Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge


Sisekliendi teeninduse teoreetilised käsitlused. Sisekliendi teenindamise printsiipide praktiline rakendamine teenindusorganisatsioonis.


Kommentaarid ja küsimused tagasi

liiston: Sisekliendi teenindamise teoreetilist käsitlust oli küll väga vähe. Vasta
09:23 04-10-2018
ayrek: Ettekujutuse teemast sain. Vasta
13:29 19-11-2014
Hack Bla2: Kuidagi väga mööda tundub. Vasta
10:10 17-11-2014
rsedman: Töö on teemast tugevalt mööda. Pealkiri on ju sisekliendi (kolleegi) teenindamine.. ei saanud mitte ühtegi ideed oma töö koostamiseks Vasta
16:23 20-11-2013
vihmapisar: Suureks abiks! Vasta
20:00 19-11-2013
cooky: Kahjuks ei saanud seekord abi, kujutasin ette teistsugust lähenemist töö teemale, aga muidu täitsa normaalne töö. Vasta
13:57 09-12-2012
aniika: Ootused olid suuremad.. Vasta
16:01 05-12-2012
arvi55: nii ja naa Vasta
10:43 20-12-2011
Liann24: hea töö Vasta
23:49 12-12-2011
Nele Kaas: hea töö Vasta
12:10 12-12-2011
mesimumm8: Väga hea! Vasta
03:16 04-03-2011
Mammu121: Võtsin ka selle töö eeskujuks ning sain A. Vasta
00:19 06-02-2011
enx999: tuli kasuks:D Vasta
14:41 19-10-2010
kristinjakobson: Jah, väga hea! Vasta
16:45 18-10-2010
Monika4: Väga hea infoks. Vasta
11:08 14-10-2010



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun