Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

Kategooria turundus - 111 õppematerjali

Majandus >> Turundus
turundus - managemendi resümeed Tootepildid ja detailsed kirjeldused Täpsemad eelarvelised jaotused Toetusmaterjalid Varasemate toetusmaterjalide (kataloogide, tootelehtede jmt) näidised Väljavõtted ajakirjandusest Toetusplaan Reklaamiplaan Reklaami layout’id Varasemad reklaamid Meediaplaan Samuti võiks siia lisada ka väljavõtted ajakirjandusest lähedasemate konkurentide kohta Tähele tuleb aga kindlasti panna seda, et isegi mitte lisasse ei tohiks panna igat pisidetaili.
thumbnail
14
doc

Külmutus- ja köögiseadmete turundus koduturul

Tallinna Tehnikaülikool Majandusteaduskond .......... instituut Turunduse õppetool Terttu Kadarpik KÜLMUTUS- JA KÖÖGISEADMETE TURUNDUS KODUTURUL Turunduskontroll Juhendaja: Dotsent Ann Vihalem Tallinn 2007 Sisukord Sissejuhatus...................................................................................3 1.Turg...........................................................................................4 2.Tarbijad...........................................................

Majandus → Turundus
108 allalaadimist
thumbnail
19
doc

Interneti turundus

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusteaduskond Ärikorralduse instituut Turunduse õppetool Interneti turundus Referaat turundusest Juhendaja: dots. Ann Vihalem Tallinn 2004 Sissejuhatus Interneti kasutamine on tänapäeval saanud täiesti igapäevaseks toiminguks, seda nii tööl kui kodus. Läbi interneti saavad inimesed üle kogu maailma teineteisega suhelda, reaalsed kaugused teineteisest ei ole enam takistavad tegurid. Virtuaalse

Majandus → Turundus
279 allalaadimist
thumbnail
3
doc

E-TURUNDUSE ROLLI HINDAMINE TÄNAPÄEVA TURUNDUSPRAKTIKAS

Tallinn 2009 Artiklist Autorid: Coviello, N. E.; Brodie, R. J.; Brookes, R. W.; Palmer, R. A. Ingliskeelne pealkiri Assessing the Role of e-Marketing in Contemporary Marketing Practice Ajakiri Journal of Marketing Management (2003, 19, 857-881) Sissejuhatus Konkreetne artikkel on jätk kaasaegsetele turunduse praktika uuringule, mis teostati 1997. aastal. Autoreid ei ärgitanud uuringut läbi viima siiski mitte turundus üldisemalt, vaid just internetiturunduse levik ­ seega oli uuringu peamiseks eesmärgiks välja selgitada, kui palju kasutavad erinevatel tegevusaladel tegutsevad ettevõtted IT-teenuseid ning milline on nende tase turunduse valdkonnas. Analüüs tõi välja 4 eksisteerivat turunduse tüüpi ning lisas neile veel ka siis viiendana e-turunduse. Artikli sisu Neli lähenemist turundusele, mis võeti uurimuse eelduseks on järgnevad:

Majandus → Turundus
91 allalaadimist
thumbnail
4
odt

Tarbijauuringu küsitluse näide

Tarbijauuringu küsitluse näide Lugupeetud vastaja, Täname Teid, et valisite aja meie küsitluse täitmiseks. Küsitlus on koostatud ………… poolt. Küsitluse eesmärgiks on hinnata klientide rahulolu meie toote/teenus suhtes ja muuta tulevikus toode/teenus kliendi ootustele meelepärasemaks. Küsitlus on anonüümne ning ei võta rohkem kui ……….. minutit. Sobiva vastuse korral palume Teil ring ümber tõmmata või kirjutada vastus punktiirjoonele. Kõikide vastajate vahel läheb loosi …………………. Küsimuste tekkimise korral leiab meie kontaktandmed küsitluse lõpust. 1. Kui tihti Te võtate kodust väljudes kaasa oma joogitopsi või termose? Iga päev 1 Kord nädalas 1 Paar korda kuus 1 Vähem kui paar korda aastas 1 Ei võta üldse 1 Kui Te vastasite „Ei võta üldse“, siis palun suunduge küsimuse nr … poole. 2. Kas Te olete kasutanud meie kaasaskantavat is...

Majandus → Turundus
0 allalaadimist
thumbnail
6
odt

Lühikonspekt turundus

pakkumise ja nõudluse ning saavutab ühiskonna eesmärgid P. Kotler defineerib viis tunnust, mis iseloomustavad turul vabatahtlikku vahetust:  Eksisteerib vähemalt kaks vahetusest huvituvat osapoolt;  Igal osapoolel on midagi, millel on teiste jaoks väärtus;  Kõikidel on vabadus oma teateid, reklaami edastada ja kaupa üle anda;  Igaühel on õigus pakkumisest keelduda või see vastu võtta;  Igaüks usub, et tema pakkumine on teiste poolt soovitud või vastuvõetav Samas on turundus majandusteaduse osa, mis käsitleb toodangu (nii kaupade kui teenuste) müügi võimalusi, nende laiendamist ja tegelikku müüki. Hõlmab turu-uuringuid, reklaami, turustust, müügikorraldust, müügipsühholoogiat jt harudistsipliine Turundus ehk turundamine on ka kunst, mille abil leitakse ja rahuldatakse kliendid kasumittootval viisil Turundus tähendab ka õigete toodete ja teenuste toimetamist õigel ajal õigetele inimestele õige hinna ja õige kommunikatsiooni-

Majandus → Turundus
0 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Turundus

Lähtealuseks on tootjafirma, fookuseks selle firma tehniline ja majanduslik suutlikkus, vahenditeks unifitseerimine ja madal hind ning eesmärgiks kasum mastaabiefektist. Kõigest väest püütakse toota madalate kuludega ja see toodang võimalikult paljudele inimeste maha müüa. 2. TOOTEKONTSEPTSIOON Lähtealuseks on toode, fookuseks toote funktsionaalsed omadused, vahenditeks innovatsioon, tootearendus ja eesmärgiks kasum kvaliteedilt. Firma rõhutab tootearendusse, kuid turundus ja konkreetse tarbija vajadused on veidi teisejärgulised-loodetakse, et tarbija mõistab iseenesest, et toode on teistest parem. 3. MÜÜGIKONTSEPTSIOON Lähtealus on firma, fookus on tooted, vahendid on müügi- ja reklaamivõtted ning eesmärgiks kasum käibe kasvult. Firma eesmärgiks on kõiki müüki toetavate abinõudega müüa juba toodetut, seejuures jääb vähem aega ja raha uurida, mida tarbija tegelikult soovib. 4. TURUNDUSKONTSEPTSIOON

Majandus → Turundus
732 allalaadimist
thumbnail
2
docx

ETTEVÕTLUSE ALUSED

Omanik-juht- iseloomulik elustiiliettevõttele, ta juhib ja korraldab ettevõtte igapäevast tegevust, kuid ei ole orienteeritud uute võimaluste leidmisele, ettevõtte kasvule. Entrepreneur" - prantsuse päritolu. 1437. a tähistati sellega isikut, kes on aktiivne ja saavutab midagi. Algselt kasutati ka vahendaja tähenduses. Joseph Schumpeter (1934): ettevõtja on novaator, kes töötab välja ja rakendab uusi äriideid. Stevenson ja Jarillo (1990): Ettevõtlus on protsess, mille abil indiviidid – kas omal käel või organisatsioonide sees - püüdlevad võimaluste poole ja kasutavad neid ära, sõltumata ressurssidest, mis sel hetkel nende käsutuses on. Burns-ettevõtjad kasutavad innovatsioone selleks, et ära kasutada muutusi või luua võimalusi kasumi teenimiseks. Seejuures paigutavad nad ressursse ümber vähemtootlikest valdkondadest tootlikumatesse ja kasumlikemasse, aktsepteerides selle tegevusega kaasnevat kõrgemat riski ja ebakindlust. Barringer...

Majandus → Turundus
6 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Oskussõnastiku „Müügi- ja turundussõnastik“ retsensioon

Mirell Põlma (B14600) Oskussõnastiku ,,Müügi- ja turundussõnastik" retsensioon Oskussõnastikul ,,Müügi- ja turundussõnastik" üht kindlat autorit pole, küll aga on toimetaja Lea Noorma. Sõnastiku on välja andnud TEA Kirjastus. Sõnastik on välja antud kirjastamist toetava programmi raames ning Prantsusmaa välisministeeriumi, Prantsuse saatkonna Eestis ja Tallinna Prantsuse Kultuurikeskuse kaasabil. ,,Müügi- ja turundussõnastik" ilmus 2004. aastal. Kokku on oskussõnastikus 208 lehekülge. Sõnastikus seletatakse võõrkeelseid termineid. Esimeses osas on ingliskeelsed terminid, mida defineeritakse eesti keeles. Teises pooles on prantsuskeelsed terminid, millele on toodud eestikeelsed vasted. Sõnaraamatul on lisaregister ­ eesti-inglise ja eesti-prantsuse indeks. Need ei moodusta küll päris omaette sõnastikku, kuid on mõeldud, et abistada inglise või pr...

Majandus → Turundus
6 allalaadimist
thumbnail
20
docx

TURUNDUS

OSTUJÕUD (buying power). KLIENT (customer) - organisatsiooni või isik, kes võtab toote vastu või kasutab pakutavat teenust. Samuti on klient (alaline) ostja, tellija või teenuseid kasutav inimene. TARBIJA (user) - füüsiline isik, kellele pakutakse või kes omandab või kasutab kaupa või teenust ees-märgil, mis ei seondu tema majandus- või kutsetegevusega TURUSTAMINE (selling) tähendab müüki ja on pigem seotud toodete jaotusega (kasutatakse mõistet ,,turustuskanal"). Turundus on seega oluliselt laiem mõiste kui turustus ning võib öelda, et turustus on turunduse üks osa. TURG (market) on toote tegelike ja potentsiaalsete ostjate kogum. Ostjateks võivad olla nii üksikisikud kui organisatsioonid. TOODE (product) on midagi, mida saab pakkuda turul vajaduste rahuldamiseks. Toode võib olla materiaalne, kuid tähtis pole mitte füüsilise toote omamine, vaid sellega kaasnevad HÜVED (benefits).

Majandus → Turundus
121 allalaadimist
thumbnail
4
odt

Turundusplaan: Remniku Puhkekeskus

Haapsalu Kutsehariduskeskus K09-A TURUNDUSPLAAN Sten Pääsuke Uuemõisa 2013 Turundusplaan Remniku Puhkekeskus 1.Ettevõtte kirjeldus Toode Tooteid on palju. Nii kaladest(haug,koha,latikas,ahven) ja lihadest(veis, lammas, siga) linnulihadest(kana, part) .Sihtrühmad, kellel on need tooted mõeldud on külalised kes on tulnud puhkama Peipsi Järve äärde, nautima toite ja osa võtma erinavatest üritustest. Turustus Tooteid müüakse praadidena, eelroogadena, suppidena ,sooja eine ja salatidena. Konkurentsi see ei mõjuta kuna lähim sarnane ettevõte on 20km kaugusel. Hind Hinnad on keskmised. Kõige kallim praad on veise sisefilee, 11eurot praad. Hinnamuutus tuleb enamus kalast. Erinevatel hooaegadel on kala saaks erinev ja sellest sõltub ka nende hind 2.Turu ülevaade Peamised turud mis on sellel ettevõttel, suvised suvitajad ja turistid kes on tulnud nautima Peipsi Järve äärset ilusat loodust, tore...

Majandus → Turundus
47 allalaadimist
thumbnail
9
odt

Sissejuhatus turunduse maailma (soome keeles)

JOHDATUS MARKKINOINNIN MAAILMAAN Sissejuhatus turunduse maailma Markkinointi on ihmisten välistä vuorovaikutusta. Turundus on inimeste vaheline vastastikuline mõju. Yritykselle markkinointi on keskein asia. Vaikka olisi kuinka hyviä tuotteita myytävänä, tuotteet eivät todennäköisesti käy kaupaksi, jos niitä ei osata markkinoida. Ettevõtjale on turundamine oluline asi. Isegi kui oleks häid tooteid müügiks, tõenäoliselt ei läheks tooted kaubaks, kui neid ei osata turustada. Asiakas saa markkinoinnin avulla tietoa tuotteista ja voi vertailla vaihtoehtoja.

Majandus → Turundus
5 allalaadimist
thumbnail
0
PDF

Teadlik turundus pt. 7

docstxt/13796014687422.txt

Majandus → Turundus
6 allalaadimist
thumbnail
24
pdf

Teadlik turundus

Majandus → Turundus
66 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Kliendikeskne turundus kui eduka ettevõtte strateegia

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusteaduskond Ärikorralduse instituut Turunduse õppetool KLIENDIKESKNE TURUNDUS KUI EDUKA ETTEVÕTTE STRATEEGIA Referaat Juhendaja: dotsent Ann Vihalem Tallinn 2012 2 3 SISUKORD Sisukord......................................................................................................................... 4 Sissejuhatus................................................................................................................... 5 1.Kliendikeskse turunduse loomine..................................

Majandus → Turundus
97 allalaadimist
thumbnail
6
odt

Võrkplaneerimine

Võrkplaneerimine Mihkel Pari Soovin ehitada maja. Alljärgnevalt toon ära sündmused ja vajalikud tööd, et koostada neid koordineeriv võrkgraafik. Nr Sündmus Töö nr Töö nimetus Töö kestvus 0 Idee ehitada maja (0,1) Maja asukoha valimine 52 nädalat 1 Maja asukoht valitud (1,2) Detailplaneeringu ja 26 nädalat projekteerimis tingimuste tellimine vastavalt maja asukohale 2 Tellitud detailplaneering ja (2,3) Vastavalt eelnevatele 26 nädalat projekteerimise tingimused tingimuste...

Majandus → Turundus
25 allalaadimist
thumbnail
18
odt

Turunduse kordamisküsimused

keskkonna poolt ettevõttele, millega ettevõte peab arvestama. (õpik lk 63) 4.Mis on ettevõttesisese turunduskeskkonna probleemideks ja kuidas neid ületada? ????Ettevõtte allüksuste ja turundusosakonna vahel võivad tekkida lahkhelid. ( Nt. Ostuosakonna ja turundajate vahel: Ostuosakonna huvides on võimalikult suuremahulised, standardsed ning harvad materjalide ostud, mis tagaks võimalikult madala ostuhinna. Turundus sooviks rohkem ebastandardseid lahendusi, et tooteid diferentseerida. Tänu suhteturunduse arenemisele ja just-in-time süsteemide juurutamisele on koostöö oluliselt paranenud) (õpik lk 64-65) 5.Milles avaldub “sisemine turundus”? Sisemine turundus on tervikliku turunduse üks tähtis komponent, mille aluseks on põhimõte „müü oma toode kõigepealt maha oma töötajatele ja küll nemad siis aitavad seda ka kliendile müüa“. Sisemise turunduse eesmärgiks

Majandus → Turundus
79 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Interneti levik maailmas

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL INFORMAATIKA TEADUSKOND Interneti levik maailmas Referaat aines ,,E-Turundus" Koostaja: Matrikli nr: Õpperühm: Juhendaja: Tallinn, 2008 Sisukord: Mis on internet?..........................................................................................................................3 Interneti ajalugu ja levik maailmas.............................................................................................3 Interneti leviku positiivsed küljed...............................................................................................5 Interneti kasulikkus ettevõtetele ja internet turunduses..........................................................5 Interneti leviku negatiivsed küljed....................................................

Majandus → Turundus
74 allalaadimist
thumbnail
20
pdf

Turundus eksami kordamine

Tootekontseptsioon lk 14 • Lähtealus: Tootekeskne • Fookus: Toote omadused • Vahendid: innovatsioon, tootearendus ja kvaliteet • Eesmärk: Kasum kvaliteedilt Müügikontseptsioon lk 14 • Lähtealus: Firmakeskne • Fookus: Tooted • Vahendid: müük ja reklaam • Eesmärk: kasum käibe kasvult Turunduskontseptsioon lk 15 • Lähtealus: Turg • Fookus: Tarbija vajadused ja soovid • Vahendid: Juhitud turundus (4p mudel) • Eesmärk: kasum kliendi rahulolult Sotsiaalse turunduse kontseptsioon lk 17 • Lähtealus: Ühiskond • Fookus: Tarbija ning ühiskonna vajadused ja soovid • Vahendid: 4P, suhtekorraldus, ühiskondlik vastutus • Eesmärk: kasum rahulolult, eelistustelt Suhtlus(suhte)turunduse kontseptsioon lk 17 • Lähtealus: Klient • Fookus: Kliendivajaduste ja soovide tundmine • Vahendid: turndus vastavalt kliendile

Majandus → Turundus
22 allalaadimist
thumbnail
4
docx

ETTEVÕTTE KÜLASTUS

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusteaduskond Ärikorralduse instituut Turunduse õppetool ETTEVÕTTE KÜLASTUS Kodutöö õppeaines “Turundus” Autorid: Alina Olivson Matriklinumber: 143099EALB Õppejõud: Rein Riisalu Tallinn 2015 Kodune töö ettevõtte külastuse baasil peab sisaldama järgmisi punkte: 1) Külastatud ettevõtte nimi. Mida teadsin antud ettevõtte kohta enne ja millised ootused olid mul ettevõttesse minnes? 2) Kes Teiega täpsemalt kohtus ja ettevõtet tutvustas? (ametipositsioon). paari lausega, millest peamiselt rääkis. 3) Mida sain antud ettevõtte kohta uut teada? Kas mu ootused täitusid? 4) Kas selliseid ettevõtete ekskurseerimisi võiks turunduse aines ka tulevikus olla? Kui jah, siis miks? Kas oleks mingite muude tegevusvaldkonna ettevõtete osas ka huvi? Kui jah, palun nimeta. Kui taoline ekskurs...

Majandus → Turundus
2 allalaadimist
thumbnail
5
docx

TURUNDUSTEGEVUSTE LÄBIVIIMINE

Tartu Kutsehariduskeskus Ärinduse ja kaubanduse osakond Gerili Narusing TURUNDUSTEGEVUSTE LÄBIVIIMINE Iseseisev töö Juhendaja Külliki Vaske Tartu 2015 1 KAS TURUNDUS ON INVESTEERING VÕI KULU? Turundus ehk marketing on tegevuste süsteem, mille eesmärk on viia kokku ostjate soovid ja vajadused ning müüja eesmärgid. Seejuures on eesmärgiks tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine ja konkurentsivõime säilitamine. Sageli arvatakse ekslikult, et turundus hõlmab vaid toodete reklaami ja müüki. Tegelikkuses on müümine ja reklaam turundusest vaid üks väike osa

Majandus → Turundus
4 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

turunduse alused kordamisküsimused. Eleriin juur VE-15 1. Kordamisküsimused 1. Kas turundus ja müük on sünonüümid? Kui ei, siis milles on erinevus? 2. Kas mõisted "tarbija" ja "klient" on sünonüümid? Kui ei, siis milles on erinevus? 3. Kas politsei, haigla, kirik, hotell ja teater saavad oma tegevuses kasutada turundusprintsiipe? 4. Too konkreetseid näiteid erinevate turundusfilosoofiate rakendamise kohta! 5. Kas sotsiaalse turunduse kontseptsiooni see osa, mis puudutab ühiskonna üldisemate vajaduste arvestamist, on jäänud vaid unistuseks või

Majandus → Turundus
32 allalaadimist
thumbnail
46
doc

Turunduse lõpupraktika Eesti Hotelli- ja Turismikõrgkoolis

Sisuliselt juhib organisatsiooni OÜ EHTE juhataja – kooli omanik. Vormiliselt on määratud rektori kohusetäitja, kes siiski saab juhised omanikult ega ole volitatud otsustama paljude kiirete küsimuste üle. Rektori töökohustuseks on kõige muu seas ka personalitöö (värbamisprotsessid ja palgaküsimused) ning personalitöö dokumenteerimine on juhiabi ülesandeks. Rektori otseses alluvuses on raamatupidamine, kohvik, täiendkoolituste osakond, turundus ja õppeosakond. Õppeosakonda juhib õppeprorektor. Õppetegevust koordineerivad erialajuhid. Pedagoogiline personal koosneb nii täistööajaga õppejõududest, kui lepingulistest töötajatest. Töö organiseerimisel rakendatakse erinevaid töövorme.Töösuhete, -aja ja -koha osas ollakse paindlikud. Ettevõtte põhiprotsessid on üldjoontes läbi mõeldud, kuid palju funktsioone on katmata. Struktuuris toimuvad pidevalt muudatused, mis häirivad mitmete protsesside tööd.

Majandus → Turundus
211 allalaadimist
thumbnail
8
docx

IPHONE TEEMALINE TARBIJAUURING

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusteaduskond Ärikorralduse instituut Turunduse õppetool IPHONE TEEMALINE TARBIJAUURING Tarbijauuring õppeaines turundus Juhendaja: Dotsent Oliver Parts Tallinn 2014 Lp Vastaja, Pöördume Teie poole palvega osaleda LoveApple korraldatud uuringus. Täites järgneva küsimustiku, annate meile võimaluse hinnata tehtud tööd ning pöörata Apple iPhone arendamisel rohkem tähelepanu Teile olulistele teemadele. Teie poolt antud vastused

Majandus → Turundus
47 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Turunduse ettevõtte külastus

Ettevõtte külastus Külastatud ettevõtte nimi oli AS SEBE. Enne külastust teadsin ettevõtte kohta seda, et see on reisiteenuse pakkumisega tegelev bussiettevõte, on üks suuremaid bussiettevõtteid Eestis; neil on erinevat liiki bussiveod (kaugbussiliin, rahvusvaheline liin, noorteekspress ja tellimusveod); bussid on mugavad, puhtad, WIFI ning WC-ga. Enne ettevõtte külastus ootasin selle poolt uut infot seoses bussireisidega ning põnevaid fakte ettevõtte ajaloost. Meiega kohtus Gunnar Obolenski, kes on juhatuse esimees. Lisaks teeb ta ka turunduse ja tootearendustöid. Ta rääkis ettevõtte ajaloost, erinevatest tipphetkedest, ebavõrdusest bussi- ning rongireiside vahel ning tulevikuplaanidest. Antud ettevõtte kohta sain päris palju teada. Kõige huvitavam oli ebavõrdsuse teema rongi- ning bussireiside vahel. Lisaks sain teada, et neil on veel oma bussiremondi ning –hooldustöökojad. Nägin, millised o...

Majandus → Turundus
10 allalaadimist
thumbnail
70
docx

SOTSIAALTURUNDUS JA SOTSIAALSE SEOSEGA TURUNDUS

CocaCola turunduskommunikatsioon võib suunata inimeste hoiakuid suurema sallivuse ning sõpruse poole, kuid peamine eesmärk on ikkagi karastusjoogi müük. Sotsiaalturundus ei ole turundamine madala ostujõuga sihtrühmale, sotsiaalselt nõrgal positsioonil olevatele inimestele. Ka kasumit mitte tootvate organisatsioonide ja nn. kolmanda sektori eneseturundamine ei ole sotsiaalturundus, samuti poliitika ja poliitikute turundamine. Terminoloogilist segadust on põhjustanud ka turundus sotsiaalsetes võrgustikes, millel pole mingit seost sotsiaalse turundusega (v.a. juhul, kui tegemist on sotsiaalse seosega turundusega, mille põhimõtteks on siduda ja personifitseerida bränd sotsiaalselt tundliku valdkonna heaks töötamisega müügiedu eesmärgil nt. AVON võitluses rinnavähiga). Sotsiaalturundus ja eriti sotisaalseosega turundus kui spetsiifiline turundusvaldkond on saanud ka kriitika osaliseks, seda eelkõige just

Majandus → Turundus
51 allalaadimist
thumbnail
16
odp

Turundusprobleem

TURU-UURING Miks inimesed tarbivad liigselt alkoholi? EESMÄRK Selgitada välja – miks inimesed tarbivad liigses koguses alkoholi? AJAVAHEMIK JA INIMESTE ARV ● Uuring kestis 7 päeva. Algas 8. mai ja lõppes 15. mail. ● Uuringus osales kokku 58 inimest. UURINGU KÜSIMUS Inimeste käest küsisime – Miks tarbivad inimesed liigses koguses alkoholi? UURINGU TULEMUSED ● 3 inimest 58-st tarbivad alkoholi pohmelli raviks ● 5 inimest 58-st tarbivad, et vältida kohustusi ● 8 inimest 58-st tarbivad, et lõõgastuda ● 10 inimest 58-st tarbivad, kuna alkoholist on saanud rutiin ● 14 inimest 58-st tarbivad liiga aktiivse ühiskondliku elu tõttu ● 18 inimest 58-st tarbivad alkoholi, sest kodus on probleeme JÄRELDUSED Uuringu tulemused näitasid, et ● Inimesed tarbivad liiga palju põgenemaks raske pereelu eest või vältimaks vastutust pere ees. ●...

Majandus → Turundus
3 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Kas turundus on investeering või kulu?

Igal aastal tehakse erinevaid turundus-uuringuid. Nende uuringutega üritatakse selgeks teha suhtelised turunduskulud, kas need on kasvanud või kahanenud võrreldes eelnevate aruandeaastatega. Samuti uuritakse käibe muutust ja investeeringu tootlikkuse protsenti. Mõeldes sellele, et turunduse eesmärgiks on tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine, siis tekib koheselt mõte, kas turundus on siis ikkagi investeering? Kindlasti on turundus investeering kui seda õigesti kasutada ning suunata. Erinevad uuringud tõestavad, et turundusse investeeritud raha ei ole lihtsalt maha visatud. Aga nagu eelnevalt mainisin, peab selleks kõvasti vaeva nägema. Peab uurima tarbijatelt nende vajadusi, soove, võimalusi jne. Kui on head võimalused jõuda tarbijani, võib turundusest väga kiiresti saada investeering. Investeeringud olenevad tugevalt ka ettevõttest endast

Majandus → Turundus
19 allalaadimist
thumbnail
26
docx

Turuuringu kokkuvõte

Turuuringu kokkuvõte Uurimustöö läbiviimiseks kasutasin surveymonkey programmi. Reklaamisin oma küsitlusi facebookis, bonsuna.com´is ja fitness.ee´s. Kokku vastas 169 tublit inimest ja sain oma küsimustele ammendavad vastused. Minu strateegia oli teha võimalikult kiirelt täidetav (1-2 min), lühike (10 küsimust) ja lihtne (valikvastused) küsitlus, et inimesed viitsiks sellele vastata. See tagas ka suhteliselt suure populaarsuse. Positiivne oli inimeste tagasiside, mis hoidis teemat aktiivsena ja motiveeris veelgi rohkem inimesi vastama. Minu jaoks üllatusena avaldati soovi küsitluse tulemuste kohta tagasisidet saada, mille ma lühendatult ka koostasin - kokku laadis turuuringu kokkuvõtet alla 39 inimest. Küsitluse peaeesmärk oli leida klientide tundlikkus asukoha ja hinna suhtes, populaarseimad treeningviisid, samuti populaarseimad külastusajad ja oluliseimad lisaväärtused spordiklubides. Kokkuvõttes olen tulemused väl...

Majandus → Turundus
8 allalaadimist
thumbnail
26
docx

TURUNDUSE ANALÜÜS : pesugeel Sensitive

Tartu Ülikool Pärnu kolledź Ettevõtluse osakond Toode: pesugeel Sensitive Referaat Juhendaja: lektor Kadi Elmeste Pärnu 2014 Sisukord Sissejuhatus................................................................................................ 3 1 1. Toode....................................................................................................... 4 Jagunemine........................................................................................... 5 Elutsükkel............................................................................................. 6 ...

Majandus → Turundus
26 allalaadimist
thumbnail
36
doc

Turundus eksam

1. Turunduse mõiste ja olemus: põhilised kontseptsioonid Tekkis vajadus tooteid kas omavahel vahetada või neid müüa ja osta. Turundus hakkas arenema juba 20. sajandi esimesel poolel. Põhiseisukohad kujunesid välja alles pärast II maailmasõda. Kaasaegne turunduse definitsioon on järgmine: Turundus on ideede, kaupade ja teenuste kontseptsiooni, hinna, reklaami ja jaotuse planeerimise ning teostamise protsess loomaks vahetusi, mis realiseerivad individuaalseid ja organisatsiooni eesmärke. Vajadused ja nendest tulenevad soovid, mille eest ollakse valmis maksma, moodustavad nõudluse. Öeldakse, et nõudlus on ostuvõimega kaetud soovid. Selle info põhjal saab luua vajadust rahuldava toote. Kuid sellest veel ei piisa. Edasi tuleb see toode anda tarbijale

Majandus → Turundus
211 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Tarbijauuringu ankeet

Tarbijauuringu ankeet Õppeaines "Turundus" Küsitlusankeet GOSPA Üliõpilane: Alice Andressoo Õpperühm: KAOB31 Juhendaja: Oliver Parts Tallinn 2015 Lugupeetud vastaja! Aitäh, et olete leidnud aja vastamaks meie küsitlusele, mille eesmärk on uurida kas inimesed on rahul GOSPA pakutavate teenustega. Ankeet koosneb kolmest lehest ning küsimustele vastamiseks kulub umbes 3 minutit. Valikvastustega variantide puhul palun tõmmata sobivale vastusele ring ümber(mõne küsimuse puhul võib valida ka mitu varianti!). Küsitlus on anonüümne ning teie poolt edastatud andmed käsitletakse konfidentsiaalselt. Kui teile jäi mõni asi arusaamatuks ja te soovite täpsustada, siis palun helistage telefonil 666777 või saatke e-mail [email protected]. Kõigi ...

Majandus → Turundus
95 allalaadimist
thumbnail
20
pdf

Valitsussektori tulud ja kulud

BCU3610 Mikroökonoomika (kaugõpe) Alustatud laupäev, 5. detsember 2015, 17:20 Olek Valmis Lõpetatud laupäev, 5. detsember 2015, 20:22 Aega kulus 3 tundi 2 minutit Hinne 19,5, maksimaalne: 20,0 (98%) Küsimus 1 Avalikul sektoril on neli põhilist rolli:  Valmis      ­ tagada sissetulekute õiglane jaotus,       ­ pakkuda avalikke ja välismõjudega kaupu,  Hinne 1,0 / 1,0      ­ tagada majanduslik stabiilsus ning       ­ pakkuda mitmesuguseid kindlustustooteid. Vali üks: Tõene Väär Jah, nii see on ­ esitatud loetelu kätkeb endas avaliku sektori olulisemaid rolle ühiskonnas. Sissetulekute õiglase jaotuse tagamine seisneb esmaste tulude ümberja...

Majandus → Turundus
814 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Turunduskampaania- Blender

Turunduskampaania Siret Järve Turunduskampaania on ettevõtte ja selle toodete või teenuste tutvustamine läbi erinevate aktsioonide ja sündmustel on kindel võimalus jõuda kliendini huvitaval ning erilisel moel. Turunduskampaania aitab kliendini jõudmisel ning eesmärkide saavutamisel. Blender on üks ettevõtetest, kes tegeleb turunduskampaaniate tegemisega. Eduka turunduskampaania teostamiseks ei ole alati vaja suurt eelarvet. Aga kuidas teha pisikese eelarvega hea kampaania ja paista silma nii, et sellest ka kasu oleks? Aitame sind turunduskampaaniate planeerimisel, teostamisel ja tulemuste analüüsimisel: ajalehes, raadios, sise-televisioonis ja internetis. Sinu ettevõtte äriedu jaoks:  Meediaplaneerimine ja turunduskonsultatsioon  Asukohapõhised teenused (Foursquare)  Reklaamikampaaniad internetis  Projektijuhtimine ja analüüs  Raadio- ja printrekla...

Majandus → Turundus
24 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Turundusmeetmestik

Reklaami suhtes saab kasutada bännereid aga need toovad ka kaasa kliente, kellel huvi toote kohta tegelikult puudub. Soovitab kasutada SEA-d, millega saad oma kliendirühma täpsemalt sihtida ja otsingumootoris oma koha osta. Kodulehte tuleb optimeerida. E-mail reklaam on samuti efektiivne tänu massile ja personaalsusele. Samuti kasutatakse palju facebooki. Kõige rohkem aitab kaasa see, kui olla loominguline ja tulla millegi uuega välja. Lühidalt öeldes on interneti turundus üks paremaid viise reklaamida oma toodet, väikesed rahalised kulud ja palju erinevaid viise reklaamida oma toodet.

Majandus → Turundus
46 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Rahvusvaheline turundus

Sissejuhatus Käesoleva töö eesmärgiks on analüüsida Eestis toodetud käsitsi kootud nutikinnaste välisturule viimise otstarbekust. Kindad on ehtne Kihnu käsitöö, valmistatud saarel elavate meistrite poolt. Alpakavillasest lõngast kootud Kihnu kindad hoiavad käed külmal ajal kenasti soojas. Kihnu naised koovad kinnastesse kaitsemaagilise tähendusega motiive, mis on ühtlasi ilusad kui kasulikud. Meistrid koovad oma käte- ja südamesoojuse kinnastesse sisse. Eesti kultuuris on Kihnu tänaseni üks väheseid paiku, kus tegeletakse veel traditsioonilise rahvapärase käsitööga. Kihnu kultuuri ainulaadsust on tunnistatud ülemaailmselt. 2003. aastal kanti Kihnu kultuuriruum UNESCO inimkonna suulise ja vaimse pärandi meistriteoste nimekirja. Kihnu kultuur on säilinud tänu sellele, et uued nähtused ja erinevad ajaloolised kultuurikihistused on siin püsinud kõrvuti, tõrjumata välja vana. See, et käsitöö on säilinud, kõikidele moesuundadele ja ajavoolud...

Majandus → Turundus
14 allalaadimist
thumbnail
9
rtf

Majandusarvestuse alused ja eksami kordamisküsimused

2.Enda konspekt 3.Osaleda igas aines Majandusarvestus koosneb erinevates majandusliikidest : 1· finantsarvestus = raamatupidamine 2· kuluarvestus 3· juhtimisarvestus 4· finantsanalüüs 5· eelarve 6· audiitorkontroll 7· maksude arvestus Ettevõtele kohustuslik on finantsarvestus ning maksude arvestus. Arvestus - mõtleme raamatupidasimst Analüüs - analüüsib finantsandmeid Kellele on vaja majandusarvestust ? (ettevõte välised, ettevõte sisesed) - Aktsionärid, investorid. Kas firma on võimeline tootma soovitud kasumi?Aruanne näitab kas ettevõte on jätkusuutlikus, kas ettevõte on võimalik kasumi saada - Kreeditorid(nt. pank).kas firma saab võla maksta?. Kreditoorne võlg võib olla palgamaksus. -töötajad. Palju palka saab? Kas minna ühte ettevõtesse või teisse -Kliendid. Kas firma on võimeline välja ostma seda, mida ta kliendile pakub - valitsus. Maksude tasumi...

Majandus → Turundus
36 allalaadimist
thumbnail
14
odp

Lyoness Eestis

Lyoness Eestis Ilona Šmunk Sissejuhatus ● Lyoness´i rajati 2003.aastal Autraallaste poolt ● Rajajateks olid Iwan J. Ackermann, Max Meienberg ja Uwe Proch ● Nüüdseks on see kasvanud tarbija jaoks ostukogukonnaks, mis ühendab 46 riigi turge. ● Lyoness´i loosungiks on "Igalt ostult raha tagasi" ● Eestis avati Lyoness´i kotnori 2013.aastal Lyoness tarbija seisukohalt ● Ostlemissüsteem ● Igalt ostult raha tagasi ● Lojaalsuskaart e. Cashback kaart; kinkekaardid ● Kasutuse võimalus mitmetes ettevõttetes ● Lihtne ● Tasuta ● Teenimisvõimalus Lyoness ettevõte seisukohalt ● Lisa kliendid ● Lisa tulu ● Koostöö ● Lisa reklaam ● Investeering ● Odavam ● Suur andmebaas(statistika) Tänaseks ühinenud ettevõtted Eestis ● Cashback kaardi kasutamise võimalus : Vera moda, Hookah palace, Violet lounge, Toru abi, Jack&Jones, Hom...

Majandus → Turundus
2 allalaadimist
thumbnail
82
pdf

Interaktiivne Turundus - Rene Arvola - mõisted ja mudelid - kordamisküsimused

3)  kolmanda   kategooria  moodustavad  huvigrupid,  kes  on  ette​ võtte  tegevustest  huvitatud,   ettevõte  aga  nende  tegevusest  eriti  huvitatud  ei  ole  (kontrollorganid, KOV, avalikkus, ühiskondlikud organisatsioonid).    Firma  ­  finantsüksus,  varustamine,  tippjuhtkond,  arendus,  tootmine,  raamatupidamine,  turundus.    ● Turunduse makrokeskkonna elemendid (marketing macroenvironment forces)    Majanduslik keskkond ­ ​ Majanduslik keskkond mõjutab nii tootjaid kui tarbijaid. Eriti suur  on sõltuvus majandusliku arengu faasist. Languse ja madalseisu faasis nõudlus väheneb,  millega kaasneb turu ahenemine ja paljude ettevõtete senisest tegevusest loobumine või  pankrotistumine

Majandus → Turundus
39 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Turunduse eksam

Millist hinda maksavad lõpptarbijad, millist kauba edasimüüjad? Sihtturu valikul hinnatakse segmendi suurust, kasvupotentsiaali, kasumipotentsiaali, konkurentide arvu ja suurust, asenduskaupade arvu, ostjate ja hankijate mõjuvõimu. Edasi tuleb leida vastus küsimusele, kuidas valitud segment vastab ettevõtte eesmärkidele ja olemasolevatele ressursssidele. Turu haaramise kolm strateegiat. Diferentseerimata turundus (massturundus) - firma ignoreerib segmentide erisusi. Meelitatakse ligi võimalikult palju ostjaid. Madalad kulud, suured kogused, mis alandavad kulusid tooteühikule. Diferentseeritud turundus - mitmes turusegmendis tegutsetakse erinevate turundusprogrammidega. Mitmes segmendis eri omadustega tooteid pakkudes võib suureneda müügimaht ja väheneda tururisk miinimumini. Kontsentreeritud turundus (sihtturundus) - firma piirdub ühe turusegmendiga

Majandus → Turundus
24 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Konkurentsianalüüs

Eesti Maaülikool KONKURENTSIANALÜÜS Koostajad: x Juhendaja: x 2015 SISUKORD SISUKORD............................................................................................................... 2 1. VÕRRELDA JA ANALÜÜSIDA KOLME SAMA VAJADUST RAHULDAVAT TOODET MIDA PAKUVAD ERINEVAD ETTEVÕTTED.................................................................3 1.1Rahuldatava vajaduse kirjeldamine................................................................3 1.2 Võrdluskriteeriumide püstitamine, andmete kogumine ja toodete võrdlemine.......................................................................................................... 3 1.3Võrreldavate toodete analüüs........................................................................4 2. MÄÄRATLEDA VALITUD TOOTE VÕI TOOTE TOOTJA OTSESED, ÜLDISE...

Majandus → Turundus
34 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Spordiklubi tarbijate rahulolu-uuring

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusteaduskond Ärikorralduse instituut Turunduse õppetool Spordiklubi tarbijate rahulolu-uuring Ankeetküsitlus õppeaines Turundus Tallinn 2014 Lugupeetud vastaja Käesolev küsitlus on koostatud spordiklubi poolt, et välja selgitada tarbija rahulolu ning hoiakuid seoses antud spordiklubis sportimisega. Selleks, et uuring täidaks oma eesmärki, on väga oluline Teie abi, sest nii aitate Te kaasa spordiklubi mugavamaks, kaasaegsemaks ning kliendisõbralikumaks muutmisel. Teie vastused on konfidentsiaalsed ning kasutatakse ainult antud uuringu raames

Majandus → Turundus
29 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Turundusplaan

Kuressaare Ametikool Turismi-, toitlustuse- ja majutusteeninduse õpesuund Kokk Marie Rander, Riivo Mõttus KÜPSETUSMEISTER OÜ Turundusplaan Õpetaja: Heli Kakko Kuressaare 2016 Sisukord 1Turundusplaani kokkuvõte.................................................................................... 3 2Situatsioonianalüüs.............................................................................................. 4 2.1Turuanalüüs.................................................................................................... 4 2.2Konkurents..................................................................................................... 4 3Turunduse eesmärgid ja strateegiad....................................................................5 3.1Eesmärgid..........................................

Majandus → Turundus
48 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Nakkusturundus

KOOL Õppekava nimetus Eesnimi Perenimi Nakkusturundus Referaat Juhendaja Koht 2015 SISUKORD SISUKORD.................................................................................................................................2 SISSEJUHATUS.........................................................................................................................3 1.NAKKUSTURUNDUSE OLEMUS.......................................................................................4 2.MEEDIUMID..........................................................................................................................5 2.1Populaarseimad meediumid...............................................................................................5 3.NAKKUSTURUNDUSE VIISID............................................................................................7 4.POSITIIVSED JA NEGATIIVSED ...

Majandus → Turundus
2 allalaadimist
thumbnail
0
zip

Rahvusvaheline turundus

docstxt/14856998263196.txt

Majandus → Turundus
1 allalaadimist
thumbnail
10
doc

E-turundus

E-turunduse ja e-kaubanduse alused 2016, kordamisküsimused 1. Kas Internetiturundus ja e-turundus on üks ja seesama? Kui jah, siis kuidas, kui ei, siis miks. E-turundust peetakse laiemaks mõisteks kui Internetiturundust. Viimane tähendab kitsalt just Internetile (veeb, elektronpost) orienteeritud meetmeid. Internetiturunduse puhul on kasutatavaks meediumiks Internet. E-turundus aga hõlmab lisaks ka mobiilse ja muu traadita meediumi kasutamist ning digitaalset kliendiandmete haldamist ja kliendisuhete juhtimist. Digitaalne keskkond ei koosne enam ammu ainult klassikalistest veebirakendustest ja elektronpostipõhisest kommunikatsioonist. Lisandunud on mitmesugused mobiilsed personaliseerimise (NFC, QR-koodid) tehnoloogiad ning asukohapõhised (GPS) teenused. Nende puhul on Internet käsitletav vaid puhtalt andmevahetuskanalite komplektina, turundustegevus ise toimub kommunikatsioonimudeli järgmisel, kõrgema...

Majandus → Turundus
4 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Turunduskampaania näidis

Coffee In turunduskampaania Coffee In reklaamib end lausega isetegemise rõõm on kõige suurem. Ettevõte pakub võimalust tarbijal jook isikupärastada, siirupi, kastme ja muude lisandite abil, seeläbi üritatakse tekitada tarbijas positiivne emotsioon. Iga kuu valib ettevõte endale kuujoogi, mis tähendab tarbijale seda, et Coffee In klubikaardiga on kohv 30% soodsam. Soodustus kehtib kuu lõpuni ja mobiilse klubikaardi hind on tasuta. Kohvi tarbimine aina suureneb ja suureneb ka nooremate inimeste vajadus kohvi järele, seega kampaania oli suunatud nii lastele kui ka täiskasvanutele. Coffe In klient peaks olema inimene, kes soovib juua tavapärasest eksklusiivsemat kohvi, lisaks hindab klient kiirust ja mugavust. Kampaania eesmärk on mõjutada inimesi tegema klubikaarti ja võita juurde kliente konkurentidelt. Kaart hoiab uusi ja olemasolevaid kliente pidevas tarbimises, mõjutamaks inimesi proovima erinevaid jooke. ...

Majandus → Turundus
14 allalaadimist
thumbnail
110
docx

Turunduse alused konspekt

Turunduse alused I INNOVE õpiku konspekt 1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1. Turundusega seotud põhimõisted Turundus (marketing) on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse ekslikult, et turundus hõlmab vaid toodete reklaami ja müüki. Tegelikkuses on müümine ja reklaam turundusest vaid nagu jäämäe tipp, turundus tervikuna on märksa keerukam elementide kombinatsioon. Turundus on ettevõtte juhtimise väga oluline alustala nii strateegilisel kui taktikalisel tasandil

Majandus → Turundus
50 allalaadimist
thumbnail
46
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

................................................................................................. 15 7.Turundustegevus ettevõttes.................................................................................. 17 8.Müügitoetus........................................................................................................... 19 9.Hinnakujundus....................................................................................................... 23 1. Turunduse olemus 1. Kas turundus ja müük on sünonüümid? Kui ei, siis milles on erinevus? Müük ehk turustus on turunduse osa. Turundus algab enne müüki ning ettevõtte turundusstrateegia kujundamine ning eesmärkide seadmine loob alustalad heale müügile. 2. Kas mõisted "tarbija" ja "klient" on sünonüümid? Kui ei, siis milles on erinevus? „Klient“ on individuaalne tarbija ehk konkreetsete vajaduste ja soovidega isik. Tarbija on üldine mõiste mis hõlmab endas kõiki kliente. 3

Majandus → Turundus
51 allalaadimist
thumbnail
18
doc

Kinnisvaraturundus kordamisküsimused

Kinnisvara turundus ­ kordamisküsimusi õigus 1. Missugusest allikast saab infot omandiõiguse kohta? ­ 2. Millisest allikast saab infot ehituslubade kohta? Riiklikust ehitisregistrist, mida haldab Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium. Register on avalik ja seda peetakse ühetasandilise elektroonilise andmebaasina. Riikliku ehitisregistri (edaspidi ehitisregister) põhiülesandeks on arvestuse pidamine ehitatavate ja kasutatavate ehitiste üle 3. Millistes registrites on ehitise pinnaandmed? Riigi kinnisvararegister, maakataster, riiklik ehitisregister 4. Nimetage 3 Eesti kinnisvaraga seotud registrit ja mis on nende sisu? (Lühidalt) 1) Riigi kinnisvararegister ­ 2) Maakataster ­ 3) Riiklik ehitisregister - põhiülesandeks on arvestuse pidamine ehitatavate ja kasutatavate ehitiste üle. Haldab majandus- ja kommunikatsiooniministeerium. 5. Mis on servituut? Servituut on piiratud asjaõigus võõrale asjale õigusega kasu...

Majandus → Turundus
3 allalaadimist
thumbnail
11
odp

Väikeettevõtte turundus

TUGEVUSED Väikeste ettevõtete organisatsioonilisteks eelisteks suurte ees on: suhtlemise (informeerimise, kommunikatsiooni, koordineerimise ja kontrollimise) lihtsus; kiirem otsustamine; töötajate suurem sidusus ja pühendumus ning parem vastuvõtlikkus uuendustele. MIS TAGAB ETTEVÕTTELE ÄRIEDU? TURUNDUSE OLEMUS Milleks on vaja turundust ja kellele on vaja turundusjuhti? TURUNDUSE MÕISTE Turundus on ... juhtimisfilosoofia, mille kaudu firma saavutab oma eesmärgid tarbijate vajaduse rahuldamiseks ja juhtimisfunktsioon (protsess), kus sobitatakse firma ressursid ja tarbijate vajadused tarbijate vajaduste ja soovide kindlaksmääramine, prognoosimine ja loomine ning ettevõtte kõikide ressursside organiseerimine nende rahuldamiseks maksimaalse kasumlikkusega; tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu (P

Majandus → Turundus
4 allalaadimist
thumbnail
14
doc

TURUNDUS ja MÜÜK

KORDAMISKÜSIMUSED TURUNDUS ja MÜÜK KURSUSES Kordamisküsimused: 1. Defineeri turunduse mõiste. Turunduse mõiste tänasel päeval on vahetuskonseptsioon ehk kelleltki millegi saamine midagi vastu andes. Selleks ei pea tingimata olema raha või füüsiline ese, võib olla ka idee, tööpakkumine või annetus heategevuseks. Turundus võib olla ka business to business(B2B) ehk ettevõtete omavaheline turundus. Turundust võib defineerida ka kui tegevust, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu või tähendab turundus firma juhtimist turust lähtuvalt( turu-ja konkurentsiuuringud, toote arendus, hinnapoliitika, reklaam, müük ja samal ajal ettevõtte eesmärkide saavutamine). 2. Loetle turunduse juhtimisprotsessi põhietapid. 1) Eesmärkide püstitamine: missioon, visioon, tegevuseesmärgid

Majandus → Turundus
76 allalaadimist
thumbnail
6
pdf

REKLAAMITEOORIA EKSAMIKS KORDAMINE

Reklaamiteooria I Eksam Iseseisvate küsimuste läbitöötamine 5.09 SLIDESHOW I. Mis on mis? • CONTENT MARKETING = SISUTURUNDUS • Tarbija käitumise ja lojaalsuse mõjutamine. • Eesmärk kasvatada müüki. • BRAND JOURNALISM = BRÄNDI IMIDŽI LOOMINE • Kasvatab klientide teadlikkust. • Levitab brändi filosoofiat ja tõekspidamisi. II. Kuidas rakendub seadus präegustele turunduskommunikatsiooni võtetele? • Sisuturunduse puhul on seaduses märgitud, et tarbijat ei tohi mõjutada ebaeetilistel viisidel, nagu näiteks eakama sihtgrupi kergeusklikkuse ärakasutamine ning väitmine, et toode on loodussõbralik, teatud eriliste omaduste ning teaduslikult tõestatud faktidega, kui see pole tegelikult tõsi. • Brändi imidži loomise puhul on seaduses sätestatud, et kaubamärk ei tohi enda imidži huvides teist isiku...

Majandus → Turundus
7 allalaadimist
thumbnail
16
pdf

4P JA 4C ANALÜÜS

Anett Kaldas 4P JA 4C ANALÜÜS Analüüs Õppeaines: Turundus Transporditeaduskond Õpperühm: TL31 Juhendaja: Helen Kiis Esitamiskuupäev:……………. Üliõpilase allkiri:…………….. Õppejõu allkiri: ……………… Tallinn 2017 SISUKORD 1. MIS ON 4P? ........................................................................................................................ 3 2. MIS ON 4C? .........................................................

Majandus → Turundus
222 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Turunduse mõisted

1. Turundus- klientide vajaduste kindlakstegemine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil (vajaduste kasumlik rahuldamine) 2. Vajadus- inimese sisemine tung millegi järgi 3. Nõudlus - sisaldab nii soovi kui maksevalmidust. Kui inimesel on soov, kuid ta ei ole nõus selle rahuldamise eest maksma, siis nõudlust ei ole. Kui aga on olemas soov ja ollakse nõus ka selle rahuldamise eest tasuma, on nõudlus turul olemas. 4. Toode- füüsilised tooted hõlmavad suurema osa turundusest ja need võivad olla väga erinevad, alates toiduainetest ja lõpetades masinate ja muu sellisega. On mingi vajaduse rahuldamiseks valmistatud ese või osutatud teenus. Eristatakse pooltooteid (vajavad edasist töötlemist) ja valmistooteid. 5. Kaup - toode, mida on võimalik turul pakkuda, rahuldamaks tarbijate soove või vajadusi. Kaup on toode, mida pakutakse müügiks. 6. Teenus- tegevus mida pakutakse müügiks, mis on olemuselt mittemateriaalne ja millega ei kaasne mi...

Majandus → Turundus
10 allalaadimist
thumbnail
20
pptx

Botox turundus esitlus

BOTOX 10.10.2015 KAS SINA HINDAD ILU? SINU VALIK VALIK ON SINU Botox Kõik  Üks tõhus ja kiire  Kortsukreemid  Täna teed, kohe saad- kohene  Jumestuskreemid tulemus  Kreemid  Püsiv  öökreemid  Ühekordne  Päevakreemid  100% püsiv  Seerumid  Parem kui fitness  KALLIS  Odav SIHTRÜHM  Naised/mehed, kes hindavad ilu  Naised/mehed 40+  Keskmiselt jõukamad MIKS BOTIKS  Hea välimus  Enesehinnangu tõus  Kadedus (sinul on, temal pole)  Uhkus  Kiidusõnad/märkamine  Silmapaistev  Musihuuled  Pole määratud piirkonda (nägu, keha jne) REKLAAMALLIKAD  Ilumess  Ilusalongid  Arstid  Haiglad*  Kosmeetikud  Sanatooriumid  Jõusaalid  Suust-suhu reklaam  Visiitkaardid TEGEVUSKAVA  Idee  Sihtrühma valik  Omatoodangu hindamine  Reklaamneidude (ilueedi...

Majandus → Turundus
2 allalaadimist
thumbnail
5
pptx

HINDADE KUJUNEMINE

HINDADE KUJUNEMINE FÖÖN · Toote valisin kuna hetkel otsin ise endale ka sobivat fööni! · Fööne on erinevaid: -keraamilised -kokkupandavaid -vaikseid ja suurt müra tekitavaid -suure võimsusega mis kiirendavad juuste kuivamist -kergemaid ja raskemaid -puutetundlikud tehnoloogiaga -värvivalikuga HINNA JA KVALITEEDI SUHE Kõige odavama fööni saab kätte juba 8 euroga. -kõige tavalisem föön -2 kuumusastet -väike võimsus Kallimatel föönidel on juba rohkem funksioone - IONIC süsteem-antistaatiline efekt, mis muudab juuksed siledaks ja läikiva ks -Smart Airflow tehnoloogia-optimeerib sisemist õhuvoolu ja tagab max. jõu dluse min. müratasemega -külmaõhu nupp -eraldatav filter SUPERSONIC · Kõige kallim föön maailmas maksab u 350 eurot · -4 soojusseadet · -3 õhuvoolu reguleerimis võmalust -stabiliseerib kuivatustemperatuuri -mootor asub käepidemes -puudub filter kuhu ummistuks mustus -kuivatab kiirelt MINU VALIK · Babyliss · 3 te...

Majandus → Turundus
2 allalaadimist
thumbnail
57
docx

Turundus - konspekt eksamiks

ostuharjumus ne, ümber- segmentimin s ed, proovi- ja positsioonimi e, ümber- korduvostud, ne, positsioonimi turundusmiks turustruktuur ne, tarbijate , suhtumine , eluviis, reklaami, turundusmik turundusmik ettepanekud s s toote täiustamisek s Turundus kokkuvõte 1. Turunduse alusmudelid 4P mudel (enne seda oli Bordeni mudel) - keskendub tootele:  Price - Hind  Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus 6P mudel:  Price - Hind  Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus  People/personnel - töötajad  Process - protsess 7P mudel:  Price - Hind  Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus

Majandus → Turundus
24 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Turunduskommunikatsioon

Internetiturundusest Mille poolest erineb internetiturundus traditsioonilisest turundusest ● Kõik käib kiirelt ● Turundust internetis saab mõõta (paremini) ● Personaale massiturundus ● Kahepoolne kommunikatsioon ● Dünaamilisus ● Usaldusväärsus ● Odav võrreldes teiste reklaamikanalidega AIDA- turunduskommunikatsiooni mudel- a- attention i- interest d- desire- ( soodukas, ainult nüüd, kuni kaupa jätkub) a- action- inimene peab tegutsema- paneb tegutsema( broneeri siin, leia lähimast poest) s- satisfaction CTA- call to action Millest koosneb internetiturundus? ● Koduleht ● Emailiturundus ● Bännerid – s.h retargeting ● Sisuturundus ● Blogid ja foorumid ● Sotsiaalmeedia ● Otsingumootoriturundus ● Partnerturundus jpm Inbound- uuem asi, töötab läbi võlu omaduse, mina ootan ja teie tulete- reklaami otsija on aktiivne pool Outbound- traditsioonilisem, teadaandmine- mina ettevõtjana ...

Majandus → Turundus
1 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Turu ja käsumajandus

[Turu- ja Käsumajandus] [Nende plussid ja miinused ning põhimõte] Majanduse alused] | [9.04.2014] Tabel Turu- ja Käsumajanduse kohta Põhimõte Turumajandus Käsumajandus Määrab On riik mis konkurents,hinn asendab a kujunda eraomanikku ja bturg, Kontrollib kõiki Kaupade ja tootmisressursse, teenuste valik on lai, Riik on ettevõte,mis tarbimisvõime toodab enamiku oleneb rahalistes kaupadest, määr tressurssidest, ab ära kaupade hinna ja mitmesugused omandi-ja hüviste jaotuse ettevõtte ning kontrollib vormid kogu majandus süsteemi Eelised + Konkurentsi tulemusena langevad Ressursse ei kulutata ettevõtetele,mida valitsuse Nõrgemad mängust välja arvates pole vaja majandusvabadus...

Majandus → Turundus
13 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Turundus

Turundus 1) Turundus kui kaubandustegevuse organiseerimine 2) Turundus kui kaupade realiseerimise organisatsiooniliste, tehniliste ja kommertsfunktsioonide süsteem 3) Turundus kui tootmise juhtimise kontseptsioon Turundus laiemas tähenduses: igasugune tegevus vahetuse korraldamisel. Turundus kitsamas tähenduses: ettevõtte juhtimise oluline osa. Turundust vaadeldakse kahest aspektist: filosoofiana ja juhtimise konseptsiooniga Turundus kui vahekontseptsioon Õppimise tähtsus: 1) mõjutab otseselt iga inimest 2) majanduse olulisim koostisosa 3) määrab kõikvõimalike organisatsioonide edukuse

Majandus → Turundus
11 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Raha ja pangandus

Raha ja pangandus Raha olemus ja funktsioonid Raha – mistahes üldtunnustatud ja korduvkasutust võimaldav maksevahend Raha funktsioonid   Maksevahend   Väärtuse mõõdupuu   Akumulatsioonivahendid Raha olemused   Stabiilsus   Kaasaskantavus   Kulumiskindlus   Ühtlus   Jagatavus   Äratuntavus Maksevahendid   Sularaha   Maksekorraldus   Telepank   Internetipank   Tšekid   Otsekorraldus   Kaardimaksed (deebetkaart, krediitkaart) Raharinglus ehk rahapakkumine Ringluses oleva raha hulk pidevas muutuses – suureneb ja väheneb automaatselt koos ettevõtluse vajaduste muutusega Mida ringluses olevaks rahaks lugeda? – Sularaha, arvelduskontod, väärtpaberid ehk ’’näivraha’’ Rahahulga määramisel aluseks likviidsuse aste Likviidsus – raha kohese kasutamise võimalus kaupade/teenuste ostmisel Rahahulga osad  M0 – sularaha ja kontoraha  M1 –...

Majandus → Turundus
6 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Rahvamajanduse arvepidamine

Rahvamajanduse arvepidamine  SKP (SKT) ; GDP – mõõdab ära ühe riigi territooriumil teatud aja jooksul toodetud kaupade ja teenuste lõpptarbimise rahalises väljenduses.  SKP per capita – SKP ühe elaniku kohta = SKP (EUR) / Elanike arv  RKP (RKT) ; GNP – rahvamajanduse koguprodukt RKP mõõdab mingi konkreetse riigi rahvaomanduses olevate varadega mingi perioodi jooksul toodetud kaupade ja teenuste lõpptarbimise kogusumma rahalises väljenduses. RKP = SKP + NFT (rahvusvahelise toodangu tulu?) Ainult suletud majanduses on RKP ja SKP võrdsed ! SKP = C + I + G + (X – M) C = kodumajapidamiste tarbimine I = kodumaised koguinvesteeringud G = Avaliku sektori kulud X = Eksport M = Import X-M = Netoeksport Vastand on tulude ehk sissetulekute meetod. Kolmas variant on lisandväärtuse meetod Vahetoodang – ühe ettevõtte lõpptoodang, mida kasutatakse teises ettevõttes ressursina ehk sisendine tootmiseks. Lisandväärtus...

Majandus → Turundus
17 allalaadimist
thumbnail
46
docx

TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED (põhjalikult)

TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSED 1. Turunduse olemus ja mõiste, turunduse objekt Turundus on kontseptsioonide, hinnakujunduse, promotsiooni ja jaotuse planeerimise ning täideviimise protsess ideede, toodete ja teenuste turundamiseks, loomaks mõlemaid osapooli rahuldavaid vahetusi. Turundus on klientide vajaduste kindlakstegemine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil ehk turundus on vajaduste kasumlik rahuldamine. Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Turunduse olemus jaguneb kaheks: strateegiline ja taktikaline. Strateegiline – tarbijavajaduste analüüs, turu segmenteerimine, turuvõimaluste hindamine (turu potentsiaal ja toote eluiga), konkurentide analüüs (konkurentsieelise leidmine) ning turundusstrateegia kujundamine. Taktikaline – keskendub valitud sihtrühmade kesksete turundusplaanide

Majandus → Turundus
208 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Turunduse alused eksam

Turunduse alused eksam 1. Turunduse liigid Konkreetse turunduspoliitika aluseks on see, milline nõudmine ja vajadus on turul. • Konversioonne turundus – mingi kauba suhtes on negatiivne nõudmine, seda toodet eitatakse. N.: taimetoitlase eitava suhtumise puhul lihasse on turunduse ülesandeks siin luua nõudmine. • Stimuleeriv turundus – turul puudub nõudmine. N.: kaup pole inimesele vajalik (kõrbes ei vajata kelke), aga tuleb luua nõudmine. • Arenev turundus – nõudmine on olemas, kuid ta ei väljendu tarbimises. N.: nikotiinivaba suits. Siin on turunduse ülesanne arendada tootmist. • Re-turundus – nõudlus langeb, turunduse ülesanne on seda tõsta. • Sünkroturundus – nõudmine võib kõikuda, turunduse ülesanne seda balansseerida. • Säilitav turundus – turul on hetkel täisnõudlus, aga et see nii ka jääks, siis turunduse ülesanne hoida nõudlust.

Majandus → Turundus
69 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Turundus ja müügijuhtimine

EESTI ETTEVÕTLUSKÕRGKOOL MAINOR Turunduse ja müügijuhtimise alused Reimo Sälik KODUTÖÖ Ainetöö Aet Kull, lektor 1 Tallinn 2015 SISUKORD: 1. Tooted ja teenused...................................................................................................3-7 2. Eesti ettevõte............................................................................................................8-9 3. Näited turunduskommunikatsioonist...................................................................10-12 4. Segmendid.................................................................................................................13 5. Kliendikogemus........................................................................................................

Majandus → Turundus
40 allalaadimist
thumbnail
168
pdf

E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE

Autor: Triin Tammert Juhendaja: Pille Pruulmann-Vengerfeldt (PhD) Tartu 2010 1 Sisukord Sissejuhatus ................................................................................................................................6 1. E-turundus ...........................................................................................................................8 1.1. Turundus ja e-turundus .................................................................................................8 1.2. E-turunduse võimalused ja riskid ..................................................................................9 1.3. ICDT mudel ................................................................................................................ 11 1.3.1. Virtuaalne inforuum ......................................................................

Majandus → Turundus
42 allalaadimist
thumbnail
84
pdf

Turundusuuringud

Turundusuuringud Meelis Zimmermann Tüüpilisteks eksperimendi näideteks on hindade tõusus või languse mõju uurimine müügimahule. Levinumaks eksperimendi variandiks on prooviturundus, kus uue toote turundus viiakse läbi teatud geograafilises piirkonnas KÜSITLUSTEHNIKAD Peale küsitlusformaadi valikut tehakse otsus küsitlustehnika kohta. Küsitlustehnikaid on 4: - telefoniküsitlus, - postiküsitlus, - personaalküsitlus, - internetiküsitlus. 4.1.1.1 TELEFONIKÜSITLUS on üks populaarsemaid küsitlusmeetodeid. Intervjuu läbiviimiseks võtab küsitleja respodendiga ühendust telefoni teel ning kui vastajale sobib, viiakse intervjuu kohe läbi

Majandus → Turundus
52 allalaadimist
thumbnail
40
doc

E-turunduse eksami kordamisküsimused

koosne enam ammu ainult klassikalistest veebirakendustest ja elektronpostipõhisest kommunikatsioonist. Lisandunud on mitmesugused mobiilsed personaliseerimise (NFC, QR-koodid) tehnoloogiad ning asukohapõhised (GPS) teenused. Nende puhul on Internet käsitletav vaid puhtalt andmevahetuskanalite komplektina, turundustegevus ise toimub kommunikatsioonimudeli järgmisel, kõrgemal kihil. Seetõttu on mõistlik Internetiturundust käsitleda kui e-turunduse üht piiritletud valdkonda. E-turundus on turundus elektroonilise side võrkudes/turundus meetmete rakendamine infotehnoloogilisi vahendeid kasutades. 2. Milles seisneb e-turunduse projektide tüüpiline valdkondadevaheline kommunikatsiooniprobleem ja kuidas seda lahendada? 1) IT-spetsialistid ja turundusspetsialistid on isiksusetüübilt küllalt sarnased 2) Nad elavad erinevas maailmas, neil on erinevad väärtused, teadmised, erinevad töömeetodid.

Majandus → Turundus
52 allalaadimist
thumbnail
30
docx

Turundusvõimalused Facebookis

sõpradele näha. See tegevus võib jõuda sadade, kui mitte tuhandete nende sõpradeni ning mõjutada hoiakuid ettevõtte või toote suhtes. Edukas sotsiaalmeedia integratsioon tekitab klientides tunde, et nad on väärtuslikud ning kuuluvad ühiste huvidega gruppi. Näites käivitas Starbucks kampaania “MyStarbucksIdeas”, kus tarbijatel on võimalus avaldada enda arvamust, jagada informatsiooni, hääletada ja arutleda Starbucksi toodete üle. Selline sotsiaalmeedia turundus loob potentsiaalsetele ja olemasolevatele klientidele ühtekuuluvus tunde. (Ibid.) Sotsiaalvõrgustiku kaudu turundades info võimendub ning jõuab kiiresti suurele sihtgrupile ehk sisuliselt on tegemist suusõnalise turundusega, mida ettevõtted on hakanud üha rohkem kasutama tarbija ostukäitumise mõjutamiseks. Kliendi seisukohast väärtusliku informatsiooni postitamisega rakendub inimeste postituste jagamise efekt, mille kaudu jõuab

Majandus → Turundus
13 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Turundusplaani analüüs

Tartu Kutsehariduskeskus Turismiosakond Jaanika Karp ja Riho Majas TURUNDUSPLAANI ANALÜÜS Juhendaja Maarja Nõmme TARTU 2016 SISUKORD 1.SISSEJUHATUS....................................................................................................................................................3 2.SWOT.....................................................................................................................................................................4 3.MISSIOON.............................................................................................................................................................6 4.EESMÄRGID.........................................................................................................................................................6 5.VÄLIS- JA SISEKESKKONNA ANALÜÜS.......................................................

Majandus → Turundus
33 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun