Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Retsensioon - Coppelia (0)

1 Hindamata
Punktid
Elu - Luuletused, mis räägivad elus olemisest, kuid ka elust pärast surma ja enne sündi.

Lõik failist

Retsensioon - Coppelia #1 Retsensioon - Coppelia #2 Retsensioon - Coppelia #3 Retsensioon - Coppelia #4
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-02-05 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 8 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor catzy. Õppematerjali autor
Üsna põhjalik retsensioon balletist Coppelia. Lisatud näitlejad, etenduse sise, autori ja dirigendi elulugu, oma arvamus ja kokkuvõte. Lisaks veel mõned pildid etendusest.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
3
doc

Coppelia

,,Coppelia" Leo Delibes Etendus toimus Rahvusooper Estonias 23.novembril, 2011 Dirigent ­ Risto Joost Peaosades : Swanilda, linnapea tütar ­ Eve Andre Franz, Swanilda kihlatu ­ Sergei Upkin Doktor Coppelius, alkeemik ­ Vitali Nikolajev Nukk-Coppelia ­ Ksenia Bespalova Koreograaf-lavastaja ­ Ronald Hynd Koreograafi assistent ­ Marilyn Vella-Gatt Kunstnik ­ Roberta Guidi di Bagno Fakte esitantsijatest, dirigendist, lavastajast ja kunstnikust Eve Andre ­ Ta lõpetas 1996. Aastal Tallinna Balletikooli ning töötab samast aastast Rahvusooper Estonias. Tal on olnud palju erinevaid rolle erinevates etendustes. 2009. aastal võitis ta Eesti Teatri aastaauhinna balletilavastuse alal. Sergei Upkin ­ Lõpetas 1999. aastal Peterburi Vaganova nimelise balletiakadeemia. Töötas Rahvusooper Estonias 1999-2005 aastatel, vahe

Muusika
thumbnail
2
docx

Ballett "Coppelia" arvustus

Kuna käisin esimest korda balletti vaatamas, siis tundusid kõik tantsud väga puhtalt ja ilma apsudeta esitatuna. Tantsijad olid väga tasemel ning kõigi nägudest võis välja lugeda, et nad teevad oma tööd suurima rõõmuga. Kõige rohkem meeldisid mulle siiski peategelased Swanilda ja Franz. Kindlasti tuleks tuua välja ka Coppliuse, kes sai ainult zestikuleerides väga hästi hakkama, samas kui teistel osatäitjatel oli ka tantsimine tunnete väljendamiseks. Nukud, nii Coppelia, kui ka teised, oli vapustavalt tublid, et suutsid nii kaua ühe koha peal ilma liigutamata olla. Algselt arvasin, et need ongi päris nukud, kuigi teadsin, et need olid siiski inimesed, sest õpetaja oli enne etendust meile sellest rääkinud. Dirigent oli igati tubli ning tegi ära suure töö. Muusika oli lihtsalt imeline. Vahepeal tekkis endalgi tunne, et tahaks osata balletti tantsida. Vaatustest meeldis kõige enam teine, sest teises vaatuses oli rohkem tegevust, kui esimeses ja kolmandas

Muusika
thumbnail
414
pdf

Tiit Lauk humanitaar

TALLINNA ÜLIKOOL HUMANITAARTEADUSTE DISSERTATSIOONID TIIT LAUK Džäss Eestis 1918–1945 ƒ DOKTORIVÄITEKIRI Kaitsmine toimub 20. novembril 2008. aastal kell 10.00 Tallinna Ülikooli Kunstide Instituudi saalis, Lai 13, Tallinn, Eesti. Tallinn 2008 2 TALLINNA ÜLIKOOL HUMANITAARTEADUSTE DISSERTATSIOONID TIIT LAUK Džäss Eestis 1918–1945 Muusika osakond, Kunstide Instituut, Tallinna Ülikool, Tallinn, Eesti. Doktoriväitekiri on lubatud kaitsmisele filosoofiadoktori kraadi taotlemiseks kultuuriajaloo alal 13. oktoobril 2008. aastal Tallinna Ülikooli humanitaarteaduste doktorinõukogu poolt. Juhendajad: Ea Jansen, PhD Maris Kirme, kunstiteaduste kandidaat, TLÜ Kunstide Instituudi muusika osakonna dotsent Oponendid: Olavi Kasemaa, ajalookandidaat, EMTA puhkpilliosakonna professor

Muusika ajalugu



Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun