Eesti Hotelli- ja Turismikõrgkool Hotelliteenindus H12 Gloria Hallaste Koolitus ja puhkeväljasõidu hinnapakkumine Kutseeksamiks ettevalmistumise kodutöö Õpetaja: Anti Kalamees Tallinn 2014 SISUKORD SISSEJUHATUS Käesoleva töö ülesandeks on planeerida firma ,,Koolituskuningas" poolt korraldatav Eesti erinevate personalijuhtide koolitus- ja puhkeväljasõit. Väljasõidul osaleb 15 personalijuhti ja koolitaja. Ülesandeks on koostada neile hinnapakkumine majutuse, toitlustuse, konverentsiteenuse ning lisateenuste osas.
sisustus, konditsioneer, teler, telefon, kohvi ja tee valmistamise võimalus, föön ning hommikumantlid. Toitlustus 25./26.08.2012 Tervituskohv koos suupistetega 25.08.12 kl. 10.00 2,30 /in 207 Kohvipausid 25.08.12 kl. 15.45 2,30 /in 207 26.08.12 kl. 12.30 2,30 /in 207 Signe Pajunurm 031MT Hinnapakkumine ,,Strand SPA & Conference hotell,, Lõunasöök 25.08.12 kl. 13.45 13 /in 1170 26.08.12 kl. 14.00 13 /in 1170 Pidulik õhtusöök 25.08.12 kl. 18.00 13 /in 1170 Hind kokku: 4131 Kohvipaus: kohv, tee, maitsevesi, soolased ja magusad küpsised, puuviljasuupisted.
PÄRNUMAA KUTSEHARIDUSKESKUS MAJUTUSTEENINDUS Carolina London HINNAPAKKUMINE TÖÖALASE VÄLJASÕIDU KORRALDAMISEKS HOTELLIS LONDON Lõputöö Pärnu 2014 SISUKORD SISUKORD..................................................................................................... 2 HINNAPAKKUMINE......................................................................................... 4 KOKKUVÕTE.................................................................................................. 6 LISA 1 TOITLUSTAMINE..................................................................................8 LISA 2 LISATEENUSED................................................................................... 9 2 VASTUSKIRI
PÄRNUMAA KUTSEHARIDUSKESKUS MAJUTUSTEENINDUS Kristiina Jaagus SANATOORIUM TERVIS HINNAPAKKUMINE SITUATSIOONÜLESANNE Juhendaja: Ene Sepa Pärnu 2012 VASTUSKIRI Tere, Talvi Suvi. 17.01.2011 Täname Teid huvi tundmast meie hotelli konverentsivõimaluste vastu. AS Sanatoorium Tervisel on hea meel pakkuda firmale AS Golf, golfiteemalist koolitust. Ürituse läbiviimiseks 25 inimese puhul, saame pakkuda Teile ajavahemikul 11.-13.06 2012 40- kohalist seminari ruumi
toitlustamist töökohtades; peoteenindust kodudes ja ühiskondlikes ruumides; inimeste toitlustamist välisüritustel jne. Catering-teenust iseloomustab, et toodete valik on hästi lai; teenindus on paindlik: eneseteenindus, osaline või täielik teenindus. Esineb ka selliseid catering-firmasid, kus tootmine toimub ettevõttes, aga teenindamine korraldatakse kliendile sobivates ruumides. KORDAMISEKS 1. Milliseid teenuseid pakuvad catering-ettevõtted? ÜLESANDED 1. Koostage ideekaart ettevõtetest, mis pakuvad toitlustusteenuseid. 2. Võrrelge catering-ettevõtete kodulehtede informatsioonile tuginedes kolme erineva firma tooteid ja teenuseid; millised on sarnasused; millised on erinevused? 21 2
teenindaja isiklikest omadustest kogemusest konkreetsest tegevusest ja olukorrast Konflikt laheneb kui teenindaja: Mõistab klienedi muret On mõistav ja kannatlik Julgeb tunnistada oma vigu ja vastutada ka siis, kui viga ei tulene otse temast Oskab ja suudab vabandust paluda Oskab eksmimuse korral aidata kliendil olukorda lahendada Ei süüdista klienti ega vaidle temaga kunagi Pakub välja alternatiive ja selgitab keeldumise põhjuseid Teatab kliendile, kes ja millal aitab, kui ei saa ise seda kohe teha Veendub, et klient jäi lahendusega rahule Kutsub hätta jäädes appi töökaaslase või juhi 3 Talletab probleemid, et juhtunust õppida 4 teed konflikti lahendamiseks: Vältimine ei tunnitsa viga Domineerimine surub oma lahenduse peale ega aktsepteeri klienti Kohandumine võtab vastu kliendi pakutud lahenduse, et mitte edasi vaielda Kompromiss leitakse ühine mõlemale osapoolele sobili lahendus
TARTU ÜLIKOOL Majandusteaduskond Rahvamajanduse instituut Tiina Niin KUURORDIKONTSEPTSIOONI DISAINIMINE PÄRNU LINNA NÄITEL Magistritöö ärijuhtimise magistri kraadi taotlemiseks (Teenuste disain ja juhtimine) Juhendaja 1: lektor/teadur Diana Eerma Juhendaja 2: lektor Heli Müristaja Tartu 2011 2 SISUKORD Sissejuhatus......................................................................................................................3 1. Kuurordikontseptsiooni disainimise teoreetilised alused........................................6 1.1. Kuurortide ja spaade ajalooline kujunemine, liigitamine ja arengutrendid. .6 1.2. Turismisihtkoha arenduse ja turunduse põhimõtted......................................13 1.3. Teenuste disainimise alused ja trendid.............................................................21 2. Pärnu ku
Kõik kommentaarid