Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Reklaami psühholoogia (6)

4 HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis siis on reklaamipsühholoogia?
  • Mida nimelt pean ma saavutama selle reklaamikampaania abil?
  • Kuidas eesmärgi saavutamist mõõta?
  • Kes on reklaamitava tooteteenuse kõige tõenäolisem tarbija?
  • Milline peaks olema selle perspektiivse kliendi isiksus?
  • Kuivõrd originaalne see nimi on?
Vasakule Paremale
Reklaami psühholoogia #1 Reklaami psühholoogia #2 Reklaami psühholoogia #3 Reklaami psühholoogia #4 Reklaami psühholoogia #5 Reklaami psühholoogia #6 Reklaami psühholoogia #7 Reklaami psühholoogia #8 Reklaami psühholoogia #9 Reklaami psühholoogia #10 Reklaami psühholoogia #11 Reklaami psühholoogia #12 Reklaami psühholoogia #13 Reklaami psühholoogia #14 Reklaami psühholoogia #15 Reklaami psühholoogia #16 Reklaami psühholoogia #17 Reklaami psühholoogia #18 Reklaami psühholoogia #19 Reklaami psühholoogia #20 Reklaami psühholoogia #21 Reklaami psühholoogia #22 Reklaami psühholoogia #23 Reklaami psühholoogia #24 Reklaami psühholoogia #25 Reklaami psühholoogia #26 Reklaami psühholoogia #27 Reklaami psühholoogia #28 Reklaami psühholoogia #29 Reklaami psühholoogia #30 Reklaami psühholoogia #31 Reklaami psühholoogia #32 Reklaami psühholoogia #33 Reklaami psühholoogia #34 Reklaami psühholoogia #35 Reklaami psühholoogia #36 Reklaami psühholoogia #37 Reklaami psühholoogia #38 Reklaami psühholoogia #39 Reklaami psühholoogia #40 Reklaami psühholoogia #41 Reklaami psühholoogia #42 Reklaami psühholoogia #43 Reklaami psühholoogia #44 Reklaami psühholoogia #45 Reklaami psühholoogia #46 Reklaami psühholoogia #47 Reklaami psühholoogia #48 Reklaami psühholoogia #49 Reklaami psühholoogia #50 Reklaami psühholoogia #51 Reklaami psühholoogia #52 Reklaami psühholoogia #53 Reklaami psühholoogia #54 Reklaami psühholoogia #55 Reklaami psühholoogia #56 Reklaami psühholoogia #57 Reklaami psühholoogia #58 Reklaami psühholoogia #59 Reklaami psühholoogia #60 Reklaami psühholoogia #61 Reklaami psühholoogia #62
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 62 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-12-10 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 176 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 6 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor heidiheidi Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
66
pdf

Talis Bachmann "Reklaamipsühholoogi a"

Reklaamipsühholoogia Talis Bachmann - Reklaam - see, kui õnnestub müüa kaupa, mida inimene tegelikult ei vaja, raha eest, mida tal endal parajasti ei ole. - Reklaam - tegevus, mille eesmärgiks on sisendada inimesele ootusi ja hoiakuid reklaamitavate kaupade või teenuste suhtes, nii et see lõppkokkuvõttes mõjustab ka inimese käitumist nende kaupade või teenuste suhtes. - Reklaamipsühholoogia - psühholoogia oskusteabe ning vaimuelu nähtuste ja inimkäitumise alaste kogemuste kasutamine reklaami tulemuslikkuse suurendamiseks. Reklaami funktsioon - eristada produkti või teenust teiste hulgast ning teha seda toote jaoks soodsalt.

Reklaamipsühholoogia
thumbnail
15
docx

Reklaamipsühholoogia seaduspärasused

b) nende rahvuste ja inimrühmade juures, kus on tunnuseks feminiinsus ja emotsionaalsus (vrdl rootsi ja vene või siis jaapani ja hispaania tarbijaid!). - ratsionaalsele apelleerivate reklaamide meelespidamine on üldjuhul parem kui emotsionaalsete reklaamide meelespidamine TV-reklaami korral Televisioonireklaam. Ajakirjareklaam. Ajalehereklaam. Raadioreklaam. Plakati- ja tänavareklaam. Inimesele saadetud kirjas edastatav reklaam (reklaamkirjad, otsepostitus). Transiitreklaam (reklaam liikuvatel transpordivahenditel). Interneti kaudu reklaamimine. 4. Tarbijapsühholoogia ja reklaam 4.1 Turu segmenteerimine Turu segmenteerimine on strateegiline protsess, mida iseloomustavad: 1) tarbijate rühmade eraldamine mõtestatud osadeks (segmentideks), selgitamaks, millised nendest on tulusad turud; 2) toodete spetsiaalne väljatöötamine nende segmentide jaoks ning

Meedia
thumbnail
71
docx

Reklaaamipsühholoogia konspekt

täidetust.Terviklikkust iseloomustab süsteemi jaoks ühtne funktsioon, eesmärk, otstarve jne, mis võimaldab süsteemi vaadelda ka jagamatu tervikuna ja samas ümbrusest eristuvana. Süsteemi põhiomadusteks on struktuuri- ja käitumisomadused. Süsteemid võivad olla füüsikalised, bioloogilised, sotsiaalsed, mõttelised, abstraktsed, algoritmilised jne. http://www.dcc.ttu.ee/automaatika/LAS/SILTERM.html#s Kommunikatsioon on sotsiaalsüsteemi üks algelementidest. MIS ON REKLAAM? ... on mitteisiklik infoedastus, mille eest tuleb kanda kulutusi, mis on tavaliselt sisendava (veenva) iseloomuga ja mis edastab teavet toodete, teenuste, juriidiliste isikute või ideede kohta kasutades selleks üht või teist meediakanalit. C.Bovee, W. Arens (1989). Contemporary Advertising ... On tarbijale suunatud kaupade v teenuste tasuline avalikustamine D. McQuail. Massikommunikatsiooni teooria ..

Reklaamipsühholoogia
thumbnail
44
doc

Reklaamipsühholoogia

...........................................................8 II Reklaamipsühholoogia lähtealused......................................................................9 2.1 Reklaami psühholoogiline olemus......................................................................9 2.2 Reklaamipsühholoogia ,,kuldreeglid"................................................................11 2.3 Reklaamsõnumi ülesehitusest............................................................................12 2.4 Reklaam, kui protsess.........................................................................................14 2.5 Reklaam ja hoiakute muutmine..........................................................................15 2.6 Margiteadvus......................................................................................................17 III Mõjumehhanismid & psühholoogilised efektid................................................18 3.1 Mõjumehhanismide üldliigitus................................

Psühholoogia
thumbnail
20
docx

Reklaamipsühholoogia konspekt

MIS ON REKLAAM? Carl Linnè: Genus proximum – üldtunnus, differencia specifica - spetsiifiline erinevus Reklaam on mitteisiklik infoedastus, mille eest tuleb kanda kulutusi, mis on tavaliselt sisendava (veenva) iseloomuga ja mis edastab teavet toodete, teenuste, juriidiliste isikute või ideede kohta kasutades selleks üht või teist meediakanalit. (C.Bovee, W. Arens. (1989). Contemporary Advertising) • Reklaam on tarbijale suunatud kaupade või teenuste tasuline avalikustamine. (D. McQuail. Massikommunikatsiooni teooria) • Reklaam on levitaja kasule orienteeritud teateedastus, milles formuleeritakse nii probleem kui ka selle lahendus. (L. Priimägi. (2007). Reklaam & imagoloogia, mõistevara) • Reklaam on teave, mis on avalikustatud mis tahes üldtajutaval kujul, tasu eest või tasuta, teenuse

Reklaamipsühholoogia
thumbnail
106
pdf

PSÜHHOLOOGIA ALUSED

AAVO LUUK PSÜHHOLOOGIA ALUSED LOENGUKONSPEKT ESIMENE OSA TARTU 2003 Psühholoogia alused 2 SISUKORD 1. Sissejuhatus psühholoogia probleemidesse 3 2. Psühholoogia valdkonnad ja uurimismeetodid 6 3. Psüühika bioloogilised alused I. Närviraku ehitus ja funktsioneerimine 11 4. Psüühika bioloogilised alused II. Närvisüsteemi makrostruktuur 14 5. Aistingud I. Aistingute teooria ja mõõtmine 18 6. Aistingud II. Aistingud eri modaalsustes 21 7. Taju 26 8. Mälu I. Mälu liigid ja mudelid 30 9. Mälu II. Mälu struktuurid ja protsessid 35 10. Õppimine I. Käitu

Psühholoogia alused
thumbnail
31
doc

Psühholoogia

Psühholoogia- õpetus hingeelu nähtustest ja käitumisest. Psüühika- väljendub objektiivse tegelikkuse tunnetamise võimes. Aju tegevuse tulemus, funktsioon. Ka hingeelu, hingelaad, isikupärased hingeelulised nähtused. Psüühiline tegelikkusepeegeldus tekib välis- või sisekeskkonna ärritaajate mõjumisel meeleorganeile. Välismõjurid- helivõnkumine, elektromagneetilised lained (nähtav valgus), füüsilis-mehaaniline surve, molekulid õhu koostisosana jne. Erutus kantakse edasi närvikeskustesse- peaajusse ja selle koorde, kus tekivad teadvustatud kujundid, infi nendest vahendavad psüühilised esindused ehk representatsioonid. Psüühiline tegevus on infotöötlus, mis loob maailma mudeli selle subjektiivses vormis. Subjektiivselt väljendub psüühika inimese aistingute, tajude, kujutluste, mõtete jne vormis. Objektiivselt väljendub psüühika inimese tegevuses, kõnes, miimikas jne. Teadvuse kolma aspekti Ned Blocki järgi: 1. fenomeniline teadvus (st vahetu meele

Õigus
thumbnail
22
docx

Reklaamipsühholoogia

Alluvad rohkem tsentraalsele mõjustamisele. Ja Hard-Sell tehnikatele. St. – arvestamist väärt on ka inimese/sihtrühma isiksusomadused. 2009 Robert Heath - Emotsionaalse kaasatuse mudel: Emotional Engagement Model, Low Involvement Model, Low Attention Processing Model Emotsioonid/tunded - teadlik/tahtlik mõtlemine (conscious thinking)--- --hoiaku muutus - otsus Ja siit edasi on muutumas üha aktuaalsemaks ka alalävise mõjustamise mudelid ... MIS ON REKLAAM? ... on mitteisiklik infoedastus, mille eest tuleb kanda kulutusi, mis on tavaliselt sisendava (veenva) iseloomuga ja mis edastab teavet toodete, teenuste, juriidiliste isikute või ideede kohta kasutades selleks üht või teist meediakanalit. C.Bovee, W. Arens (1989). Contemporary Advertising ... On tarbijale suunatud kaupade v teenuste tasuline avalikustamine D. McQuail. Massikommunikatsiooni teooria ... on levitaja kasule orienteeritud teateedastus, milles formuleeritakse nii

Tunnetuspsühholoogia ja...



Lisainfo

Põhjalik info.
Teemad:neuromarketing,reklaami mäletamine,eelistuskäitumiseseaduspärasused jne.


Kommentaarid (6)

Kristiinetorim profiilipilt
Kristiinetorim: Lootsin leida referaadi autori nime, et kasutada seda oma uurimustöös.
00:05 06-03-2013
matu14 profiilipilt
matu14: Väga põhjalik ja abistav!
21:21 16-03-2011
shanna profiilipilt
Sandra Silver: huvitav ja mahukas c:
04:20 03-06-2012



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun