin selle endale meilile. Paremal, all nurgas on võimalus kasutada nelja töölauda, see tähendab, et vajadusel saab ümber lülituda erinevate töökeskkondade vahel. Vasakul all on nupp, mis võimaldab korraga kõik aknad minimiseerida. Paremal üleval kuvatakse informatsiooni aku laetuse kohta, internetiühenduse olemasolu, samuti on seal kuupäev ja kellaaeg. Ka helitugevuse ikoon on selles nurgas. Kui liikuda ülaääres vasakule, siis tuleb meilihalduse ikoon ja seejärel internetibrauseri käivitamisikoon. Järgmine, System nupp avab rippmenüü, kust avaneb võimalus muuta oma seadistusi, kasutada administreerimistööriistu, saada abijuhendeid, leida
............................ 10 Sõnastik.................................................................................................................................. 11 Eessõna Õnnitleme teid HP Deluxe Web Cam ostmisel. See juhend näitab, kuidas kasutada oma HP Deluxe Web Cam'i videode salvestamiseks, kuidas alustada videokõnesid ja kuidas toodet kasutada pildistamiseks. Ülevaade 1 2 3 1 Video6salvestamise nupp 5 Sätitav kinnitus 4 2 7 HP Instant Chat nupp 6 Oleku LED 3 Kiirpildistamise nupp 7 Kaamera lääts 4 Integreeritud mikrofon 5 HP Web Cam'i kasutamine Ühendamine arvutiga HP Deluxe Web Cam on ühilduv operatsioonisüsteemidega Microsoft Windows XP/Vista/7/8. Seade on
Seriifid on tähele kaunistuseks lisatavad väikesed kriipsukesed. Võrdsammuga kirja puhul on aga kõik süm- bolid võrdse laiusega, analoogselt kirjutusmasinaga. Omaette rühma fontide hulgas moodus- tavad sümbolfondid nagu näiteks Wingdings. Sellistes kirjades on tähe asemel sümbol. Fonte saab määrata ka klahvikombinatsiooni Ctrl+Shift+F abil, peale mida saad nimekirjas navigeerida noolenuppude abil (vihje: kui vajutada korra klahvile Esc, siis deselekteeritakse tekst, aga nupp ise jääb valituks, ja nooleklahvidega liikumisel avatakse ka rippmenüü) ning sobiva fondi valimiseks vajuta Enter-klahvi. Üldlevinud seisukoht on, et ühes kirjatöös ei peeta soovitavaks kasutada rohkem kui kaht erinevat fonti, referaatide ja lõputööde puhul ühte. Järgmise nupp-ripploendi abil määrame teksti suuruse (ingl. Font Size) punktides (pt ehk ingl. point), kus 1pt = 1/72 tolli ≈ 0,3528 mm.
Arvuti õpetus Hiir--saab liikuda ekraanil liikuda Klavertuur- selga saab kirjutada Monitor- näeb pilti Kõlarit- saab muusikat kuulata Kuvar- arvuti aju Klaverturi märgid Delete- on kustutamise märg Home- saad oma kodulehele minna Num Lock- saab küljepealt nr kirjutata Enter- on ära saatmiseks nupp Caps lock- on suure tähe tegemiseks Esc- saad arvuti välja lülitada End- on lõpp viimistlus Võtmesõnad Fail- arvutisse salvestatud objekt Kaust- kataloog, kus teie failid asuvad Dokument- programmi poolt loodud fail, näiteks kiri Mälu- Puhver, kus arvuti hoiab aktiivselt tööd Menüü- valik käske ekraanil Emaplaat- sisemine plaat, mis on ühendatud otse arvuti külge
Selleks tuleb võtta 'Tools' menüüst 'Options' ning avanenud dialoogiaknas minna lehele 'View'. Sealt saab valida, milliseid vormindusmärke (Formatting Marks) näidatakse. Saab valida Tabulaatoreid (Tab characters), tühikuid (Spaces), Paragrahvi märke (Paragraph marks), peidetud teksti (Hidden text), pehmeid poolitusi (Optional hyphens) või kõiki (All). Kui te sealt nüüd mõne ära märgite, siis näidatakse seda vormindusmärki isegi siis kui pii nupp on välja lülitatud. 5 1.6 Kuupäev dokumendi jaluses Kui töötate dokumendi mustanditega, siis väljatrükke tehes on mugav panna dokumendi jalusesse kuupäev, et hiljem teaks, millal mingi versioon valminud on. See aitab üha kasvavates dokumentide hunnikutes paremini navigeerida. Selleks, et panna kuupäev dokumendi jalusesse, tuleb jalused ja päised esmalt aktiveerida. Selleks valige menüüst 'View' valik 'Header And Footer'
milliseid vormindusmärke näidatakse. Selleks tuleb võtta 'Tools' menüüst 'Options' ning avanenud dialoogiaknas minna lehele 'View'. Sealt saab valida, milliseid vormindusmärke (Formatting Marks) näidatakse. Saab valida Tabulaatoreid (Tab characters), tühikuid (Spaces), Paragrahvi märke (Paragraph marks), peidetud teksti (Hidden text), pehmeid poolitusi (Optional hyphens) või kõiki (All). Kui te sealt nüüd mõne ära märgite, siis näidatakse seda vormindusmärki isegi siis kui pii nupp on välja lülitatud. 1.6. Kuupäev dokumendi jaluses Kui töötate dokumendi mustanditega, siis väljatrükke tehes on mugav panna dokumendi jalusesse kuupäev, et hiljem teaks, millal mingi versioon valminud on. See aitab üha kasvavates dokumentide hunnikutes paremini navigeerida. Selleks, et panna kuupäev dokumendi jalusesse, tuleb jalused ja päised esmalt aktiveerida. Selleks valige menüüst 'View' valik 'Header And Footer'. Selle peale aktiveeritakse dokumendi päised ja jalused
punkti) saab kustutada: Edit clear all Teksti suuna muutmine x-teljel: Aktiivseks paremklõps sõnal Format Axis Alignment Orientation Graafiku värvide (kuju) muutmine: Aktiviseeri graafik (2x klõps) paremklõpsa detailil, mida muuta soovid Format... Et teada saada esitluseks kuluiv aeg, mängi esitlus läbi koos ettekande kestvuse määramisega: Slide show rehearse timing (hakkab tööle slaidide automaatvahetuse määramine.) nupp järgmine slaid paus katkestab slaidi aja võtmise/jätkab aeg (0:00:01) slaidi seletamiseks kulunud aeg Replay alustab uuesti slaidi aja võtmist aeg (0:00:01) ettekandeks kulunud aeg Viimase slaidini jõudes (või varem x-ga sulgedes) võid ajad salvestada (või mitte) kulunud aeg kuvatakse aknast Slide Sorter iga slaidi all. Kui katkestad automaataja määramise poolelt esitluselt jääb
Ülesanne 3 Kirjutada makro, mis väljastab töölehele ühte veergu alates määratud nimega lahtrist juhuarvud 1..20 ja kirjutab iga lahtri kõrvale sõna paaris või paaritu vastavalt juhuarvu väärtusele. Eelnevalt tuleb vanad andmed kustutada. ridu Ülesanne 1 Kirjutada Sub-protseduur (makro), mis teeb antud tabelis positiivsete arvude kirja rasvaseks ja negatiivsete arvude kirja kaldkirjaks, nullid jäävad samaks. Programm peab töötama suvalise suurusega arvudega täidetud lahtrite piirkonnal nimega tabel. Enne programmi käivitust tuleb tabeli lahtrite kiri muuta tavaliseks, sest vahepeal võisid andmed muutuda. Kaldkirja saab määrata lahtrile, omistades omadusele Font.Italic väärtus True, rasvase kirja määramiseks kasutage omadust Font.Bold. Programmi testimiseks looge töölehele tabel ja täitke see arvudega. Programmi käivitamiseks looge nupp.
Hinnapakkuja Wihuri AS Saaja Eesti Põlevkivi Töö nimetus Kogus Masina teh-ülevaatus Kopa liigendite vahetus 3 liigendi tappi+6 puksi Siduri vabastusnupu vahetus Siduri vabastus nupp Mastisilindri tihendikomplektne vahetus Tihendikomplekt Starteri pendiksi vahetus Starteri pendiks Kopavarres liugtee komponendi vahetus Liugtee komponent Märkused: Pakkumine kehtib kuni 01.01.2011 Garantii 6 kuud (ei kehti mastisilindrile) Tööleasumise aeg 2 nädalat peale pakkumis jõustumist Hinnapakkumise koostas Wihuri AS, Indrek Kadarik telf. 50 72 154 Reg. Kood Aadress Kontakt 300488923 Tartu mnt 6a TALLINN 53003001
vormindamist. Teksti valimine: Millal iganes te soovite teha midagi oma dokumendi tekstiga, nt kopeerida või vormindada, peate esmalt selle valima. Teksti valimiseks viige hiirekursor kohast, kust te soovite oma valikut alustada, vasakule. Kui kursor on paigas, klõpsake ja hoidke all vasakut hiire nuppu, samal ajal kursorit üle valitava teksti lohistades. Valitud tekst tõstetakse esile. Kui olete oma valiku lõpule viinud, vabastage hiire nupp. 4 Teksti kopeerimine ja teisaldamine Kui teil on ühes dokumendi osas tekst, mida soovite viia teise ossa, on teil kaks võimalust teksti teisaldamiseks ilma, et peaksite seda ümber tippima: Te saate selle kopeerida ja kleepida teise kohta või siis mujale teisaldada. Kui te kopeerite teksti, paigutatakse see tööpaanile Lõikelaud. Seejärel saate kleepida selle teise asukohta. Originaaltekst säilib.
kell sealt edasi voolu klappi voolu klapist teisse rõhu kella ja sealt silindri silinder peab välja liikuma 4 s 5/2-õhu juhtimisega ja tagastus vedruga Õhuline loogiline element Kaks õhu jautit nuppuga Selleks et mõlemad käed oleks kinni Kolb peab liikuma võimalikult kiiresti edasi ja aeglaselt tagasi Kiir välja laske klapp Voolu klapp Kolm suru nuppu Välja laheb kas ühete või teist või koos Silindri kolb peab olema väljas täielikult ja siis peab olema nupp see muidu ei liiku Väla liikuv silindri kiirus peab olema võimalik rekullida Kahe poolse toimega silinder Voolu klapp Jaoti rullikuga VÕI ja JA element
ette antud sümbolite rida ja vajaduse korral saab sümbolite rea asendada teisega, muuta väiketähti suurteks, muuta kirjatüüpi jne. Sümbolite rea asendamiseks tuleb valida menüükäsk Redigeeri > Asenda… (ingl. Edit > Replace…) või kasutada klahvikombinatsiooni Ctrl+H (ainult otsimiseks Ctrl+F). Otsitav (ingl. Find What) – lahtrisse kirjutada sümbolite rida, mida soovitakse otsida; Asendaja (ingl. Replace With) – asendatav sõna; nupp Asenda (ingl. Replace) – asendatakse leitud sõne (string) ainult selles kohas; nupp Asenda kõik (ingl. Replace All) – asendatakse leitud sõne kogu dokumendis; nupp Otsi järgmine (ingl. Find Next) – leitakse järgmine sõne, mida asendada. Lisavõimalused nupuga Rohkem (ingl. More): Erista suurtähti (ingl. Match Case) – tehakse vahet suurtel ja väikestel tähtedel; Otsi ainult terveid sõnu (ingl
Arvutatakse enne igat sõitu uuesti. Auto3Koef - Kolmanda auto võidukoefitsent. Arvutatakse enne igat sõitu uuesti. Raha - Mängija rahasumma. Mängu alguses 20000. Kui raha langeb nulli, siis mäng lõppeb. Panus1 - Mängija poolt sisestatav panus esimesele autole. Panus2 - Mängija poolt sisestatav panus teisele autole. Panus3 - Mängija poolt sisestatav panus kolmandale autole. Nupud: Panustamine - alustab mängu esimese panustamise vooruga. AlustaSõitu - Nupp, millega saab alustada võidusõitu pärast igat panustamiste vooru. LõpetaMäng - Lõpetab mängu suvalisel ajahetkel. Globaalsed muutujad: Auto1MaxKiirus - Näitab esimese auto maksimum kiirust, leitakse enne igat sõitu uus väärtus. Auto2MaxKiirus - Näitab teise auto maksimum kiirust, leitakse enne igat sõitu uus väärtus. Auto3MaxKiirus - Näitab kolmanda auto maksimum kiirust, leitakse enne igat sõitu uus väärtus.
Ruumiandmete sisestamine ? (1) Milliseid töövahendeid kasutasid, et suurendada tööaknasse oma kodukooli asula? Kirjuta vastusesse inglise keelne nimi. Touch zoom and pan. ? (2) Millised oleksid seega eeltingimused (lisaks sellele, et Sul on olemas arvuti), et saaksid WMS teenust kasutada? Mujal serveris peavad olemas olema rasterandmed. ? (3) Kumb on 1:20 000 mõõtkavast suurem mõõtkava, kas 1: 25 000 või 1:15 000? Miks? 1:15 000 on suurem, sest seal on pikkust vähem vähendatud. ? (4) Kas lennukilt tehtud pildid on primaarsed või sekundaarsed andmed? Sekundaarsed ? (5) Millise geomeetriatüübiga (punkti, joone, pinnaga) sa need objektide oma kaardile digiksid? Pinnaga ? (6) Miks peame looma mõlema nähtuse jaoks uued andmekihid, kuigi majade kiht oli meil juba olemas? Et oleks paremini eristatav ja saaks muuta ning valida kihte. ? (7) Miks on vaja seda (Nupp > klõps kihihalduris nimel piir) teha? Et sa...
1gaasiklapp; 2keevitustraadi pool; 3traadi etteandemehhanism; 4keevitustraat; 5traadi etteande kiiruse reguleerimise nupp; 6keevituspõleti e. keevituspüstol; 7vooluallikas-alaldi; 8maanduskaabel; 9 maandusklemm; 10keevitatav toode; 11keevituskaar; 12voolukontakt e. traadidüüs; 13võrgutoitepistik; 14 kaitsegaasiballoon (CO2Ar; 80% Ar + 20% CO2; jm.); 15gaasireduktor koos manomeetri ja kulumõõturiga 16 keevitusvoolu seadistuse nupp MIG/MAG keevitussuudme skeem Keevitatava materjali parameetrid (teras S355J2G3) Standardi EN10025-2 järgi terase keemiline koostis: C = 0,23 0,24% Si = 0,60% Mn = 1,70% P = 0,040% S = 0,040% Muud: Cu = 0,60% Ülejäänud Fe Terase mehhaanilised omadused (toatemperatuuril): Ülemine elastsuspiir - ReH = 355 N/mm2 Tõmbetugevus Rm = 490 630 N/mm2 Murdevenivus (ristisuunas min.) A5 = 20% Löögisitkus klass (pikisuunas min
avastada ka rauamaagi, nafta, gaasi jt. maavarade leiukohti. Ühendatud pendlid 6 Selles simulatsioonis on kaks pendlit ühendatud väikese "tugevusega" vedru abil (nõrk vastasmõju). Niisugustele süsteemidele on iseloomulik, et ostsillatsioonide energia liigub pidevalt süsteemi ühest osast teise. Nupp "Algseis" viib selle simulatsiooni algseisu, nupp "Start" käivitab selle, valik "Aegluubis" aeglustab simulatsiooni viis korda. Pendlite algseise on võimalik muuta vastavate tekstiväljade kaudu juhtpaneelil (ärge unustage vajutada arvutiklahvi "Enter"), kusjuures positiivne (negatiivne) nurk tähendab kallet paremale (vasakule). Pendlite võnkumise kaks piirjuhtu on võimalik saada, kui: · Te valite pendlite algasenditeks ühesuguse kõrvalekalde (näiteks 10°). Sel korral
3 Graafilises keskkonnas on töö lihtne, saab hakkama hiire nuppudega klõpsides. Näiteks Windows keskkonnale mõeldud FTP programm, kus vasakul pool on lokaalse arvuti, paremal kusagil mujal asuva arvuti ketaste sisu ja keskel nooltega nupud mär-gitud failide nihutamiseks ühest arvutist teise. Sellised programmid küsivad käivitumisel kohe, millise serveriga ühendus luua. Ühenduse katkestamiseks on close nupp. Uue ühenduse loomiseks connect nupp. FTP UNIX keskkonnas FTP seansi käivitab korraldus: ftp arvuti_aadress, login: anonymous ja password: teie_oma_ aadress. Edasi saab kasutada järgmisi käske: • ls - kataloogi sisu näitamiseks (võib kasutada ka käsku dir); • status - näitab, milline ülekande viis on parajasti sisse lülitatud; • ascii - lülitab sisse ascii ülekandeviisi; • binary - lülitab sisse binaarse ülekandeviisi;
katkeestab voolu. Sulavkaitsmed on ainult ühekordseks kasutamiseks. Bimetallkaitse Kõige tähtsamaks osaks on kahest eri metallist kokkuneeditud plaat. Voolu toimel plaat soojeneb, kuna eri metallid paisuvad soojenedes erinevalt, siis plaat kaardub Kui voolutugevus vooluringis ületab lubatud väärtuse, kaardub plaat sedavõrd, et katkestab voolu Pärast plaadi jahtumist võib kaitsmel olevale nupule vajutamisega taastada esialgse olukorra Kaitsmel on ka teine nupp, millega võib voolu katkestada, näiteks remonditööde korral Bimetallkaitset saab kasutada korduvalt. Automaatkaitselüliti On lüliti, mis voolutugevuse liigsel suurenemisel, näiteks lühise või ülekoormuse korral vooluahela automaatselt katkestab Kaitselüliti oluline osa on relee Releed koos tema juurde kuuluva väljalülitusmehhanismiga nimetatakse vabastiks 1 -- lülitushoob 2 -- lülitusmehhanism
Joonis 2. Seadme Distribution Station funktsionaalne plokkskeem [1] 5 2.1.5. Tegevuskava 6 7 Joonis 3. Seadme Distribution Station programmeerimise tegevuskava 8 2.1.6. Algoritm Vastavalt ülaltoodud tegevuskava järgi sai koostatud järgnev algoritm programmis Simatic S7. [2] OB1 Network: 1 S1 to S2 Kui S1 ja reset vajutatud siis kustub reset nupp, manipulaatori käpp liigub vasakule ja siire programmilõiku S2 A "S1" M0.0 A "RESET" I1.3 -- Reset R "S1" M0.0 R "IND_RES" Q1.1 -- Reset indikaator S "3M1" Q0.3 -- manip käpp vasakule R "3M2" Q0.4 -- manip käpp paremale S "S2" M0.1 Network: 2 S2 to S3 Kui s2 ja manipulaatori käpp on vasakulsiis manipulaatori käpp seisata, indikaator start süttib ja läheme S3-e A "S2" M0.1 A "3B1" I0.4 -- manip käpp vasakul R "S2" M0.1 R "3M1" Q0.3 -- manip käpp vasakule R "3M2" Q0
23.Koristustarvikud peale töö lõppu tuleb puhastada ja asetada koristusruumi samale kohale, kus nad enne asusid. 24.WC - a) prügikastide tühjendamine b) seebi-paberivarud c) potil võetakse veevärskendaja d) potil võetakse vesi välja, lisatakse puhastusaine, harjatakse ja jäetakse seisma e) neutraalse puhastusainega niisutatud lapiga pühitakse puhtamalt mustema poole ( loputuskastist poti ümbruseni ja prilllauani ja viimasena loputuskasti nupp ) f) pott harjatakse veelkord ja loputatakse g) hari pestakse potis, asetatakse kohale h) täiedatakse veevärskendaja 25.Parkett- poolniiske / äärmisel juhul niiske pühkimine. Ei talu suurt vett ja leeliselisi aineid. 26.5 sõrme: Et pindu mitte ära rikkuda tuleb pinnale kanda nt: vesi puhastusaine lahus - vesi neutraliseeriv aine ja vesi. St ühe aine võimalikud jäägid neutraliseerida teise ainega 27.Küürimisained 28.Puhastusprotsessi põhitegurid