Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Mängud sõimeealistele lastele (5)

4 HEA
Punktid
Lastele - Kõige pisematele meeldivad vahvad luuleread väga, millega saab neid rahulikult unemaale saata

Lõik failist

Mängud sõimeealistele lastele #1 Mängud sõimeealistele lastele #2 Mängud sõimeealistele lastele #3 Mängud sõimeealistele lastele #4 Mängud sõimeealistele lastele #5
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 5 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-04-24 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 215 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 5 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Bibian Mandel Õppematerjali autor
6 mängu

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
46
doc

Mänge lastele - referaat

TALLINNA PEDAGOOGILINE SEMINAR Alushariduse ja täiendõppe osakond Merit Miljaste MÄNGUD LASTELE Portfoolio Juhendaja: Kaire Kollom, MA Tallinn 2009 Sisukord Sissejuhatus.................................................................................................................................4 NÄPU- JA SÜLEMÄNGUD......................................................................................................5 EMA KEETIS PUTRU..............................................................................................

Mäng
thumbnail
102
doc

Mängud

.............................................................. 22 KUKU! ............................................................................................................................... 22 HELIDE MAAILM .............................................................................................................. 23 ERINEVAD MATERJALID ................................................................................................ 23 Käe ja silma koostööd toetavad mängud on olulised seetõttu, et nad aitavad ajus uusi seoseid tekitada................................................................................................................. 23 VÄIKESED ASJAD ........................................................................................................... 23 KUS ON MINU NINAKE? .................................................................................................. 24 PANE PART PRÄÄKSUMA .................................

Mäng
thumbnail
56
docx

Lõputöö "Liikumistegevuse rõõm läbi ühisürituse"

Ülesanne: Kõigil isadel tuleb väikesed pallid korvi visata. Rühmaõpetajad loevad kokku oma rühma laste isade tabatud pallid ja teatavad hiljem tulemused. Reegel: hinga kergendatult ja viska rõõmuga. Kõik viskepallid jäävad saali põrandale laiali ja isad lähevad oma kohtadele istuma. 15 Korraldus: Kõik õpetajad võtavad ämbrid ja tõstavad oma rühma lipud. NB! Asukoht ruumis hajutatult. Ülesanne lastele: Kõik lapsed korjavad saalis laiali olevad pallid oma rühma ämbritesse peale vile märguannet. Käsklus: Tähelepanu, valmis olla... vile! NB! Anda positiivne hinnang lastele. SÕNALINE OSA: nagu laulusõnad meile juba ütlesid, et meie isad on pallimängus visad. Tublid ja osavad. Aga pilvi tahaks isa õla pealt katsuda, vahest tooks päikesegi alla. Ja ratsutada tahaks ka veel. Korraldus: Palun kõigil isadel koguneda oma laste rühma lipuvärvide juurde

Pedagoogika
thumbnail
43
pdf

Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu

tervislikkusest. Mängitakse lastelauludest koostatud liikumismänge ja liikumisega seonduvaid tegevusi. Kolmapäev- ,,Puhas on tervem!'' ­ Arutletakse lastega, miks ja kuidas peab puhtust hoidma. Toimuvad erinevad lastelaulumängud ning puhtusega seotud tegevused. Neljapäev- ,,Õues on mõnus!'' ­ Arutletakse lastega, miks peaks rohkem õues käima ja mida seal teha saab ning milline mõju on toas televiisori või arvuti taga logelemisel. Toimuvad erinevad mängud ja tegevused, mis on lõimitud lastelauludega. Reede- ,,Oleme terved!'' ­ Tehakse lastega nädala kokkuvõte, mida lapsed õppisid ning kinnistatakse eelnevad teadmised lastelaulude ning teiste tegevuste kaudu. 7 ESMASPÄEV ,,Sööme terveks!'' 07.30-08.00 : Laste saabumine lasteaeda ja vanemate tervitamine ning tulevase nädala plaani tutvustamine. 08.00-08

Lapse tervise edendamine
thumbnail
80
docx

LÄBI MÄNGU VÕÕRKEELE JA KÕNE ARENDAMINE LASTEAIAS

mängu. Mäng ei tohiks kujuneda kohustuslikuks, vastavaid ülesandeid tuleks teha siis, kui tingimused tunduvad loomulikud ning lastel on mänguks soov. Soosivaks teguriks on muidugi väike ja hubane keelekeskkond, näiteks väikestes eralasteaedades, kus rühmasid on vaid mõni. Eesti keele õppimise seisukohalt on väga kasulik vaadata eestikeelseid telesaateid ja kuulata eestikeelseid raadiosaateid. Kodusem õhkkond lubab individuaalsemalt lastele läheneda, mängimiseks ja suhtlemiseks koos õpetajaga on võimalusi rohkem. Väiksemate gruppide puhul on üheks heaks keeleõppe keskkonnaks loodus. Minnes lastega koos näiteks looduse õpperajale uudistama, saavad nii eesti kui vene keelt kõnelevad lapsed üksteist täiendada küsimuste ja oma tähelepanekute näol. Tehes seda ilmselt küll mitte teadlikult, kuid silmaga nähtu ja sellega kaasnenud emotsioon aitab ka võõrast keelt paremini mõista.

Alushariduse pedagoog
thumbnail
120
pdf

Õpetajaraamat

5. Töölehtedega tehtava töö kavandamine 15 6. Töölehtede ülesehitus ja nõuanded nende kasutamiseks 16 7. Mäng keeletegevuses 17 8. Laulmine keeletegevuses 18 9. Keeletegevuses kasutatav õpetaja sõnavara 19 10. Õppevara, mida saab kasutada eesti keele kui teise keele õppes 21 11. Salmid ja laulud kolmeaastastele lastele 23 11.1. Laulud tunni alustamiseks 23 11.2. Teretamistantsud 23 11.3. Laulud tunni lõpetamiseks 24 11.4. Lohutussalmid 24 11.5. Mina 25 11.6. Minu sõbrad 27 11.7

Eesti keel
thumbnail
32
docx

LOODUSNÄHTUSED VANARAHVA KÜSITLUSES

3.3. Kuude rahvapärased nimetused, tähtpäevad ja ilma ennustamine vanasti......... 12 4. Tegevuskavad: .............................................................................. 18 4.1 .Õppekäik Carl Robert Jakobsoni Talumuuseumi..................................... 18 4.2 .Aastaajad (tunnused, nähtused)......................................................... 22 5. Ülesanded, katsed ja töölehed............................................................. 25 6. Mängud...................................................................................... 33 7. Luuletused, jutud, vanasõnad, mõistatused............................................. 36 8. Teemaga seonduvad meisterdused....................................................... 60 9. Lisad (tantsud, laulud, pildimaterjal, CD)............................................... 62 10. Kasutatud ja täiendav materjal..........................................................

Füüsika
thumbnail
15
docx

TERVISE JA HEAOLU KÄSITLUS JA SELLE EDENDAMISE VÕIMALUSED LASTEAIAS

vastavus vajadusele, mitmekesisus. Toidupüramiid aitab neid põhimõtteid järgida.Toidupüramiidis on kõik toiduained jaotatud rühmiti neljale põhikorrusele, lisaks on püramiidil on põhi ja tipuosa.Toidupüramiid annab piltliku ülevaate päevaks vajalikest toiduainete kogustest ja vahekorrast toiduainete rühmade kaupa. 4 Edasi on esitatud tervislikku toitumise mängud, mis toetavad ka liikumist. 1.Toidupüramiid. Mängu eesmärk: kinnistada oskust rühmitada toiduaineid ja saada teavet, milliseid toiduaineid tuleks süüa rohkem ja milliseid vähem; arendada kujutlus ­ ja üldistamisvõimet. Mäng: Lauale on segamini asetatud kõik toiduainete kujutised. Lapsed täidavad erinevad ülesandeid, seotud ladumisega magnetpüramiidi alusel erinevate toiduainete kujutisi. 2.Sõbrad, kes elavad toidu sees.

Alusharidus




Kommentaarid (5)

woman16 profiilipilt
woman16: väga tore oli :) (Y)
12:12 06-03-2011
scream profiilipilt
scream: Toredad mängud !
21:04 01-02-2012
Raili144 profiilipilt
Raili144: toredad mängud
14:09 05-04-2011



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun