Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused (3)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Milliste nimetustega tituleeritakse kaasaja ühiskonda?
  • Millised on industriaalajastu ja teenindusajastu töö kõige olulisemad erinevused?
  • Mis on materjaalste kaupade ja teenuste peamised erinevused?
  • Millest koosneb teenus?
  • Mida tähendab definitsioon Teenus on terviklik külastuselamus?
  • Mille põhjal annab kl hinnangu teenuse kvaliteedile?
  • Mis on teenuse tehniline kvaliteet?
  • Mis on funktsionaalne kvaliteet?
  • Kuidas mõjutab kl poolt tajutavat kvaliteeti teenusepakkuja maine?
  • Millest koosneb teenindusprotsess?
  • Mis on klienditeekond?
  • Kes osalevad teenindusprotsessis?
  • Milliseid pädevusi vajab klient oma rolli täitmiseks teenindusprotsessi?
  • Miks on see nii tähtis?
  • Miks on teenindamise olemuse mõistmiseks vaja tunda filosoofiat?
  • Miks on teenindamisel vaja mõista vabaduse olemust ja tähtsust inimesele?
  • Mida tunneb in kui see puudub?
  • Kui isiksus miks tuleb sellega arvestada?
  • Mis juhtub kui teenindaja kohtleb klienti kui indiviidi?
  • Kuidas isel-te tervik- e holistilisest printsiibist lähtuvat teenindusorganisatsiooni?
  • Kuidas see piltlikult ilmneb teeninduses?
  • Mida tähendab teeninduslik pakkumine?
  • Kuidas väljendub teeninduses võõrandumine?
  • Mida tähendab veaolukord?
  • Mistahes veaolukorras?
  • Miks peab teenindaja suutma koheselt otsustada ja tegutseda õigesti?
  • Millised peaksid olema vastavad protseduurid?
  • Miks ei ole see õige?
  • Milline väljend oleks õige ja miks?
  • Milline on kehtestav käitumine?
  • Millisel viisil väljendub teenindustöötajate agressiivne eirav ja alistuv käitumine?
  • Mida peab teenindaja tegema ja silmas pidama et suhtlusprotsess hästi õnnestuks?
  • Millised on peamised suhtlusviisid?
  • Kes vastutab teeninduses suhtlemise õnnestumise eest?
  • Miks on teeninduses väga tähtis esmasmulje?
  • Milline on töötaja teeninduslik väljanägemine?
  • Mis vahe on ametijuhendil ja teenindusstandardil?
  • KUIDAS TULEB TEHA?
  • Mida tavaliselt sätestab teenindusstandard?
  • Miks on oluline teenindajal meeles pidada Käitumine mõjutab käitumist?
  • Kuidas saab teenindamisel ära kasutada mina-tasandite teooriat?
  • Millise eluhoiaku korral saab üldse toimuda teenindamine?
  • Kuidas saab seda väljendada?
  • Kuidas tuleb toimida teenindajal kiituste ja komplimentide puhul?
  • Kes on eri- ja eristavate vajadustega kliendid?
  • Mida tuleb teenindajal teada ja teha selleks et paremini müüa?
  • Kes on siseklient miks on tähtis tema hea teenindamine?
  • Kes teenindavad siseklienti?
  • Millised on juhi teeninduslikud fuktsioonid?
  • Kuidas saab töötaja täita oma rolli ev toodete ja teenuste turundajana?
  • Millised on töötaja enda võimalused tööpinge ja stressi vähendamiseks?
  • Mis on teeninduskultuur?
  • Kuidas mõjutab tkultuur v selle puudumine org-i edukust?
  • Kuidas mõjutab koha riigi linna jne mainet?
  • Millisel moel saab tkultuur kujundada külastajate hinnangut maalekohale ja rahvale?
  • Kuidas mõjutab in-te kasvamist?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused #1 Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused #2 Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused #3 Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused #4 Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused #5 Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused #6 Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused #7 Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused #8 Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused #9 Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused #10 Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused #11 Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused #12
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 12 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-03-18 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 217 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 3 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kallas85 Õppematerjali autor
Aine kordamisküsimused ja vastused eksamiks.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
13
doc

Klienditeeninduse konspekt

Teenindussektor on arenenud Lääneriikides, aga ka Eestis, muutunud suurimaks ja kõige rohkem uusi töökohti loovaks tööandjaks. Mitmed ühiskonnauurijad ei pea õigeks majanduse jaotamist sektoriteks: põllumajandus- (primaar-), tööstus- (sekundaar-) ja teenindussektor (tertsiaarsektor), rõhutades, et teenindamine toimub kõikides tegevusvaldkondades, igaüks osaleb teenindusmajanduses ning õigem oleks rääkida tootvatest ja teenindustegevustest. 1.2. Teenindamise filosoofilised alused Filosoofiat peetakse sageli millekski eluvõõraks ja igapäevaelu ning -töö seisukohast mitteoluliseks. Tegelikult on filosoofia, võib ka öelda ­ filosoofiline elutarkus ­ kõigi inimtegevuste aluseks, olles looduse, inimkonna ja mõtlemise üldisemaid arenemisseadusi käsitlev teadus. Lihtsustatult öeldes on filosoofia mõttelaad ehk viis, kuidas inimesed millestki mõtlevad. Mõttelaadist tuleneb see, kuidas inimesed kujundavad oma hoiakuid, käituvad ja tegutsevad

Klienditeenindus
thumbnail
6
docx

Teenindusfilosoofia- ja teeninduse alused, konspekt

Raamatud: ,,Inimeselt inimesele." Turismi-, hotelli- ja teenindusala käsiraamat ­ Heli Tooman & Aare Mae ,,Teeninduskunst" ­ John Tschohl ,,Sellised nad on ­ Venelased" ,,Parem teenindamine" ­ Lars-Olof Naessen ,,Kallista oma kliente" ­ Jack Mitchell ,,Tippteenindaja raskused ja rõõmud" ­ Kristin Anderson & Ron Zemke ,,Ole meie külaline" ­ Disney instituut ,,Kallista oma töökaaslasi" ­ Jack Mitchell ,,Töö lõpp" ­ Jeremy Rifkin Teenindusühiskonna areng ja teenindusfilosoofia Mis on filosoofia? ­ Mõttetarkus Eesti teeninduse head ja vead Head: Head teenindamist väärtustatakse üha rohkem Head teenindamist kohtab üha rohkem Üha rohkem on häid teenindajaid Üha rohkem on teadlikke ja nõudlike kliente Vead: Vähene kliendikesksus ja ebapiisav teeninduskvaliteet Teeninduskvaliteedi kõikumine Ebapiisav orienteeritus kvaliteedile, teenindusele, ärile Ebapiisavad teenindus- ja turundusalased teadmised ning võõrkeeleoskus Ebapiisav koostöö

Turismi -ja hotelli ettevõtlus
thumbnail
30
docx

Klienditeeninduse alused

TALLINNA TEENINDUSKOOL MK13-TE2 KLIENDITEENINDUSE ALUSED Referaat Juhendaja: Külliki Türi Tallinn 2014 Sisukord 1.Teeninduskultuur.........................................................................3 1.1Teeninduse kvaliteet Eestis....................................................3 1.2Miks on Eesti teeninduse kvaliteet halb?...............................4 2.Teeninduslik mõttekultuur...........................................................5 2.1Kahe mõttelaadi (mõttekultuuri) erinevused..........................5 3.Klienditeenindaja isikuomadused ja teenindaja roll.....................6 3.1Teenindaja roll........................................................................7 3.2Hoiakud ja nende kujundamine..............................................7 4

Klienditeenindus
thumbnail
19
pdf

Klienditeenindus ja teeeninduskultuur

Teeninduse mõiste · Teenindus on kliendi vajaduste (probleemi) Klienditeenindus ja tuvastamine ja rahuldamine (lahendamine) teeninduskultuur klienditeenindaja j poolt. p · Service aastast 1925 kasutusel praeguses

Klienditeenindus
thumbnail
113
ppt

Klienditeenindus ja teeninduskultuur

Klienditeenindus ja teeninduskultuur Ester Raiend 1 Teeninduse mõiste · Teenindus on kliendi vajaduste (probleemi) tuvastamine ja rahuldamine (lahendamine) klienditeenindaja poolt. · Service aastast 1925 kasutusel praeguses tähenduses · Kes on kelle jaoks? · Klient - koostööpartner! 2 Teeninduse kaks poolt · Materiaalne e asine pool ­ füüsiline keskkond, ärireeglid, töökorraldus, lahtiolekuajad, tehniline varustus, hinnad, tähtajad, arveldamine · Personaalne e inimlik pool ­ kliendi ja teenindaja vahelise suhtlemise käigus tekkiv meeleolu ja suhted 3 Klienditeeninduse moodustavad · Teadmised ja oskused konkreetse töö tegemiseks - haridus, praktiseerimine, elukestev enesetäiendus · Suhtlemisoskused

Suhtlemisõpetus
thumbnail
113
ppt

Klienditeenindus ja teeninduskultuur

Klienditeenindus ja teeninduskultuur 1 Teeninduse mõiste · Teenindus on kliendi vajaduste (probleemi) tuvastamine ja rahuldamine (lahendamine) klienditeenindaja poolt. · Service aastast 1925 kasutusel praeguses tähenduses · Kes on kelle jaoks? · Klient - koostööpartner! 2 Teeninduse kaks poolt · Materiaalne e asine pool ­ füüsiline keskkond, ärireeglid, töökorraldus, lahtiolekuajad, tehniline varustus, hinnad, tähtajad, arveldamine · Personaalne e inimlik pool ­ kliendi ja teenindaja vahelise suhtlemise käigus tekkiv meeleolu ja suhted 3 Klienditeeninduse moodustavad · Teadmised ja oskused konkreetse töö tegemiseks - haridus, praktiseerimine, elukestev enesetäiendus · Suhtlemisoskused

Klienditeenindus
thumbnail
5
docx

SISEKLIENDI TEENINDUSE TEOREETILISED KÄSITLUSED.

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Ettevõtluse osakond Angelika Vihermets AÜEP-1 SISEKLIENDI TEENINDUSE TEOREETILISED KÄSITLUSED. SISEKLIENDI TEENINDAMISE PRINTSIIPIDE PRAKTILINE RAKENDAMINE TEENINDUSORGANISATSIOONIS Essee Juhendaja: Heli Tooman Pärnu 2011 Vajaduse tekkimisel panna kaasaja ühiskonnale üks nimetus, mis seda ühiskonda iseloomustab, siis selleks sobivaim oleks ilmselt teenindusühiskond. See põhineb teenindusmajandusel, selle kõige avaramas tähenduses. Saab öelda, et me elame

Teenindusfilosoofia
thumbnail
4
docx

Kliendisuhete juhtimine, mõisted

Hoone välisilme, samuti trepp mõjutavad esmamuljet. Kliendisõbralikkust näitavad osutavad sildid, mis paiknevad seal, kuhu klient vaatab, mitte aga seal, kuhu on mugav paigutada. On hea, kui sildid on lakoonilised ja selgelt arusaadavad. Sissepääs majja või ruumi peaks olema silmatorkav, et kliendil ei tekiks kahtlust, kas on ikka õige uks? Ruumi sisenedes peaks klient kohe suutma orienteeruda. Esmamulje ruumist tekib kliendil kiiresti ja tervikuna. Klient tajub ruumi ja teeninduse üldist atmosfääri ning hindab seda enda seisukohast lähtuvalt.Atmosfääri loomine on kui sisemine turundustegevus, mis hiljem, valminuna, hakkab end teostama välisturunduses. Atmosfääri loomisel tuleb arvestada mitmete asjaoludega nagu näiteks valgustus, heli, mööbli paigutus, ruumide viimistlusmaterjalid ja nende kvaliteet, värvivalik. Ruumide puhtus ning töötajate välimus näitavad suhtumist klienti. Esmamulje kujuneb umbes 10–20 sekundi jooksul.

Sotsioloogia




Kommentaarid (3)

Mimsil profiilipilt
Mimsil: Hea materjal, aitas kiiresti küsimustele vastused saada :)
17:26 12-12-2013
puuslik profiilipilt
puuslik: Selge ning arusaadav ja õigete vastustega :)
20:42 12-11-2012
ketz747 profiilipilt
ketz747: Tuli täiega kasuks! Aitäh! :)
21:38 14-01-2012



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun