Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Riskianalüüs referaat (2)

3 HALB
Punktid
Vasakule Paremale
Riskianalüüs referaat #1 Riskianalüüs referaat #2 Riskianalüüs referaat #3 Riskianalüüs referaat #4 Riskianalüüs referaat #5 Riskianalüüs referaat #6 Riskianalüüs referaat #7 Riskianalüüs referaat #8 Riskianalüüs referaat #9 Riskianalüüs referaat #10 Riskianalüüs referaat #11 Riskianalüüs referaat #12 Riskianalüüs referaat #13 Riskianalüüs referaat #14 Riskianalüüs referaat #15 Riskianalüüs referaat #16 Riskianalüüs referaat #17 Riskianalüüs referaat #18 Riskianalüüs referaat #19 Riskianalüüs referaat #20 Riskianalüüs referaat #21 Riskianalüüs referaat #22 Riskianalüüs referaat #23 Riskianalüüs referaat #24 Riskianalüüs referaat #25 Riskianalüüs referaat #26 Riskianalüüs referaat #27 Riskianalüüs referaat #28 Riskianalüüs referaat #29 Riskianalüüs referaat #30 Riskianalüüs referaat #31 Riskianalüüs referaat #32 Riskianalüüs referaat #33 Riskianalüüs referaat #34 Riskianalüüs referaat #35 Riskianalüüs referaat #36
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 36 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-03-01 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 233 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Kauboi Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
30
doc

Riskianalüüsi referaat

(1) Kohaliku omavalitsuse üksus, milles elab alla 40 000 elaniku, võib moodustada ühise kriisikomisjoni ühe või mitme kohaliku omavalitsuse üksusega. (2) Kohaliku omavalitsuse kriisikomisjoni esimees on vallavanem või linnapea. 2. peatükk HÄDAOLUKORRAKS VALMISTUMISE KORRALDUS 1. jagu Hädaolukorra riskianalüüsi koostamise korraldus § 6. Hädaolukorra riskianalüüs (1) Hädaolukorra riskianalüüs on dokument, milles kirjeldatakse üleriigilisel ning vajaduse korral regionaalsel ja kohaliku omavalitsuse tasandil: 1) hädaolukorda; 2) hädaolukorda põhjustavaid ohtusid; 3) hädaolukorra tõenäosust; 4) hädaolukorra tagajärgi; 5) muud olulist hädaolukorraga seotud teavet; 6) viiteid mudelitele, allikmaterjalidele ja muule sellisele teabele, millest tulenevalt on riskianalüüs tehtud.

Riskianalüüs
thumbnail
22
docx

Riskianalüüs ja töökeskkonna ohutus

(5) Kohaliku omavalitsuse kriisikomisjoni põhimääruse kehtestab ja koosseisu kinnitab valla- või linnavalitsus. Põhimääruse eelnõu ja kriisikomisjoni koosseis kooskõlastatakse Päästeameti kohaliku päästeasutusega. 2. peatükk HÄDAOLUKORRAKS VALMISTUMISE KORRALDUS 1. jagu Hädaolukorra riskianalüüsi koostamise korraldus § 6. Hädaolukorra riskianalüüs (1) Hädaolukorra riskianalüüs on dokument, milles kirjeldatakse üleriigilisel ning vajaduse korral regionaalsel ja kohaliku omavalitsuse tasandil: 1) hädaolukorda;

Riskianalüüs
thumbnail
36
docx

Seadused ja määrused (lisatud sisukord)

linnavalitsus. Põhimääruse eelnõu ja kriisikomisjoni koosseis kooskõlastatakse Päästeameti kohaliku päästeasutusega. 2. peatükk HÄDAOLUKORRAKS VALMISTUMISE KORRALDUS 1. jagu Hädaolukorra riskianalüüsi koostamise korraldus § 6. Hädaolukorra riskianalüüs (1) Hädaolukorra riskianalüüs on dokument, milles kirjeldatakse üleriigilisel ning vajaduse korral regionaalsel ja kohaliku omavalitsuse tasandil: 1) hädaolukorda; 2) hädaolukorda põhjustavaid ohtusid; 3) hädaolukorra tõenäosust; 4) hädaolukorra tagajärgi; 5) muud olulist hädaolukorraga seotud teavet; 6) viiteid mudelitele, allikmaterjalidele ja muule sellisele teabele, millest tulenevalt on riskianalüüs tehtud.

Riskianalüüs
thumbnail
53
docx

Töötervishoiu ja tööohutuse seadus

(4) Kohaliku omavalitsuse kriisikomisjoni esimees on vallavanem või linnapea. (5) Kohaliku omavalitsuse kriisikomisjoni põhimääruse kehtestab ja koosseisu kinnitab valla- või linnavalitsus. Põhimääruse eelnõu ja kriisikomisjoni koosseis kooskõlastatakse Päästeameti kohaliku päästeasutusega. 2. peatükk HÄDAOLUKORRAKS VALMISTUMISE KORRALDUS 1. jagu Hädaolukorra riskianalüüsi koostamise korraldus § 6. Hädaolukorra riskianalüüs (1) Hädaolukorra riskianalüüs on dokument, milles kirjeldatakse üleriigilisel ning vajaduse korral regionaalsel ja kohaliku omavalitsuse tasandil: 1) hädaolukorda; 2) hädaolukorda põhjustavaid ohtusid; 3) hädaolukorra tõenäosust; 4) hädaolukorra tagajärgi; 5) muud olulist hädaolukorraga seotud teavet; 6) viiteid mudelitele, allikmaterjalidele ja muule sellisele teabele, millest tulenevalt on riskianalüüs tehtud. (2) Vabariigi Valitsus kehtestab korraldusega nende hädaolukordade nimekirja, mille kohta

?iguskaitseasutuste s?steem
thumbnail
42
docx

EV seadused ja valitsuse määrused riskitaseme reguleerimiseks ühiskonnas

(4) Kohaliku omavalitsuse kriisikomisjoni esimees on vallavanem või linnapea. (5) Kohaliku omavalitsuse kriisikomisjoni põhimääruse kehtestab ja koosseisu kinnitab valla- või linnavalitsus. Põhimääruse eelnõu ja kriisikomisjoni koosseis kooskõlastatakse Päästeameti kohaliku päästeasutusega. 2. peatükk HÄDAOLUKORRAKS VALMISTUMISE KORRALDUS 1. jagu Hädaolukorra riskianalüüsi koostamise korraldus § 6. Hädaolukorra riskianalüüs (1) Hädaolukorra riskianalüüs on dokument, milles kirjeldatakse üleriigilisel ning vajaduse korral regionaalsel ja kohaliku omavalitsuse tasandil: 1) hädaolukorda; 2) hädaolukorda põhjustavaid ohtusid; 3) hädaolukorra tõenäosust; 4) hädaolukorra tagajärgi; 5) muud olulist hädaolukorraga seotud teavet; 6) viiteid mudelitele, allikmaterjalidele ja muule sellisele teabele, millest tulenevalt on riskianalüüs tehtud. (2) Vabariigi Valitsus kehtestab korraldusega nende hädaolukordade nimekirja, mille kohta

Õigus
thumbnail
34
docx

Riskianalüüs

Tallinn 2009 Sisukord 1. Töökeskkonna kirjeldus Double Coffee OÜ on klienditeninduse pakkuv firma. Ettevõttes töötab 12 inimest: 1 juhatuse liige, 1 raamatupidaja, 1 peamänedzer, 1 koristaja, 8 klienditeenindajat. Töökorraldus. Töö sisekorraeeskirjadega on puhkeaja ja söömise reziim. Double coffec töötab ööpäevaringselt. Klienditeenindajad töötavad 12 tunniste vahetusega. Valgustatus. Kontoriruumi valgustamiseks on kasutusel luminofoorvalgustid (Polylux XL F58W/830). Teenindussaalides ja baariletis on summutatud valgustus, valgusallikatena on kasutusel peamiselt halogeenlambid. Õhuvahetus. Tööruume õhutatakse kunstliku- (sisse- ja äratõmbeventilatsioon) ja loomuliku ventilatsiooniga (akende ja uste kaudu). Küttesüsteem. Hoones on keskküte. Tuleohutus. Olemas on häiresignalisatsioon, suitsuandurid, tulekustutid, mis vastavad kehtivatele nõuetele. Tulekustutite paiknemiskoht ei ole märgistatud. Töötajatel puudub väljaõpe avariiolukorras teguts

Logistika
thumbnail
13
doc

Riskianalüüs konspekt

70, 1999, s.681 KT ­ kaitstustase OJ ­ operatiivjõud D1 ­ riskipiirkonnad Eestis D2 ­ päästemeeskondade arv Riskianalüüsi valem R = (E + V + K)*T R ­ riski suurus ehk riskitegur E ­ kannatanute arv V ­ tagajärjed varale T ­ õnnetuse tõenäosus K ­ keskkond OJ ­ operatiivjõud KT ­ kaitstuse tase Optimaalne olukord, kui K= 1 (risk on talutav) Eesti puhul on hea kui see arv on kuskil 3. 03.10. Töökeskkonna riskianalüüs I II III Bioloogilised ohutegurid Füüsikalised-mehhaanilised Keemilised ohutegurid ohutegurid RT nr.38, 2000, s.234 §8 RT nr.15, 2002, s.83 §6 RT nr. 30, 2001, s. 166 §7 Näiteks: bakterid, viirused Näiteks: müra, tolm, suits, Näiteks gaasid, lahustid, jne. vibratsioon jne TTMA, halogeenid jne.

Ehitusmaterjalid
thumbnail
16
docx

Riskianalüüs

RISKIANALÜÜS Õppejõud: 2015 SISSEJUHATUS Käesoleva riskianalüüsi eesmärgiks on selgitada välja ........................ ametikohal esineda võivad terviseohtlikud ohuolukorrad ja neid põhjustavad faktorid ning hinnata ohuolukorra tagajärgi ja toimumise tõenäosust. Riskianalüüsis on arvesse võetud töökohtade ja töövahendite kasutamisega seotud tervisriske. Analüüsi põhjal koostatakse tegevuskava riskide vähendamiseks töökeskkonnas. Lähtutud Töötervishoiu ja tööohutuse seadusest ja sellest tulenevatest määrustest. Käesolevas riskianalüüsis kasutatakse BS 8800 viie astme riskihindamise maatriksit (vt Tabel 1, 3 lk). 3 1 OHUTEGURITE KIRJELDUS Füüsikalised tegurid- valgustatus, õhutemperatuur ja -niiskus, ventilatsioon, müra. Keemilised tegurid- tolm, fenool. Bioloogilised tegurid- viirused, mikroorganismid, inimese endoparasiidid, hallitused. Ps�

Tööohutus ja töötervishoid



Lisainfo

Õppejõud J-V.Reidolfi poolt nõutud seadused

Kommentaarid (2)

neuroloog profiilipilt
neuroloog: See ei ole referaat, vaid seaduste ja määruste kogumik, mida kõiki on võimalik lugeda ka Riigiteatajas.
16:58 15-01-2013
MCarno profiilipilt
MCarno: hea referents materjal
11:29 13-09-2011



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun