Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Riskianalüüsi referaat (2)

5 VÄGA HEA
Punktid
Vasakule Paremale
Riskianalüüsi referaat #1 Riskianalüüsi referaat #2 Riskianalüüsi referaat #3 Riskianalüüsi referaat #4 Riskianalüüsi referaat #5 Riskianalüüsi referaat #6 Riskianalüüsi referaat #7 Riskianalüüsi referaat #8 Riskianalüüsi referaat #9 Riskianalüüsi referaat #10 Riskianalüüsi referaat #11 Riskianalüüsi referaat #12 Riskianalüüsi referaat #13 Riskianalüüsi referaat #14 Riskianalüüsi referaat #15 Riskianalüüsi referaat #16 Riskianalüüsi referaat #17 Riskianalüüsi referaat #18 Riskianalüüsi referaat #19 Riskianalüüsi referaat #20 Riskianalüüsi referaat #21 Riskianalüüsi referaat #22 Riskianalüüsi referaat #23 Riskianalüüsi referaat #24 Riskianalüüsi referaat #25 Riskianalüüsi referaat #26 Riskianalüüsi referaat #27 Riskianalüüsi referaat #28 Riskianalüüsi referaat #29 Riskianalüüsi referaat #30
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 30 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-11-17 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 285 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Kerli K Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
36
doc

Riskianalüüs referaat

(5) Kohaliku omavalitsuse kriisikomisjoni põhimääruse kehtestab ja koosseisu kinnitab valla- või linnavalitsus. Põhimääruse eelnõu ja kriisikomisjoni koosseis kooskõlastatakse Päästeameti kohaliku päästeasutusega. 2. peatükk HÄDAOLUKORRAKS VALMISTUMISE KORRALDUS 1. jagu Hädaolukorra riskianalüüsi koostamise korraldus § 6. Hädaolukorra riskianalüüs (1) Hädaolukorra riskianalüüs on dokument, milles kirjeldatakse üleriigilisel ning vajaduse korral regionaalsel ja kohaliku omavalitsuse tasandil: 1) hädaolukorda; 2) hädaolukorda põhjustavaid ohtusid; 3) hädaolukorra tõenäosust; 4) hädaolukorra tagajärgi; 5) muud olulist hädaolukorraga seotud teavet; 6) viiteid mudelitele, allikmaterjalidele ja muule sellisele teabele, millest tulenevalt on riskianalüüs tehtud.

Riskianalüüs
thumbnail
36
docx

Seadused ja määrused (lisatud sisukord)

linnavalitsus. Põhimääruse eelnõu ja kriisikomisjoni koosseis kooskõlastatakse Päästeameti kohaliku päästeasutusega. 2. peatükk HÄDAOLUKORRAKS VALMISTUMISE KORRALDUS 1. jagu Hädaolukorra riskianalüüsi koostamise korraldus § 6. Hädaolukorra riskianalüüs (1) Hädaolukorra riskianalüüs on dokument, milles kirjeldatakse üleriigilisel ning vajaduse korral regionaalsel ja kohaliku omavalitsuse tasandil: 1) hädaolukorda; 2) hädaolukorda põhjustavaid ohtusid; 3) hädaolukorra tõenäosust; 4) hädaolukorra tagajärgi; 5) muud olulist hädaolukorraga seotud teavet; 6) viiteid mudelitele, allikmaterjalidele ja muule sellisele teabele, millest tulenevalt on riskianalüüs tehtud.

Riskianalüüs
thumbnail
4
doc

Riskianalüüsi test

Riskianalüüsi test 1.Mis on riskianalüüs? Riskianalüüs- ühiskonnas esitlevate riskiobjektide ja ohtude süstemaatiline kindlaksmääramine 2. Millistele valdkondadele annab riskianalüüs vastuseid? Riskianalüüs annab vastuseid: · Tulevikuühiskonna riskivabamaks muutmise võimalustele; · Füüsiliste objektide planeerimisele (eriti riskiobjektidele); · Keskkonnakaitsele; · Kodanikukaitsele; · Ohtlike ainete käsitlemisele ja transportimisele; · Info-ja hoiatussüsteemide paigaldamisele; · Avariiolukordades tegutsemise plaanide koostamisele;

Riskianalüüs
thumbnail
22
docx

Riskianalüüs ja töökeskkonna ohutus

Eesti Maaülikool Majandus- ja sotsiaalinstituut Riskianalüüs ja töökeskkonna ohutus Referaat Juhendaja: Jaan Reidolv Koostajad: xxx 2010 Töötervishoiu ja tööohutuse seadus Vastu võetud 16.06.1999 RT I 1999, 60, 616 jõustumine 26.07.1999

Riskianalüüs
thumbnail
4
doc

Riskianalüüsi test

Riskianalüüsi test 1.Mis on riskianalüüs? Riskianalüüs- ühiskonnas esitlevate riskiobjektide ja ohtude süstemaatiline kindlaksmääramine 2. Millistele valdkondadele annab riskianalüüs vastuseid? Riskianalüüs annab vastuseid: · Tulevikuühiskonna riskivabamaks muutmise võimalustele; · Füüsiliste objektide planeerimisele (eriti riskiobjektidele); · Keskkonnakaitsele; · Kodanikukaitsele; · Ohtlike ainete käsitlemisele ja transportimisele; · Info-ja hoiatussüsteemide paigaldamisele; · Avariiolukordades tegutsemise plaanide koostamisele;

Riskianalüüs ja...
thumbnail
53
docx

Töötervishoiu ja tööohutuse seadus

(4) Kohaliku omavalitsuse kriisikomisjoni esimees on vallavanem või linnapea. (5) Kohaliku omavalitsuse kriisikomisjoni põhimääruse kehtestab ja koosseisu kinnitab valla- või linnavalitsus. Põhimääruse eelnõu ja kriisikomisjoni koosseis kooskõlastatakse Päästeameti kohaliku päästeasutusega. 2. peatükk HÄDAOLUKORRAKS VALMISTUMISE KORRALDUS 1. jagu Hädaolukorra riskianalüüsi koostamise korraldus § 6. Hädaolukorra riskianalüüs (1) Hädaolukorra riskianalüüs on dokument, milles kirjeldatakse üleriigilisel ning vajaduse korral regionaalsel ja kohaliku omavalitsuse tasandil: 1) hädaolukorda; 2) hädaolukorda põhjustavaid ohtusid; 3) hädaolukorra tõenäosust; 4) hädaolukorra tagajärgi; 5) muud olulist hädaolukorraga seotud teavet; 6) viiteid mudelitele, allikmaterjalidele ja muule sellisele teabele, millest tulenevalt on riskianalüüs tehtud. (2) Vabariigi Valitsus kehtestab korraldusega nende hädaolukordade nimekirja, mille kohta

?iguskaitseasutuste s?steem
thumbnail
42
docx

EV seadused ja valitsuse määrused riskitaseme reguleerimiseks ühiskonnas

(4) Kohaliku omavalitsuse kriisikomisjoni esimees on vallavanem või linnapea. (5) Kohaliku omavalitsuse kriisikomisjoni põhimääruse kehtestab ja koosseisu kinnitab valla- või linnavalitsus. Põhimääruse eelnõu ja kriisikomisjoni koosseis kooskõlastatakse Päästeameti kohaliku päästeasutusega. 2. peatükk HÄDAOLUKORRAKS VALMISTUMISE KORRALDUS 1. jagu Hädaolukorra riskianalüüsi koostamise korraldus § 6. Hädaolukorra riskianalüüs (1) Hädaolukorra riskianalüüs on dokument, milles kirjeldatakse üleriigilisel ning vajaduse korral regionaalsel ja kohaliku omavalitsuse tasandil: 1) hädaolukorda; 2) hädaolukorda põhjustavaid ohtusid; 3) hädaolukorra tõenäosust; 4) hädaolukorra tagajärgi; 5) muud olulist hädaolukorraga seotud teavet; 6) viiteid mudelitele, allikmaterjalidele ja muule sellisele teabele, millest tulenevalt on riskianalüüs tehtud. (2) Vabariigi Valitsus kehtestab korraldusega nende hädaolukordade nimekirja, mille kohta

Õigus
thumbnail
13
doc

Riskianalüüs konspekt

70, 1999, s.681 KT ­ kaitstustase OJ ­ operatiivjõud D1 ­ riskipiirkonnad Eestis D2 ­ päästemeeskondade arv Riskianalüüsi valem R = (E + V + K)*T R ­ riski suurus ehk riskitegur E ­ kannatanute arv V ­ tagajärjed varale T ­ õnnetuse tõenäosus K ­ keskkond OJ ­ operatiivjõud KT ­ kaitstuse tase Optimaalne olukord, kui K= 1 (risk on talutav) Eesti puhul on hea kui see arv on kuskil 3. 03.10. Töökeskkonna riskianalüüs I II III Bioloogilised ohutegurid Füüsikalised-mehhaanilised Keemilised ohutegurid ohutegurid RT nr.38, 2000, s.234 §8 RT nr.15, 2002, s.83 §6 RT nr. 30, 2001, s. 166 §7 Näiteks: bakterid, viirused Näiteks: müra, tolm, suits, Näiteks gaasid, lahustid, jne. vibratsioon jne TTMA, halogeenid jne.

Ehitusmaterjalid



Lisainfo

Riskinalüüsi ja töökeskkonna referaat seadustest (hädaolukorra seadus, maakonna ning valla ja linna riskianalüüsi metoodika, kemikaaliseadus, töötervishoiu ja tööohutuse seadus, keskkonnamõju hindamise ja keskkonna juhtimissüsteemi seadus)

Meedia

Kommentaarid (2)

preciousone profiilipilt
preciousone: hea siis kui ise ei viitsi teha
19:43 25-10-2010
MCarno profiilipilt
MCarno: tõepoolest kui ise ei viitsi
11:30 13-09-2011



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun