Müügitöö alused 24.01.13 Kaubamärk ja bränd Mõiste . Kaubamärk on kaubal või pakendil leiduv tähis. Kaubamärk on sõna, fraas, sümbol või kujundus või nende kombinatsioon, mis identifitseerib ja eristab kellegi kaupade või teenuste allikat teiste omadest. Kaubamärgiks võib olla erinimetus, toodet iseloomustav kujutis, eripakend jne. Reklamib toodet, kaupa, nii sise kui välisturul Kaubamärki reguleerib kaubamärgi seadus. Teenindusmärk Kaubamärk esineb tavaliselt tootel või tema pakendil, teenindusmärk aga teenuste reklaammaterjalides Teenindusmärk on sama mis kaubamärk, kuid ta identifitseerib ja eristab pigem teenuste või kaupade allikat, mille abil eristatakse samaliigilist kaupa tootjate järgi. Kaubamärgiga koos kasutatakse kahte rahvusvahelist hoiatustähist r või tm Eesti kaubamärgiseaduses ei ole täpsustatud milline see tähis on. Hoiatustähise paigutus on ülaindeksina vahetult kaubamärgi järel. Mark tootel olevad tootja antavad ja t
MÜÜGITÖÖ. PÕHIVARA Kaubandus jaotatakse kõigepealt sise- ja väliskaubanduseks ja siis liigendatakse need mõlemad veel jae- ja hulgikaubanduseks. Vahenduskaubandust eristatakse eelkõige saksa keeleruumis, pidades seda hulgi- ja jaekaubanduse kõrval kolmandaks iseseisvaks, kuid eriliseks kaubandussektoriks. Seejuures defineeritakse vahenduskaubandust kaubandustegevusena võõral nimel ja võõral arvel. Inglise keeleruumis paigutatakse vahenduskaubandus eriliigina hulgikaubanduse alla. Ilmselt sellepärast, et vahenduskaubandus toimub valdavalt hulgikaubanduse tasandil. Sise- ja väliskaubanduse edasiseks liigitamiseks on erinevaid võimalusi. Üldiselt on aga sisekaubanduse jaotamiseks väga palju võimalusi, samal ajal kui väliskaubandus jaguneb: · eksport-, import-, transiitkaubandus. · riikidele või kaubale orienteeritud väliskaubanduseks. Väliskaubandus erineb omakorda veel vabakaubandusest (piiranguteta, tollivaba kaubandus) ja konsignatsioonikaubandusest
RISTSÕNA 1 F A I R T R A D E 2 T A L O N G I D 3 H A R J U S K 4 K O N K U R E N T S 5 R I I G I L E 6 S O O D S A M A L 7 L A A T 8 S Õ P R A D E 9 T U G E V U S E D 10 K Õ R T S 11 K V A L I T E E T 12
TALLINNA TEENINDUSKOOL Hanna Seeder MK13-TE1 KAUPLUSE MÜÜGITÖÖ ANALÜÜS Töökohapõhine ülesanne Juhendaja koolis: õp. Tiia Kirss Juhendaja töökohal: Monika Borovikova Tallinn 2014 Sisukord Hanna Seeder Kaupluse müügitöö analüüs 1Sissejuhatus................................................................................................. 3 2Kaupluse üldandmed.................................................................................... 3 3Juhtimisstruktuur.......................................................................................... 4 4Klienditeenindus........................................................................................... 5 5Sortiment....................................
Meetod AIDAS A – attention - tähelepanu I – interest - huvi D – desire – soov A – action – tegevus ost S – satisfaction – rahulolu Müügiprotsessi 7 astet 1) Toote tundma õppimine 2) Müügiks ettevalmistamine – klientide otsimine, klientidega kohtumiseks ettevalmistamine 3) vajaduste väljaselgitamine 4) aktiivne müük 5) müügivastupanu ületamine 6) müügitehingu lõpetamine 7) pikaajalise suhte loomine Продажи sõnad; 10% rääkimisviis hääletoon rõhud; 35% ilmed; 55% toote 3 ja 5 tasandit tuleviku toode laiendatud ennetav toode põhitoode oodatav toode tuum
Milka shokolaad Alice Jelissejeva Kuidas tekkis milka? Tänapäeval Milka sokolaad on valmistatud Chocolate Factory Austria linn Bludenz, et liidumaa Vorarlbergi lähedal Sveitsi piiril. Kuna see tekkimine Milka baar on olnud lilla pakend ja kaunistatud lilla lehm ümbritsetud Alpi maastik. Kuidas sai shokolaad nime? Nimi ,, Milka ,, koosneb sõnadest Milch ja kakao (piim ja cacao saksa keeles). Info milka kohta. Milka on juhtiv Euroopa sokolaad ja üks Kraft miljardi dollari marki. Milka ainulaadne lilla värvi pakendamist ja kuulus lilla lehm sümboliseerivad oma Alpine pärandi Milka sündis 1901 Sveitsis Pilte siis Milkast! Click to edit Master text styles Click to edit Master text styles Second level Second level Third level Third level
TALLINNA TEENINDUSKOOL Sören Sakkeus 011M Sõpruse Rimi Hüpermarket Praktikaaruanne Juhendaja:Külliki Türi TALLINN 2011 Sören Sakkeus Sõpruse Rimi Hüpermarket SISUKORD SISUKORD.................................................................................................................................2 SISSEJUHATUS........................................................................................................................ 3 1.MÜÜGITÖÖ ALUSED........................................................................................................... 4 1.1TUTVUMINE KAUPLUSEGA........................................................................................ 4 1.2AJALOOLINE ÜLEVAADE JA ARENG........................................................................7 1.
Programm „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013“ SIRJE REKKOR ANNE KERSNA ANNE ROOSIPÕLD MAIRE MERITS TOITLUSTUSE ALUSED KOHANDANUD: ANA KONTOR 2013 1 SISUKORD 1. Toitlustusettevõtete ja teenuste liigid 4 Toitlustusettevõtete tüübid ja äriideed 4 Kiirtoiduettevõtted 6 Kohvikud 8 Sööklad ja teised suurköögid 10 Restoranid 13 Baarid 19 Catering-ettevõtted 21 2. Toitumise alused
Kõik kommentaarid