Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Teenindusprotsess (1)

1 HALB
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kes osalevad teenindusprotsessis?
  • Mis määrab teenindusprotsessi kvaliteedi?
Teenindusprotsess #1 Teenindusprotsess #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-10-20 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 105 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Piret Tillart Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
2
pdf

TEENINDUS PROTSESS

TEENINDUSPROTSESS Ettevõtte teenindusprotsess põhineb äriideel ja teeninduskontseptsioonil. Ettevõtte äriidee vastab järgmistele küsimustele: Kellele? ­ kes on ettevõtte kliendid Mida? ­ milliseid tooteid/ teenuseid ettevõte pakub Kuidas? ­ kuidas tooted/ teenused toodetakse ja kliendini viiakse. Ettevõtte teeninduskontseptsioon näitab, kuidas ettevõte kavatseb lahendada teatavat kindlat tüüpi probleeme mingil kindlal viisil. Teeninduskontseptsioon peab olema konkreetne ja kõigile arusaadav. Teeninduskontseptsiooniga määratletakse peatoode/ teenus ja lisateenused, samuti viis, kuidas teenuspakett klientidele kättesaadavaks tehakse ning kuidas kliendiga suheldakse. Teenindusprotsessina võib käsitleda erinevate teenindustoimingute kompleksi, millega saavutatakse soovitud tulemus. Teenindusprotsessi võib käsitleda ka kui ostja-müüja suhet. Teenindusprotsessis osalevad: Klient Teenindusümbrus (keskkond) Ettevõtte töötajad (kontaktper

Teenindus ja müük
thumbnail
2
docx

Teeninduse olukord Eestis

minu juurde tuleb. Kahjuks ootama ma jäingi, ennem tuli buss ja pidin ilma piletit saamata bussi peale minema. Meie teenindajad on väga kokkuhoidlikud ning neil on väga omapärane viis seda väljendada- nad kas ei räägi üldse või räägivad võimalikult vähe. Teenindajal võivad olla väga head oskused ja teadmised, aga kahjuks paljud Eesti teenindajad ei kasutata neid või ainult minimaalselt. Kokkuvõttes ei saa öelda, et Eesti teenindus on väga heal- või vastupidi väga halval tasemel. See kõik oleneb kohast, teenindajast, väljaõppest, samuti ka teenindaja palgast ja kuidas ettevõte on finantseerinud teenindusse. Leidub väga head teenindust, eriti veel turismipiirkondades ja kallites restoranides. Kuid samas on kohti, kus teenindus jätab soovida.

Klienditeenindus
thumbnail
30
docx

Klienditeeninduse alused

muudes sellistes kohtades, kus ei toimu ainult müügitehing, vaid suheldakse rohkem. Poodides pole keelebarjäär nii suureks probleemiks, kui teistes teenindusasutustes ja seega saab poodides ka see konkreetne müügitehing tehtud. Eestlased investeerivad kõvasti oma äri välimusse, selle asemel, et panustada heasse teenindusse. Näiteid sellistest kohtadest, kus äri välimus on igati korrektne ja kena , kuid teenindus on kehv, selliseid teenindusettevõtteid on Eestis küllaltki palju. 2. Teeninduslik mõttekultuur Tööandjad soovivad, et töötajad oleksid teenindushoiakuga. Hoiakuid ei saa vägisi muuta, kuid saab luua keskkonna ja näidata isiklikku eeskuju, mis soodustab töötajates soovi ja valmisolekut oma hoiaku muutmiseks. Teenindushoiakut aitab mõista ja omandada teenindusmõttekultuuri filosoofiliste aluste tundmine. 2.1 Kahe mõttelaadi (mõttekultuuri) erinevused

Klienditeenindus
thumbnail
13
doc

Klienditeeninduse konspekt

· Kes vastutab teenindussituatsiooni(de) õnnestumise eest? · Mida tähendab teenindushoiak ja kes saab seda kujundada? · Mis toetab teenindushoiaku saavutamist? 3 · Mis on teenindusvalmidus ja milles see väljendub? Millise hinnangu annaksite Eestis eksisteerivale teenindusmõttelaadile, -hoiakutele ja -valmidusele Teema 2. Teenus, teenindus ja teenindamine 2.1.Mõistete virr-varr Mõisted teenused, teenindus ja teenindamine on kõigile kuuldud-tuntud. Neid kasutatakse igapäevaelus iseenesestmõistetavalt, enamasti süvenemata, et tegelikult on tegemist keerukate ning sügavat sisu omavate terminitega. Segadust kipub tekitama see, et inglise keeles on sõnal service väga mitmeid erinevaid tähendusi, mis avanevad koos seonduvate sõnadega või väljenditega

Klienditeenindus
thumbnail
14
doc

TEADLIKU KÜLASTAJANA TEENINDUSETTEVÕTTES

süüa soovime ning kuna oleme regulaarsed kliendid, ei pidanud me menüüdki vaatama ning esitasime koheselt tellimuse. Kokk asus kärmelt meie rooga valmistama ning meie vaatasime pealt, teenindajal oli müts peas, nimesilt küljes ning riietus üllatavalt puhas. Üllatav oli see seetõttu, kuna süüa tehes ikka riided määrduvad. Terve kokkamise vältel teenindaja suhtles meiega ning küsis küsimusi, kuidas rooga meie isiklike soovide kohaselt maitsvamaks muuta. Teenindus oli kiire, meeldiv ning uute külastajate jaoks kindlasti väga huvitav. Laud tuleb endale ise otsida, mis on sageli keeruline, sest restoran on üldjuhul alati kliente täis, õnneks siiamaani pole tarvis olnud püsti seista. Pärast head kõhutäit tuleb maksmiseks suunduda tagasi leti juurde, kus eelnevalt kaart anti. Kogu arveldamise protsess toimus kiirelt, ladusalt ning teenindaja head soovid jäid Vapianost väljudes pikemaks ajaks kõrvu. 9

Teenindusfilosoofia
thumbnail
3
docx

HEA KLIENDITEENINDUSE ABC

Mõni klient tuleb ja eelistab kauba või teenusega ise tutvuda; teine solvub südamepõhjani, kui teenindaja talle esimese kolme minuti jooksul abi ei paku; kolmandal on halb päev ja ta otsustab end klienditeenindaja peal lihtsalt välja valada. Tegelikul sõltub kõik sellest, kui professionaalne on klienditeenindaja, millised on tema hoiakud, väärtused ja ka suhtumine. Ning kas organisatsiooni poolt on loodud head teenindust toetavad tingimused. 2. Hea klienditeeninduse ABC: teenindus ja teenindusprotsess Mis on teenindus? Praegusel ajal on olukord teistsugune. Teenindustaset on hakatud üha enam ja enam väärtustama, kuna inimesed saavad aru, et teenindajad teevad vajalikku tööd. Millest koosneb teenindusprotsess? Teenindusprotsessi on jagatud kunstlikult eristatud teenindusetappideks, et seda tervikut paremini mõista. Kogenud klienditeenindajal on need etapid selged, aga sellisel juhul võib

Klienditeenindus logistikas
thumbnail
7
docx

Klienditeenindus logistilistes süsteemides

lubanud. Kliendile tuleb tagada kaupade saadavus, kokkulepitud tarneajast kinnipidamist, tellimuste korrektset täitmist. Aeg ­ seotud otse tellimistsükliga, ettevõte peab tegema selleks kõik, et aeg tellimuse vastuvõtust kuni hetkeni mil see täidetakse oleks minimaalne. Käepärasus ­ seotud selliste mõistete ja valdkondadega, nagu tellimuse esitamise lihtsus, läbimisaeg, tehniline abi ja müügijärgne teenindus. Teabe edastamine ­ taaskord on oluline lihtsus ja kiirus. Hõlmab saadetise jälgimist, vastamist kliendi päringutele, arvete esitamist ja informatsiooni juhtimist. Aus ­ üks kõige olulisemaid punkte klienditeeninduses. Kõik mis oled kliendile lubanud, pead suutma ka täita/tarnida. Ei tasu anda katteta lubadusi. Mitteaususe puhul riskitakse sellega, et kliendid muutuvad rahulolematuiks ja võivad siirduda mujale. Kindlasti peab

Klienditeenindus
thumbnail
26
doc

Klienditeenindus kui logistika oluline protsess

Klienditeenindus kui logistika oluline protsess LH5 Klienditeenindus logistikas on laotöötoimingud, kogu klienditeeninduse protsess. Kogu süsteem peab toimuma kliendi heaks. Klienditeenindus kui juhtimist vajav süsteem. MIDA klienditeenindus logistikas tähendab? Kogu protsess tellimuse edastamisest kuni kohaletoimetamiseni kliendile.. 1. Mille poolest erineb klient „edasimüüja“ kliendist „tarbija“? Edasimüüja on oma tarnija jaoks klient (äriklient), kes ostab kaupu eesmärgil teenida neid edasi müües või tooteid valmistades äritulu, tarbija aga eraisik või ettevõte, kes soetab tooteid selleks, et rahuldada nende kasutamisega oma soove ja/või vajadusi. 2. Missugune kliendi kategooria on tarnijale üldjuhul olulisem, kas klient „edasimüüja“ või klient „tarbija“? Klient „edasimüüja“. 3. Millised peaksid olema tootmisettevõtte, hulgifirma ja jaekaubandusettevõtte klienditeeninduse peamised eesmärgid? Eesmärgid peaks

Klienditeenindus logistikas




Meedia

Kommentaarid (1)

riztel profiilipilt
riztel: ei vasta pealkirjale
23:19 05-12-2011



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun