Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

MAROKO TOIDU- JA JOOGIETIKETT (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Vasakule Paremale
MAROKO TOIDU- JA JOOGIETIKETT #1 MAROKO TOIDU- JA JOOGIETIKETT #2 MAROKO TOIDU- JA JOOGIETIKETT #3 MAROKO TOIDU- JA JOOGIETIKETT #4 MAROKO TOIDU- JA JOOGIETIKETT #5 MAROKO TOIDU- JA JOOGIETIKETT #6 MAROKO TOIDU- JA JOOGIETIKETT #7 MAROKO TOIDU- JA JOOGIETIKETT #8 MAROKO TOIDU- JA JOOGIETIKETT #9 MAROKO TOIDU- JA JOOGIETIKETT #10
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 10 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-09-23 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 4 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor helerin123 Õppematerjali autor
Lühitutvustus Maroko köögist, traditsioonidest

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
652
pdf

Asjaajamise alused

Sissepääsumaksuga restoranid  Neis on tavaliselt varietee- või kabareeprogramm, striptiisi- või muusikaprogramm.  Roogade ja jookide valik on rikkalik.  Programmi vaheaegadel või pärast programmi on külastajatel võimalik tantsida.  Tavaline on lauas teenindus. Teenindavad kelnerid.  Hinnatase on kõrge. Tantsurestoranid  Põhitähelepanu on võimalusel tantsida. Selleks on vaja tantsupõrandat ja orkestrit.  Toidu- ja joogikaardid on suure valikuga. Need peavad rahuldama erinevate külaliste huve.  Enamasti on lauas teenindus, teenindavad kelnerid ja ettekandjad. 16 Diskorestoranid  Kliendid on noored.  Kasutatakse enamasti masinamuusikat.  Toitude ja jookide valikus on põhirõhk suupistetel ja karastusjookidel.  Teenindus on kas iseteenindusena baariletist, lauas teenindus või

Analüüsimeetodid äriuuringutes
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus ­ suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine ­ suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused ­ suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus ­ suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus ­ suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele ­ suurem nõudlus. bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise a

Turismiettevõtlus



Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun