Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"else" - 538 õppematerjali

else — leakage of hostility • Some (most?) examples have a ‘sense,’ ‘intention’ or ‘purpose’ – arise from competing intentions – ‘disturbed’ and ‘disturbing’ intentions – “often used to fulfil wishes which one ought to deny oneself”
else

Kasutaja: else

Faile: 0
thumbnail
5
docx

Kodutöö 1 BST

using namespace std; // BST - Binary Search Tree // http://en.wikipedia.org/wiki/Binary_search_tree // Täisarvude otsimise kahendpuu koosneb dünaamilisse mällu paigutatavatest // omavahel viitadega seotud tippudest: struct node { int value; int kordsus; node *left, *right; node( int uus) { value = uus; kordsus = 1; left = NULL; right = NULL; } void insert( int v ) { if(v == value) { kordsus++; } else if ( v < value ) { if( left == NULL) { node *uus = new node(v); left = uus; } else left->insert(v); } if ( v > value ) { if( right == NULL) { node *uus = new node(v); right = uus; } else right -> insert(v); } } int search( int v ) { if(value == v) { cout<<" esineb puus "<

Informaatika → Keel c ja objektorienteeritud...
28 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Kodutöö 1 BST

using namespace std; // BST - Binary Search Tree // http://en.wikipedia.org/wiki/Binary_search_tree // Täisarvude otsimise kahendpuu koosneb dünaamilisse mällu paigutatavatest // omavahel viitadega seotud tippudest: struct node { int value; int kordsus; node *left, *right; node( int uus) { value = uus; kordsus = 1; left = NULL; right = NULL; } void insert( int v ) { if(v == value) { kordsus++; } else if ( v < value ) { if( left == NULL) { node *uus = new node(v); left = uus; } else left->insert(v); } if ( v > value ) { if( right == NULL) { node *uus = new node(v); right = uus; } else right -> insert(v); } } int search( int v ) { if(value == v) { cout<<" esineb puus "<

Informaatika → Programmeerimine
3 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Efficient initiatives to help protect the environment

Efficient initiatives to help protect the environment Just like our bodies, the environment functions best when it's in balance. Unfortunately, we're not quite there. Many of us believe that we lead lives that respect nature but our consumption habits give us away. Many little habits that seem to be sustainable are in fact polluting. Along with pollution, issues like depletion of resources, the rise of consumerism, and the "throw away" culture have led to serious issues. That being said, the fight's not over yet. Fortunately, more people than ever are both aware of and active in the protection of the environment. To protect the environment, waste management and recycling are crucial. When we recycle, used materials are converted into new products, reducing the need to consume natural resources. If used materials are not recycled, new products are made by extracting fresh, raw material from the Earth, through mining and forestry. R...

Keeled → Inglise keel
1 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Ekspersüsteem ajakirja valikuks - Esimene kodutöö

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL INFORMAATIKAINSTITUUT EKSPERTSÜSTEEM AJAKIRJA VALIKUKS Spetsifikatsioon 1. iseseisev töö õppeaines "Ekspertsüsteemid" Koostaja: Anneli Kaldamäe Martr. nr: 991476 Õpperühm: LAP-81 Esitatud: .................. Juhendaja: Jaak Tepandi Tallinn 2003 1. Sissejuhatus 1.1 Otstarve Kuna erinevaid ajakirju on väga palju, siis on inimestel üha raskem otsustada, millist neist tellida. Et kõiki ajakirju läbi sirvida, kuluks palju aega. Seega püüan ma luua ekspertsüsteemi, mis aitaks tellijal leida kiiresti ja vähese vaevaga endale sobivaim ja meelepäraseim. Ajakirjades käsitletakse väga paljusid teemasid ja neid ajakirju on nii palju, et kõiki erinevaid variante ei suudeta korraga haarata. Ekspertsüsteem peakski n...

Informaatika → Ekspertsüsteemid
20 allalaadimist
thumbnail
0
rar

Muusikalood kitarrile(akkordidega)

docstxt/12109569441582.txt

Muusika → Muusika
55 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Pykkari mõningad vajaminevad koodid.

Malelaud from pykkar import * a=0 sein=0 create_world(''' ############# #> # # # # # # # # # ############# ''') while True: step() a+=1 if a%2==1: paint() if is_wall(): sein+=1 if sein%2==1: right() if not is_wall(): step() a+=1 right() else: break if sein%2==0: a+=1 right() right() right() if not is_wall(): step() right() right() right() else: break if a%2==1: paint() KRIIPS from pykkar import * def left(): right() right() right() sein = 0 create_world(''' ############# #> # # # # # # # # # ############# ''') while get_direction() != "S": right()

Informaatika → Programmeerimine
13 allalaadimist
thumbnail
26
pdf

IF vene keeles

• if (выражение1) оператор1; • [elseоператор2;] • если условие в выражение1 истинно, то выполняется оператор1, если условие ложно, то выполняется оператор2. Знаки сравнения • == равно • != не равно • > • < • >= • <= Пример • int i = 2; if(i < 1){ Console.WriteLine(“i меньше 1!”); } else { Console.WriteLine(“ i больше или равно 1! ”); } • Результат • i больше или равно 1! Пример • int i = 1; if(i == 10){ Console.WriteLine(“истина!”); } • Этот блок ничего не выведет на экран. • Рассмотрим второй вид оператора, его суть просто в добавлении любого количество блоков elseif к

Informaatika → Programmeerimise algkursus
4 allalaadimist
thumbnail
1
txt

Programmeerimine keeles C kodune töö 1

#include #include using namespace std; int main() { char s[50]; int i,n=0; int lowercase = 0; int uppercase = 0; int number = 0; int other = 0; do{ cout << "Sisesta auto mark: "; cin >> s; cout << endl; n++; i = 0; while (s[i] != 0) { if ((s[i] >= 'a' && s[i] <= 'z')) { lowercase++; i++; } else if ((s[i] >= 'A' && s[i] <= 'Z')) { uppercase++; i++; } else if ((s[i] >= '0' && s[i] <= '9')) { number++; i++; } else { other++; i++; } } if ((s[0,1] >= '0' && s[0,1] <= '9' && s[3] >= 'A' && s[3] <= 'Z' && uppercase==3)) { printf("Autom2rk on tavaline!n"); }

Informaatika → Informaatika
59 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Labyrinth 2. kodutöö

n"; cout << "Asukohast ja edasiliikumisest: "kus".n"; cout << "Millised isikud veel samas ruumis: "kes".n"; cout << "Käskudest: "abi".n"; cout << "Labürindis liikumiseks kirjuta vastav ilmakaar, kuhu tahad liikuda!.n"; cout << "Tudengi loodud laburyndi sisestamiseks: "tudeng".nn "; while (1) { string cmd; cin>>cmd; if (cmd == "exit") goto End; if (cmd == "kus") p1->getRoom()->print(); else if (cmd == "kes") p1->getRoom()->printPlayers(); else if (cmd == "abi") goto K2sud; else if (cmd == "tudeng") goto Labyrinth2; else p1->move(cmd); } End: cout << "Press ENTER to exit." << endl; cin.ignore(100,'n'); return EXIT_SUCCESS; Labyrinth2: cout << "Tudengi loodud labyrint. n"; Room *d5 = maze->getEntry()->addNorth("E4") ->addNorth("E3") ->addNorth("E2")

Informaatika → Keel c ja objektorienteeritud...
26 allalaadimist
thumbnail
1
txt

Programmeerimine keeles C kodune töö 2

char a[50]; int i; int lowercase = 0; int uppercase = 0; int number = 0; int other = 0; FILE *fp; char rida[50], *failinimi="Paroolid.txt"; fp=fopen(failinimi, "a"); if(!fp){printf("Faili %s ei leia!n", failinimi); return 1;} cout << "Sisesta parool: "; cin >> s; cout << endl; i = 0; while (s[i] != 0) { if ((s[i] >= 'a' && s[i] <= 'z')) { lowercase++; i++; } else if ((s[i] >= 'A' && s[i] <= 'Z')) { uppercase++; i++; } else if ((s[i] >= '0' && s[i] <= '9')) { number++; i++; } else { other++; i++; } } if(uppercase>=1 && lowercase>=1 && number>=1 && other>=1){ printf ("Sisesta parool uuesti: "); cin>>a,rida; if (strcmp (s,a) == 0){ printf ("Oige parool!");

Informaatika → Informaatika
68 allalaadimist
thumbnail
24
doc

PPK(outdated)

= 5) temp[x++] = massiv[j]; 2. Find the longest numbers sequence (for example out of array [1111223344] -> sequence of number 1) int[] massiv = {}; int count = 1; int result = 0; int number = -1; for (int i = 1; i < massiv.length; i++) { if (massiv[i] == (massiv[i-1])) { count++; } else { count = 1;}обновляем, если цифра поменялась if (result <= count) { result = count; number = massiv[i]; 3. Find the biggest and the smallest element of array int numbers[] = {};  int smallest = numbers[0];  int largetst = numbers[0];  for(int i=1; i< numbers.length; i++){  if(numbers[i] > largetst)

Informaatika → Java programmeerimine
35 allalaadimist
thumbnail
6
txt

ORACLE: SQL JA PLSQL 09

SQL> --Iga looma kohta genereeritakse jada abil id-number; jäär saab paaritu ja utt paarisnumbri. SQL> CREATE TABLE talled ( 2 id NUMBER PRIMARY KEY, 3 sunniaeg TIMESTAMP(0), 4 kaal NUMBER(6,2), 5 sugu CHAR(1)); Table created. SQL> CREATE SEQUENCE jaar_id START WITH 1 INCREMENT BY 2; Sequence created. SQL> CREATE SEQUENCE utt_id START WITH 2 INCREMENT BY 2; Sequence created. SQL> INSERT INTO talled VALUES( 2 CASE '&sugu' 3 WHEN 'J' THEN jaar_id.NEXTVAL 4 ELSE utt_id.NEXTVAL END, 5 SYSDATE,'&kaal', '&sugu'); old 2: CASE '&sugu' new 2: CASE 'J' Enter value for kaal: 7.2923 old 5: SYSDATE,'&kaal', '&sugu') new 5: SYSDATE,'7.2923', 'J') 1 row created. SQL> INSERT INTO talled VALUES( 2 CASE '&sugu' 3 WHEN 'J' THEN jaar_id.NEXTVAL 4 ELSE utt_id.NEXTVAL END, 5 SYSDATE,'&kaal', '&sugu'); Enter value for sugu: U old 2: CASE '&sugu' new 2: CASE 'U' Enter value for kaal: 6.3725 Enter value for sugu: U old 5: SYSDATE,'&kaal', '&sugu')

Informaatika → Oracle programmeerimiskeeled...
121 allalaadimist
thumbnail
10
pdf

PHP ja MySql algajatele

$price = 0; } if (isset($_GET['quantity'])){ $price = $_GET['quantity']; }else{ $quantity = 1; } $total = $price * $quantity; if ($total > 50) { echo 'Too expensive'; }else{ echo 'I should buy it'; } ?> if (isset($_GET['quantity']) && isset($_GET['quantity'])) else... $number1 = isset($_GET['n1']) ? $_GET['n1'] : 0; $number2 = isset($_GET['n2']) ? $_GET['n2'] : 0; $sum = $number1 + $number2 ?>

//kast jääb täis

Summa on <

Informaatika → Informaatika
13 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Battlearene 3. kodutöö

if(hitpoints>0 && opponent->hitpoints>0 && in_arena==1 && opponent!=this){ int damage = weapons->damage(); opponent->damage(damage-opponent->shield()); cout<name)<shield()>0){ cout<<"Defended "<shield()<<" HP with "<getShieldName()<getType()<<"""<getName()<<"" "<getLvl()<<"lvl "<<" has "<getHP()<<" hp left"< else if(hitpoints<=0){ cout< else if(opponent->hitpoints<=0){ cout<<"Your opponent has no HP"<

Informaatika → Keel c ja objektorienteeritud...
29 allalaadimist
thumbnail
18
docx

Täissummaator

c_out <= (a and b) or (c_in and (a xor b)); end dataflow; 1.4.4 Käitumuslik kirjeldus IF-ELSE lausega -- Architecture architecture behave of MUX is begin -- Koodi osa process ( a, b, c_in ) begin -- Kontrollib, kas sisendid a ja b on võrdsed if a = b then -- Arvutatakse ülekanne c_out c_out <= a or b; -- Väljund y väärtustatakse väärtusega 0 y <= '0'; -- Kui sisendid a ja b ei ole võrdsed else -- Väljund y väärtustatakse väärtusega 1 y <= '1'; end if; -- Kontrollin, kas sisend c_in ja väljund y on võrdsed if c_in = y then -- Kui sisend c_in võrdub 0-ga if c_in = '0' then -- Ülekanne c_out väärtustatakse väärtusega 0 c_out <= '0'; -- Kui sisend c_in ei võrdu 0-ga else -- Ülekanne c_out väärtustatakse väärtusega 1

Informaatika → Digiloogika
14 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Tingimuslaused

*Üksiku lause puhul loogelisi sulge vaja pole(kuid võib panna). *Võtmesõnadega(praegusel juhul if ja else-iga) algavate lausete lõppu semikoolonit ei tohi! Näiteks: if(x==o) //Kui muutuja x väärtus on 0, x=1 // siis omistada x-i väärtuseks 1. if lause if lausel on kaks kuju: A) Sisaldab ainult if operaatorit Ühelauseline if if(tingimusavaldis) lause1; Mitmelauseline if if(tingimusavaldis) { lause1; lause2; lause3; } B) Sisaldab if ja else operaatorit else osa täidetakse siis kui ta on väär(false) Kirjutamisel on kaks varianti if(tingimusavaldis) if(tingimusavaldis){ { lause1; lause1; lause2; lause2; }else{ } lause3; else lause4;

Informaatika → Javascript
30 allalaadimist
thumbnail
1
txt

Programeerimine I, 1. kodutöö

#include #include int main (void) { double a, h, c, ym, x, y, d; int i, n; printf("Vvedite nachalnoe znachenie A: "); scanf("%lf", &a); printf("Vvedite nizhnij predel YM: "); scanf("%lf", &ym); printf("Vvedite shag H: "); scanf("%lf", &h); printf("Vvedite koefficient shaga C: "); scanf("%lf", &c); i=0; while (i<16 && y>=ym) { if (i==1) { n=0; } else { n=1; } x=a+h*pow(c,n)*i; printf("%.2lf | ", x); if (x==2 || x==-2) { printf("znachenie otsutstvuetn"); } else { if (x>-4) { d=(sqrt(pow(x,3)+4*pow(x,2))); y=(d/(4-pow(x,2)));

Informaatika → Programmeerimine
171 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Arvuti KT

ÜLESEHITUS uses crt; begin clrscr käsk või käsud readln; end. ;- käsu lõpu tunnus := omistamistehte märk 'tekst' - tekstikonstant uses crt - tuuakse käsutusele lisakäsud. clrscr; - ekraani puhastamine Sisestamiskäsk Readln( sulgudes on muutuja); Väljastamiskäsk writeln( loetelu ); hargnemiskäsk: if tingimus then käsk või käsud else käsk või käsud else- võib puududa, else ees pole KUNAGI semikoolonit. käsk või käsu osad võivad olla begin ja end vahel. korduskäsud: 1)Loendajaga korduskäsk kasutatakse kui korduste arv on ette teada. begin for i:=1 to 10 do end; 2) Eelkontrolliga korduskäsk Tingimust sisaldav korduskäsk, kus korduste arv ei ole ette teada, võib olla i:=1; loendaja algväärtus while <=20 do while - senikui begin käsk või käsud tingimuse muutmine või loendaja muutmine i:=i + 8; sammuga 8 , võib olla sammuga misiganes.

Informaatika → Arvuti
3 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Programmeerimise alused

Kui teine tingimus pole ka täidetud, siis käitu nii". PHPs on kood umbes nii üles ehitatud. Peaaegu iga sammu järel käib lisavõimaluste juurde lisamine. Eelnev eesti keelne näide näeb PHP koodis välja selline: if (tingimus) käsklus/ülesanne, mis tuleb läbi viia, kui tingimus on täidetud; elseif (tingimus) käsklus/ülesanne, mis tuleb läbi viia, kui tingimus on täidetud; else käsklus/ülesanne, mis tuleb läbi viia, kui tingimus ei ole täidetud; Sellise koodi struktuuriga saab luua näiteks sellise väikese käskluse: $d=date("D"); if ($d=="Fri") echo "Head nädalalõppu!"; elseif ($d=="Mon") echo "Head esmaspäeva!"; else echo "Head päeva!"; See koodijupp ütleb vastava lause vastavatel päevadel. Esimene rida ,,$d=date("D");" Ütleb, et $d võrdub kuupäevaga. Kuupäeva (date)

Informaatika → Informaatika
90 allalaadimist
thumbnail
194
xlsm

Graafika VBAs

Top: a1 = y1 + O1.Height O2 v2 = O2.Left: p2 = v2 + O2.Width O2 sees y2 = O2.Top: a2 = y2 + O2.Height If v1 >= v2 And p1 <= p2 And _ y1 >= y2 And a1 <= a2 Then On_Sees = True Else On_Sees = False End If End Function On_Sees = True Else On_Sees = False End If End Function sees puude 2 7 Läks Stopp O1 (väiksem) on O2 sees

Informaatika → Informaatika ll
17 allalaadimist
thumbnail
41
xls

Graafika lahendatud lõpp

IncrementTop hy kuju.IncrementTop hy paus pp paus pp Next i Next i kuju.Left = x: kuju.Top = y kuju.Left = siht.Left: kuju.Top = siht.Top End Sub End Sub Function P_Nrk(x1, y1, x2, y2) Dim dx, dy, pi, nurk pi = 4 * Atn(1) dx = x2 - x1: dy = y2 - y1 If dx = 0 Then If dy < 0 Then P_Nrk = 270 Else P_Nrk = 90 Else nurk = 180 * Atn(dy / dx) / pi If dx > 0 Then If dy > 0 Then P_Nrk = nurk Else P_Nrk = 360 + nurk Else P_Nrk = 180 + nurk End If End If If dx = 0 Then If dy < 0 Then P_Nrk = 270 Else P_Nrk = 90 Else nurk = 180 * Atn(dy / dx) / pi If dx > 0 Then If dy > 0 Then P_Nrk = nurk Else P_Nrk = 360 + nurk Else P_Nrk = 180 + nurk End If End If End Function Funktsioon P_nrk leiab kahte punkti (x1, y1 ja

Informaatika → Informaatika
55 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Kodune töö 2 aines „Programmeerimine I“, Massiivid Variant 3

int sisse() { printf("Sisesta tekstirida (kuni 25 symbolit):"); scanf("%s", &S); printf("Sisesta esimene symbol:"); scanf("%s", &c1); printf("Sisesta teine symbol:"); scanf("%s", &c2); return 0; } int lause() { int i,j,n1,n2,l; l=strlen(S); n1=100; n2=100; for(i=0; i else if (n2==100) { printf("n Teist symbolit ei esine lauses!"); return 1; } else if(n1>n2) { printf("n Vasakult paremale esimesest teise symbolini lugeda ei saa!"); return 1; } else { j=0; for(i=n1; i<=n2; i++) { T[j]=S[i]; j++; } T[j]=''; return 0; } } int main() { int l; sisse(); if(lause() == 0) { l=strlen(T);

Informaatika → Programmeerimine
192 allalaadimist
thumbnail
21
docx

Programmeerimise kodutööd

print(pykkarX) print(pykkarY) print(maailmaLaius) print(maailmaPikkus) def genereeriMaailm(laius, pikkus, pykkarX, pykkarY): tekst = "" for i in range(0, laius): # teeb ülemise rea ära tekst += "#" tekst += "n" for i in range(0, pikkus-2): # -2 selleks, et me teeme juba ülemise ja alumise rea ära tekst += "#" for j in range(0, laius-2): if(pykkarX == j and pykkarY == i): tekst += genereeriSuund() else: tekst += " " tekst += "#n" for i in range(0, laius): #teeb alumise rea ära tekst += "#" return tekst def genereeriSuund(): suund = random.randint(0, 3) if(suund == 0): return "^" elif(suund == 1): return ">" elif(suund == 2): return "v" else: return "<" print(genereeriMaailm(maailmaLaius, maailmaPikkus, pykkarX, pykkarY)) pykkar

Informaatika → Programmeerimine - python
182 allalaadimist
thumbnail
3
pptx

Els Mikiver (Einok)

Els Mikiver (Einok) (1824 - c.1900) Els Mikiveri elutee Eesti Rahvaluule Arhiivi poolt väljaantud raamatus Vana Kannel 1938 nimetatakse Els Mikiveri kuldsuiseks laulikuks. Sündis Kiiu-Ablas, hiljem siirdusid Einokid Virve külla Nõmme vabadikukohale, 21 aastane Els läks mehele 1846.a samasse külla Nigula ehk Lepa Madise pojale Tõnu Mikiverile. Einokid pärinevad Pedaspea külast. Kui lapsed asusid perekondadega Simititsasse, läksid kaasa ka Tõnu-Else ning elasid vanema poja Jaani talus. Sääl lõppes ka Else elutee aastal 1900.

Kirjandus → Kirjandus
6 allalaadimist
thumbnail
1
odt

Eksami spikker

static int bar1(int n,int m) { int x; if (n <= 0) x = m; else x = (n+m)*bar1(n-1,m); return x;} static int bar2(int n, int m) { int x=0; if (n <= 0) x = m; else for (int i = 0; i < n + m; i++) { x = x + bar2(n-1,m);} return x;} ______________________________________ public class Male { public static void main(String[] args) { JFrame frame = new MaleFrame(); frame.setDefaultCloseOperation(JFrame.EXIT_ON_CLOSE); frame.setSize(400, 400);frame.setVisible(true); } } class MaleFrame extends JFrame { MaleFrame frame; JPanel toppanel; JPanel buttonpanel; DrawPanel drawpanel;int nupp = 0; MaleFrame() { toppanel = new Jpanel(); buttonpanel = new JPanel(); drawpanel = new DrawPanel(); JButton button = new JButton("Vajuta!"); buttonpanel.add(button); toppanel.setLayout(new BorderLayout()); button.addActionListener(new ActionListener() { public void actionPerformed(ActionEvent e) { nupp = 1; drawpanel.repaint(); } } ); toppanel.add...

Informaatika → Programeerimise...
183 allalaadimist
thumbnail
26
pdf

IF lause

IF Valikud ehk võimalus otsustamiseks, kui on vaja, et programm käituks kord üht-, kord teistmoodi. if (tingimus) { Kui tingimus tagastab avaldis1; true (tõde), töötleb avaldis 2; kompilaator … operatsioone, mis on avaldis N; kirjutatud pärast } tingimust. Kui tingimus else tagastab false(vale), { avaldis 1 ; töötleb kompilaator avaldis 2; operatsioone pärast ... else. avaldis N; } C# juures, nii nagu selle aluseks oleva C-keele puhul kasutatakse võrdlemise juures kahte võrdusmärki. Üks võrdusmärk on omistamine ehk kopeerimine. Arvude puhul saab kasutada ka võrdlusi < ja > ehk suurem kui ja väiksem kui. Näiteks: if (vanus > 14)

Informaatika → Programmeerimise algkursus
6 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Programmeriimine 1 esimene kodutöö

#include #include int main(void) { double A, a, b, h, y, m, g, j, l; int n, i; printf("Vvedite nachalnoe znachenie A: "); scanf("%lf", &A); printf("Vvedite konechnoe znachenie B: "); scanf("%lf", &b); printf("Vvedite chislo shagov N: "); scanf("%d", &n); h=(b-a)/n; printf("Dlina shaga %lf n", h); l=1; i=0; while(i0) { m=A*A; g=A/2; j=sqrt(1/(2*A)); y=m+g-j; printf("%.lf. ", l); printf("%.3lf | ", A); printf("f(x)=%.3lf n", y); } else if (a==0) { printf("%.lf. ", l); printf("%.3lf | ", A); printf("net reshenijan"); } else { printf("%.lf. ", l); printf("%.3lf | ", A); printf("f(x)=kompleksnoe chislon"); } i++; l++; } getchar(); getchar(); return 0; }

Informaatika → Programmeerimine
77 allalaadimist
thumbnail
16
pptx

Lilli Promet

Räägib minevikuvarjudest, mis võivad inimest igavesti piinata. "Los Caprichos"(1976) · Teda on inspireerinud Francisco Goya kuulus sari "Los Caprichos". · Tema esimene ja ühtlasi ka kuulsaim näidend. Lavastati suure eduga Vanemuise teatris. Järgnevad aastad: "Üleannetu maa"(1977) ­ suurim kogumik, kus on sees peaaegu kõik lühiproosa. "Tüdrukud taevast"(1979) ­ Raamat räägib elust sõja ajal. "Else, Teeba prints" (1982)­ teda innustas saksa luuletaja Else LaskerSchüleri kannatusterohke elu. Luulekogumik "Õhtusel alleel" (1989) Üks tema parimaid luulekogumikke. Ülekaalus on jällegi romantiline luule. Leiab luuletusi ka kodumaast ja rahvast. "Iisabel"(1992) Käsitletakse mõisteid süü, kohusetunne ning andestamine. Viimane lause "Tundsin end enneolematult rikkana: nad kõik armastasid mind!" Paremad ajad on ees! Promet suri 16.veerbuar 2007 Rahul kõigega! Alati tuleb elada olevikus, mitte minevikus või tulevikus.

Kirjandus → Kirjandus
8 allalaadimist
thumbnail
238
xlsm

VBA juhtimine

,,, ,,, ... If D < 0 Then If tingimus Then kui tingimus siis väär x1 = "" : x2 = "" laused_1 tõene tingimus laused_1 Else [ Else [ muidu x1 = (-b - Sqr(D) laused_1 laused_2 laused_2 ] laused_2 ] a) End If [ lõpp kui ] x2 = (-b + Sqr(D) ... ... a)

Informaatika → Informaatika ll
21 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Madagascar

Madagascar Madagascar is an island country in the Indian Ocean, of the coast of Southeast Africa. The nation comprises the island of Madagascar (the fourth-largest island in the world), as well as numerous smaller islands.At 592,800 square kilometres Madagascar is the world's 47th largest country and the fourth-largest island. Madagascar is home to an abundance of plants and animals found nowhere else on Earth. More than 80 percent of Madagascar's 14,883 plant species are found nowhere else in the world, including five plant families. The island is home to around 170 palm species, three times as many as on all of mainland Africa. Madagascar`s offical languages are Malangasy and French.It`s population was on 2012 22 million people.It`s president is Hery Rajaonarimampianina and prime minister Jean Ravelonarivo.Madagascar´s athem is called Ry Tanindraza nay malala ô(Oh, Beloved Land

Keeled → Inglise keel
1 allalaadimist
thumbnail
122
xlsm

VBA juhtimine informaatika 2

,,, ,,, ... If D < 0 Then If tingimus Then kui tingimus väär x1 = "" : x2 = "" laused_1 tõene tingimus siis laused_1 Else [ Else [ muidu x1 = (-b - Sqr(D) laused_1 laused_2 laused_2 ] laused_2 ] a) End If [ lõpp kui ] x2 = (-b + Sqr(D) ... ... a)

Informaatika → Informaatika
2 allalaadimist
thumbnail
30
xlsm

Informaatika Harjutus 2 2

Plaaniosakond juhataja Naine Tootmisosakond sekretär Juhatus pearaamatupidaja Finantsosakond puusepp maaler inspektor müügiagent peadirektor infodirektor majandusdirektor peaökonomist ökonomist Function If Function F_nimi ( [ ] ) If t Then _1 [ Else [ Const ] [ Dim ] If- ( ) F_nimi = If Then End Function _1 [ Else _2 ] End If If- - If _1 Then _1 _1 ElseIf _2 Then _2 _2 _1 ... ElseIf _n Then _n _2

Informaatika → Informaatika 2
32 allalaadimist
thumbnail
11
docx

Prepositions

Protection from Quotation from Receive from Recover from Refrain from Remove from Retire from Result from Retire from Safe from Save sb from Separate from Suffer from Translate from ... into TO According to Accustomed to Addicted to Allergic to Amount to Answer to Apologise tos b for sth Appeal to Allpy to sb Attend to Belong to Close to Compare to Complain to Connect to Contrary to Contribute to Convert to Correspond to Cruel to Date back to Dear to Dedicate to Describe sb/sth tos b else Engaged to sb Equal to Exception to Faithful to Familiar tos b Friendly to Grateful to sb for sth Happe to Harmful to Identical to Indifferent to Invitation to Invite sb to Keen to do sth Keep to Key to Kind to Lend sth to sb Listen to Maried to Mean to Mention to New to Nice to Obedient to Object to Objection to Obliged to sb for sth Obvious to Occur to Pleasant to Point to (im)polite to Prefer sth to sth else Prone to Refer to Reference to Related to Relevant to Reply to Respond to Rude to

Keeled → Inglise keel
23 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Kodutöö taimer. Sissejuhatus digitaaltehnikasse

16 TMR0 = 0; 17 int n=126, m=30; 18 // Seadistatakse taimer: PS2=1, PS1=1, PS0=1, see on sagedusjagur 1:256 19 OPTION_REG = 0b00000111; 20 21 TRISD=0; // PORTD Data Direction Register 22 TRISC &= 0b11011111; // RC5 (kollane diood) väljundiks 23 24 // AN0 analoogisisend, ülejäänud digitaalsisendid 25 ADCON1 = 0b00001110; // A/D Control Register 1 26 27 while(1){ 28 if (m==0){ 29 if (RC5) RC5=0; else RC5=1; // Vigutab plaadil kollast valgusdioodi 30 m=30; 31 } 32 if (RA3) 33 PORTD=0b01011110; //0b10101010; 34 else{ 35 if (n==0){ 36 PORTD=tabel[number]; 37 number++; 38 if (number>9) number=0; 39 n=126; 40 } 41 } 42 // Igal taimeri ületäitumisel vähendatakse n-i väärtust ühe võrra 43 // ja nullitakse taimer 44 if (INTCON & Q_taimer){

Energeetika → Elektrijaotustehnika
4 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Disabled Athletes should take up in Sport

taking part in sports. They are demonstrating their abilities in an environment where their disabilities don't count. Moreover, disabled athletes are very hardy. Many of them have suffered accidents and illnesses which would be enough to make most of us want to give up. Nevertheless, there are those who claim that, «Why can't people simply face the fact that if you're disabled, you might not get to play sports in the same manner as everyone else? Also, disabled people aren't excluded at all now...» All in all, I strongly believed that I'll always be especially touched by those who are missing a limb, yet use everything else they have to become the best at what they do. They are the ones who are catching the public eye and imagination, changing people's perceptions of what "disability" means.

Keeled → Inglise keel
1 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Programmeerimine keeles C 1. kodutöö

printf("nReg. number %s ei vasta reeglitele!n", regn); return 0; } // 1.2 Sisaldab vähemalt 1 numbrit for(i=0, j=0;i 47 && (int)regn[i] < 58 ){ j+=1; } } if(j==0){ printf("nReg. number %s ei vasta reeglitele!n", regn); return 0; } // 2. Standard või Eritellimusel reg. nr. if ( length < 5 || length > 6 ){ printf("nReg. number on eritellimusel", regn); return 0; } else if( !((regn[0] > 47 && regn[0] < 58) && (regn[1] > 47 && regn[1] < 58)) ){ printf("nReg. number on eritellimuselnn", regn); return 0; } else{ printf("nReg. number on tavalinenn", regn); } return 0; }

Informaatika → Informaatika
43 allalaadimist
thumbnail
2
docx

The First Years of the School: Reval Gymnasium

the picture) were used for more than a century. The set of laws influenced the life of the students a lot. They designated how the students were supposed to act in the school and in their free time. (show the pic) For example the laws said that the students were supposed to concentrate on studying and improving their intelligence and that students with lower intelligence should just study harder although people with no cognitive skills were advised to do something else than study. Students were also not allowed to sleep anywhere else than their home and to swim in cold water. For breaking the rules students could be punished with flogging, sitting on the floor, reading religious texts or a fine.

Keeled → Inglise keel
1 allalaadimist
thumbnail
84
xlsm

VBA Juhtimine

järelkontrolliga kordus For-laused For ... Next - lause For Each ... Next - lause Valikud_1 Valikud_2 algoritmid jaotis valikud If-laused Mitmerealine If-lause. Põhivariandid: valik kahest ja valik ühest ,,, ,,, If tingimus Then kui tingimus laused_1 siis laused_1 [ Else [ muidu laused_2 ] laused_2 ] tõene tingimus väär End If [ lõpp kui ] ... laused_1 laused_2 ... tingimus - võrdlus või loogikaavaldis, väärtuseks tõeväärtus True või False Mitmerealine If-lause

Informaatika → Informaatika
37 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Free jazz, Jazz Rock

Ornette Coleman Ornette Coleman sündis 9. märtsil 1930 Fort Worthis, Texase osariigis. Ta on USA dzäss- saksofonist, -viiulimängija, -trompetimängija ja -helilooja. Ta on üks maailma suurimaid free jazzi eestvedajaid maailmas. Ornette Colemani muusikale on iseloomulik kummalised meloodiaaugud koos veerandtoonidega ning oma klastriterohkus ja kiirus. Tema album ,,Sound Grammar" tunnistati 2007. aastal Pulitzeri preemia vääriliseks. Tema debüütalbum ,,Something Else!!!!" ilmus aastal 1958. Ornette Coleman 2 Ornette Colemani albumeid · ,,At the Golden Circle Stockholm" · ,,Change of the Century" · ,,Dancing in Your Head" · ,,Free Jazz: A Collective Improvisation" · ,,In All Languages" · ,,Skies of America" · ,,Something Else!!!!" · ,,Song X" · ,,Sound Grammar" · ,,The Shape of Jazz to Come" · ,,This is Our Music"

Muusika → Muusika
75 allalaadimist
thumbnail
1
docx

To Be Human Is To Discuss

To Be Human Is To Discuss Why My Speech Is So Short Most of the students complain about their timetable. Usually they are just fine, but the grass is always greener somewhere else, am I right? But for me and my class, it's a different story. The grass really is greener anywhere else, actually. Why do we go to school? Do we actually want to learn? I think not. Maybe on some level, until fourth grade or something like that, but most of us are in high school to get good grades, so that parents don't kick us out and still give us food and shelter. How to motivate ourselves to come here every single morning and really study, not just sit with your phone out and watch videos or do something not related to studying to keep from dying of boredom? I

Keeled → Inglise keel
1 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Article:How to be a better guest

Shaking hands or just saying `'Tere'', which means hello, would be appropriate. Of course when they get to know you more and take you as a one of them, then there will be a variety of different greetings. But first stay on `'Tere'' because it shows respect and is formal, which Estonians like a lot. When the eating time comes, you should definitely eat with family, around the table. Estonians do not usually say grace, it is just polite not to start eating before than everyone else. We usually talk a little when eating. When you do not like the food you are offered, it would be polite to eat as much as you can or eat something else then. If family has some plans about going out and they ask you to join you should definitely go and socialize. All in all I would say that if you act calmly and politely you will be treated like one of us.

Keeled → Inglise keel
12 allalaadimist
thumbnail
1
odt

"Rain man"

The movie concentrates on two brothers and their dysfunctional relationship. One brother, Raymond, is autistic and no one seems to understand what it really is that they are dealing with. The other brother, Charlie, is greedy and selfish, at least in the beginning of the movie. Somehow that changes as the film evolves. The main problem in this movie is greed. Charlie only cares about money. When he finds out that his estranged father had left his inheritance to someone else, he gets mad. That is the reason why he took Raymond from the institution where he was living. He wanted to take the money from his brother even when he realised that there was something wrong with him. At least he came to his senses in the end. The second problem revolves around Raymond and his disability. No one understood what he was going through. At that time, autism wasn't a widely known disorder. Nowadays, there is still no actual cure for it but it can be managed

Keeled → Inglise keel
4 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Free jazz.

Tema album "Sound Grammar" tunnistati · "Dancing in Your Head" 2007. aastal Pulitzeri preemia vääriliseks. Tema debüütalbum "Something · "Free Jazz: A Collective Improvisation" Else" ilmus aastal 1958. · "In All Languages" · "Skies of America" · "Something Else!!!!" · "Song X" · "Sound Grammar" · "The Shape of Jazz to Come" · "This is Our Music"

Muusika → Muusika
7 allalaadimist
thumbnail
20
docx

IAY0150 - Digitaalsüsteemid praktikumi ülesanne

when "100" => out_word := "0001"; --tõeväärtustabelile või mitte when "101" => out_word := "1001"; when "110" => out_word := "0101"; when "111" => out_word := "1101"; when others => out_word := "----"; end case; y4 <= out_word(0); y3 <= out_word(1); --võtame väljundid vektorist välja y2 <= out_word(2); y1 <= out_word(3); end process; Käitumuslik esitus --selles failis defineerime, kuidas meie espresso lahendus käitub, if else abiga, -- ehk kui sisend muutub, mida siis väljund teeb formaadis. process (x1, x2, x3) begin y1 <= '0'; y2 <= '0'; y3 <= '0'; y4 <= '0'; if x1 = '1' and (x2 = '1' or x3 = '1') then y1 <= '1'; end if; if x3 = '0' and (x1 = '1' or x2 = '1') then y3 <= '1'; end if; if x2 = '1' then y2 <= '1'; end if; if x3 = '1' then y4 <= '1'; end if; end process; Esitus andmevoona

Informaatika → Digitaalsüsteemid
28 allalaadimist
thumbnail
12
txt

Andmebaasid

CREATE TABLE mina ( eesnimi varchar(30) not null, perenimi varchar(100) not null, sugu varchar(5) not null, synnipaev date not null, algus datetime not null default current timestamp, viimati datetime default timestamp, CONSTRAINT pk_mina PRIMARY KEY (eesnimi) ); INSERT INTO mina (eesnimi, perenimi, sugu, synnipaev) VALUES ('Juku', 'Mets', 'Mees', '1980-02-04'); grant connect to Sandra identified by 'tere'; grant group to dba; grant membership in group dba to Sandra; grant all on mina to Sandra; SELECT * FROM mina; UPDATE mina SET eesnimi = 'Jri' WHERE eesnimi = 'Juku'; CREATE GLOBAL TEMPORARY TABLE paha (nimi VARCHAR(40) NOT NULL, CONSTRAINT pk_paha PRIMARY KEY (nimi)) ON COMMIT PRESERVE ROWS; INSERT INTO paha (nimi) VALUES ('Mari'); SELECT * FROM paha; create table isik( Id integer not null default autoincrement primary key, Eesnimi varchar (50) not null, Perenimi varchar(50) not null, Isikukood varchar(11), Klubi integer, U...

Informaatika → Informaatika
232 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Prepositions

Absent from-puuduma Abstain from-halvast harj hoiduma According to-vastavalt Account for-põhjendama Accuse sb of-süüdistama Accustomed to-harjunud Acquainted with-tuttav millegi/kellegagi Advantage of-eelis Advice on-nõu andma Afraid of-kedagi kartma Afraid for-kellegi pärast kartma Agree with sb on sth-nõustuma Aim at-sihtima Allergic to-allergiline Amazed at/by-imestunud Amount to-ulatuma sinnani Amused at/with/by-lõbustatud Angry at what sb does-vihane Angry with sb about sth-vihane Angry with sb for doing sth-vihane Annoyed with sb about sth-häiritud (in)answer to-vastus Anxious about sth-murelik Apologise to sb for sth-vabandama Appeal to/against-meeldima Apply(to sb)for sth-kandideerima Approve of-heaks kiitma Argue with sb about sth-vaidlema Arrest sb for sth-arreteerima Arrive at(a small place)-saabuma Arrive in(a town)-saabuma Ashamed of-häbenema Ask for-küsima midagi Ask sb a question-küsimust kelleltki küsima Astonished at/by...

Keeled → Inglise keel
43 allalaadimist
thumbnail
1
doc

"What makes a good movie?"

The story can't be too long or too short. It has to have some detail but not too much as that would make the movie boring and long. Too much text and no real action or just action and only a few lines of text will also make the movie boring. The story has to be balanced and have a point. After the story has been completed the movie needs good actors, that could play the characters and would really fit into the roles. This is easier when the movie is not based on anything else, though the actors still need to handle their roles nicely. When the movie is based on something else, the actors have to be picked with great precision because the viewers already have their visions of the characters and the director has to work hard to get the actors as similar to the characters in the original story as he can. When the characters have been selected and the movie is already being shot it needs to have some great special effects. Some movies have been successful even without

Keeled → Inglise keel
8 allalaadimist
thumbnail
2
rtf

Jane Eyre

She finds out that they can not get married because Mr.Rochester already has a wife. Then he explains to Jane and others that the hauntings in Thornfield have been caused by his mentally unstable wife who lives in the attic. He tries to convince Jane that he has no feelings towards his wife but Jane is too hurt and confused thus decides to leave Thornfield for good. Many years later Jane returns to Thornfield before accepting a marriage proposal from someone else and moving away with them. She discovers that Mr.Rochesters wife has burnt down the house and committed suicide and he himself was left blind because of the fire. Jane pays him a visit and can't find it in her heart to leave Mr.Rochester to die alone. They live happily together, have children and in the end Mr.Rochester regains his sight. In my opinion the reason why Jane, and everyone else in the book, were so attracted to Mr.Rochester was because of his mysterious and deep appearance.

Keeled → Inglise keel
3 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Retsensioon - Metallica kontsert

näiteks ,,That Was Just Your Life", ,,The End of Line", ,,Cyanide", ,,Broken, Beat & Scarred" ja teised. Samuti kõlasid Metallica varasemad tuntud lood nagu ,,Nothing Else Matters", ,,Enter Sandman", ,,Master of Puppets" ja ,,Seek and Destroy". Thrashmetali maailma superstaaride show'le lisasid vürtsi laserid, meeletu valgusmäng ja pürotehnika, mis mulle isiklikult meeldisid selle kontserdi juures kõige rohkem. Lugudest meeldis mulle kõige rohkem ,,Nothing Else Matters", mis on ka üks mu lemmiklauludest. Metallica andis Tallinnas kontserdi suurejoonelise maailmaturnee "World Magnetic Tour" raames. Esmakordselt Eestis andis bänd võimsa sisekontserdi, samuti sai esimest korda Eestis näha 360° produktsiooni, kus lava oli paigutatud Saku Suurhalli saali keskele. Uudse lavalahendusega oli bändi kontakt publikuga parem, garanteeris vahetu kontserdielamuse ning hea nähtavuse lavale igast saali osast

Muusika → Muusika
15 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Kliendipoolse JavaScript'i lühikonspekt

//Ühe realine kommentaar. /*Samuti kommentaar*/ x = 4; //kommentaar 3 4 y = 5; /* * Mitme realine * kommentaar */ Reserveeritud sõnad. Reserveeritud sõnad on sõnad, mida ei tohi kasutada muutujate ega funktsioonide nimedena, oma JavaScript'i programmis. Need on sõnad, millel on JavaScript'il kindel tähendus. Näiteks nagu if, else, for, var, function, jne. Põhjalikumat informatsiooni nede sõnade kohta saate Netscape'i veebileheküljelt mõne JavaScripti versiooni dokumentatsioonist, kus on olemas eraldi peatükk "Resreved words". 2. Andmetüübid JavaScript lubab töötada kolme andmetüübiga, milleks on arvtüübid (numbers), sõned (string) ja tõevaartused (boolean). Arvtüübid. JavaScript's ei eristata eraldi täis arve ja uju-punkt arve nagu seda tehakse C-s ja Javas-s

Informaatika → Informaatika
91 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun