Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Turundustöö (1)

3 KEHV
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis toimus Miks nii toimus?
  • Mida tuleb olukorra parandamiseks teha?

Lõik failist




Turunduse kursusetöö
Ettevõtte “OÜ Visiit SV” näitel



SISUKORD


SISUKORD 2
1. SISSEJUHATUS 3
1.1 Ettevõtte põhiandmed 3
1.2 Ettevõtte tegevusseis ja põhieelised 4
1.3 Ettevõtte äriidee 4
1.4 Ettevõtte personal 5
2. TURUNDUSE INFOSÜSTEEM 7
3. TURUNDUSTEGEVUSE SENINE KORRALDUS 8
4. ETTEVÕTTE TEGEVUSKESKOND JA ANALÜÜS 11
4.1 Ettevõtte välis- ja sisekeskkond 11
4.2 Ettevõtte SWOT analüüs 11
4.3 Sotsiaalsed 12
4.4 Majanduslikud 13
4.5 Demograafilised 13
4.6 Poliitiline 13
5. TURU SITUATSIOON JA ETTEVÕTTE KESKKOND 15
5.1 Tegevusala ja (turu) piirkonna kirjeldus 15
5.2 Kliendid 15
5.3 Konkurendid 16
6. ETTEVÕTTE EESMÄRGID JA STRATEEGIAD 16
6.1 Ettevõtte missioon ja eesmärgid 17
6.2 Ettevõtte strateegiad 17
7. ETTEVÕTTE MARKETINGIPLAAN 19
7.1 Marketingi korraldamine ettevõttes 19
7.2 Marketingi komponendid 19
7.2.1 Tooted ja teenused 19
7.2.2Hinnakujunduspoliitika 21
7.2.3Turustuspoliitika 22
7.2.4Müügitoetus ja reklaamitegevus 22
7.2.5Ettevõtte imago ja PR tegevus 22
KOKKUVÕTE JA JÄRELDUSED 22
KASUTATUD KIRJANDUS 23
Lisad 24

1. SISSEJUHATUS


1.1 Ettevõtte põhiandmed


OÜ Visiit SV-asukohaga Koonu külas Väike-Maarja vallas Lääne-Virumaal.
Aadress: 46202 Väike-Maarja Lääne-Virumaa.
Asutatud: 1995. aasta algul.
Juriidiline staatus: ühemehe OÜ.
Direktor: Toomas Pundi.
Pakutavad tooted ja teenused: saematerjal, hekselpuit kütteks, teenustööna metsamaterjali saagimine ja veoautodega transporditeenuste osutamine.
AS Donna rajati 1993. aasta 1. veebruaril Väike-Maarja kolhoosi Koonu lüpsifarmi erastamisel. 1995. aasta algul loodi OÜ Visiit SV Donna ruumidesse paralleel-aktsiaseltsina. 1995. aasta alguseks oli erastamisvõlgnevus tasutud , tekkis võimalus saeveski loomiseks osaliselt pangalaenuga, mille kattevarana kasutati AS Donna vara. Sellise äriplaaniga oli võimalik saeveski rajada omakapitalil ja pangalaenul baseerudes.
OÜ Visiit SV põhieesmärkideks olid:
  • luua uusi töökohti, mis leevendaks ümbruskonna elanike sotsiaalseid probleeme;
  • üles ehitada tulutoov tootmisstruktuur pideva tehnilise ja tehnoloogilise täiustamise, konkurentide tegevuse, tooraine kättesaadavuse, turuanalüüsi ja töötajate väljaõppe teel ning lüpsifarmi likvideerimise hetkeks valmistada ette uued töökohad farmist vabanevatele töötajatele.
    Seda kõike Eesti Vabariigis valitseva majanduse ebastabiilsuse,
  • Vasakule Paremale
    Turundustöö #1 Turundustöö #2 Turundustöö #3 Turundustöö #4 Turundustöö #5 Turundustöö #6 Turundustöö #7 Turundustöö #8 Turundustöö #9 Turundustöö #10 Turundustöö #11 Turundustöö #12 Turundustöö #13 Turundustöö #14 Turundustöö #15 Turundustöö #16 Turundustöö #17 Turundustöö #18 Turundustöö #19 Turundustöö #20 Turundustöö #21 Turundustöö #22 Turundustöö #23 Turundustöö #24
    Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
    Leheküljed ~ 24 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2009-09-28 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 305 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor kusti kamm Õppematerjali autor
    turundustöö

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    26
    pdf

    Rahvusvaheline turundus eksami konspekt

    Sissejuhatus rahvusvahelisse turundusse Rahvusvaheline turundus - vahendite kogum, millega ettevõte püüab pakkuda toodet või teenust teatud riigi turu või selle osa klientide vajaduste rahuldamiseks mingis kindlas poliitilises, kultuurilises ja majanduslikus keskkonnas. Rahvusvahelistumise põhjused: D tooraine - traditsiooniliselt rahvusvaheline (näiteks: nafta, kohvioad, maagaas jne); D tootmisvahendid- traditsiooniliselt rahvusvaheline (näiteks: masinaehitus);

    Rahvusvaheline turundus
    thumbnail
    38
    doc

    OÜ MINIBOAT ÄRIPLAAN

    OÜ MINIBOAT ÄRIPLAAN SUMMARY At present work headline LLC (Limited Liability Company) MINIBOAT activity plan contains 39 pages, 11 tables, a drawing and a appendage. The present works purpose is to compile activity plan LLC MINIBOAT foundation. The company mission is to offer consumer as possible quality and safety grafts and so all as possible advantageous price. LLC MINIBOAT scheme is build upon 2004 spring. Authors plan is to create a small enterprise, which produces small boats. The company uses salary workers, the amount will be 13. The office will be in a 3 room apartment, which will be orderly furnished. Author idea is to use the best computers and other equipment. Production building will be build individually, which will lain in Tartu county, Kärevere. The location is very important because over there the client can test the boat on the spot. In manufacturing will be used high technology, the best machines and the best equipment. The workconditiones for the workp

    Majandus
    thumbnail
    110
    docx

    Turunduse alused konspekt

    Turunduse alused I INNOVE õpiku konspekt 1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1. Turundusega seotud põhimõisted Turundus (marketing) on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse ekslikult, et turundus hõlmab vaid toodete reklaami ja müüki. Tegelikkuses on müümine ja reklaam turundusest vaid nagu jäämäe tipp, turundus tervikuna on märksa keerukam elementide kombinatsioon. Turundus on ettevõtte juhtimise väga oluline alustala nii strateegilisel kui taktikalisel tasandil

    Turundus
    thumbnail
    20
    docx

    TURUNDUSE EKSAM

    ·tarnijaid ­ teevad ettevõttele kättesaadavaks ressursid tarbijatele vajalike toodete ning teenuste osutamiseks; ·tarbijaid; ·konkurente; ·konkurentsisituatsiooni; ·huvigruppe ­ rühmitusi, kes tunnevad vahetult või kaudselt huvi ettevõtte tegevuse vastu ja võivad seda märkimisväärselt mõjutada. Huvigrupp on ühiskonna kõige laialdasemaid kihte hõlmav mikrokeskkonna element. 9. Milles seisneb turunduse tähtsus? Turundus on info, toodete ja teenuste kontseptsiooni, hinna, toetuse ja turustuse planeerimine ning teostamine, realiseerimaks individuaalseid ja organisatsioonilisi eesmärke. Turundus on tähtis kuna turundus stimuleerib nõudlust; turunduskuludel on suur määr müügihinnale; turunduses on hõivatud suur osa töötajatest; turundus on kasutatav kõik võimalikes organisatsioonides; turundus toetab: tootmist, vahendamist ja tarbimist; turundus

    Turundus
    thumbnail
    17
    doc

    Turunduse vastused

    2. II etapp ­ hetkeolukorra analüüs c. Turundusaudit d. SWOT-analüüs e. Eeldused 3. III etapp ­ Strateegia formuleerimine f. Oodatavad tulemused g. Turunduseesmärgid ja strateegiad h. Alternatiivsed strateegiad 4. IV etapp ­ Ressursside planeerimine ja kontroll MÕÕTMINE JA ANALÜÜS i. Eelarve j. Elluviimise analüüs Esiteks ettevõte missioon Turundus strateegiate mõju turundusmarginaalile: Mida pikem on strateegia, seda suurem mõju. TURUNDUSMARGINAAL= [Turumaht * turuosa * (käive ­ muutuvkulu kliendi kohta)] ­ turunduskulu 1. Strateegia turumahu suurendamiseks 2. Strateegia turuosa suurendamiseks 3. Strateegia suurendamaks tulu tarbija kohta 4. Strateegia muutuvkulude alandamiseks 5. Strateegia turunduskulude vähendamiseks 2. Turg ja turupotentsiaal. Turunõudlus ja turuosa arengupuu.

    Majandus
    thumbnail
    51
    ppt

    Turundus

    Majandusõpetus Vabaaine 9. ja 10. tund Turundus Turunduse juhtimine Turunduse juhtimine on ettevõttes kesksemaid äriprotsesse, mis seob endaga kõik teised valdkonnad selleks, et luua võimalused klientide ootuste täitmiseks ja ületamiseks. Turundus Turundus ehk marketing (ingl. k marketing) on tegevus, mille eesmärgiks on viia kokku ostjad ja müüjad. Turundus Turundust on erinevates allikates kirjeldatud ka kui erinevate tegevuste juhtimist, hõlmates (võimalike) tarbijate soovide ja vajaduste tuvastamist (või loomist!) ja rahuldamist ettevõttele kasumlikul viisil. Turunduse tuum on mõista, et tarbijad kasutavad mingit toodet või teenust sellepärast, et neil on seda vaja või nad arvavad seda, aga mitte lihtsalt soovist oma raha kulutada. Turunduse juhtimine Turundus on tegevuste kogum, mis hõlmab järgnevaid tegevusi:

    Majandus
    thumbnail
    41
    doc

    Turundusplaani koostamise juhend

    4 2. SITUATSIOONI ANALÜÜS Turundusplaan peab olema koostatud kindlale turule ja reaalseid tingimusi silmas pidades. Seetõttu on eriti oluline, et väga hästi orienteerutaks turunduskeskkonnas, milles tegutsetakse. Hästi on võimalik turunduskeskkonda aga ainult siis, kui on põhjalikult uuritud oma turgu, konkurente ning potentsiaalseid kliente. 2.1 Turundus ­ uuring Turundusotsused peavad põhinema informatsioonil. Mida täpsemad ja usaldusväärsemad on andmed, seda pädevamaid turundusotsuseid saab vastu võtta. Kui koostada turundusplaan, mis põhineb vaid oletustel ja arvamustel, siis võib see osutuda lihtsalt ajaraiskamiseks. Turundusplaani allosas "turundus ­ uuring" peaks näitama seda, millistel infoallikatel baseeruvad järgnevad turundusotsused. Kust ja kuidas on saadud informatsiooni turu, konkurentsi ja klientide kohta

    Turundus
    thumbnail
    39
    doc

    Turunduse alused

    1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1 Turunduse määratlused Turundus on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on õppida tundma tarbijate vajadusi, neid rahuldada ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärke realiseerida. Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu (P. Kotler). Marketing ehk turundus tähendab klientide vajaduste kindlaksmääramist, etteaimamist ja tulusat rahuldamist. Vajadusest tuleb nõudlus. Vahend vajaduse rahuldamiseks on kaup. Kaup ­ vahend, mille abil saab rahuldada vajadust. Kaup ja teenus turunduse seisukohalt on võrdsed. Kaup = teenus. Kaup on pakitud teenus. Vajadus kaup Marketing vahetus peavad turul kokku saama. Kui inimene rahuldab oma vajadust teatud kindlaks määratud viisil, mida nimetatakse

    Turundus




    Kommentaarid (1)

    stern profiilipilt
    stern: Kirjas on töös, et kursusetöö. Aga ainult 4 allikmaterjali?

    Mis hindeks said?

    Muidu suhteliselt hea töö
    18:23 12-01-2010



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun