Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Meediasuhete põhialused (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mida on soov öelda ja milleks?
  • Kellele suunatud?
  • Miks peaks sõnum olema kellelegi tähtis?
  • Millal sõnum edastada?
  • Millised ohud kaasnevad?
  • Millist eesmärki soovime teema tõstatamisega saavutada?
  • Kellele on sõnum suunatud?
Vasakule Paremale
Meediasuhete põhialused #1 Meediasuhete põhialused #2 Meediasuhete põhialused #3 Meediasuhete põhialused #4 Meediasuhete põhialused #5 Meediasuhete põhialused #6 Meediasuhete põhialused #7 Meediasuhete põhialused #8 Meediasuhete põhialused #9 Meediasuhete põhialused #10 Meediasuhete põhialused #11
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 11 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-05-03 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 86 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor aasacoxy Õppematerjali autor
suhtekorralduse konspekt

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
45
doc

Suhtekorralduse eksami materjal

SUHTEKORRALDUSE EXAM 1. Suhtekorraldusprogrammi ettevalmistus ja kommunikatsiooni auditi läbiviimine Suhtekorraldusprogrammi ettevalmistus Maailmas üldiselt tunnustatud suhtekorralduse planeerimise ja elluviimise mudel on neljaosaline: · probleemide defineerimine · planeerimine ning programmi koostamine · suhtekorraldustegevus · programmi hindamine, tagasiside kogumine. Kõik mudeli osad on võrdselt tähtsad, kuid kogemusele tuginedes võib väita, et nn kodutöö tegemine on tegelikult programmi õnnestumise võti. Kahjuks on igapäevaelus just see etapp tihti vaeslapse osas ning nii nagu teistelgi elualadel tormatakse ka suhtekorraldustegevuses "pea ees tulle" teadmata, milline on tegelik probleem ning mida arvavad sihtgrupid, kellega suhelda tuleb. Seega on ettevalmistustöö tähtsust raske ülehinnata. Mitmesugused analüüsid ja uuringud, mida ettevalmistuseks kasutatakse, ei ole vajalikud mitte ainult probleemide ning suurte muu

Suhtekorraldus
thumbnail
6
docx

Sissejuhatus suhtekorraldusse

sissejuhatus suhtekorraldusse suhtekorraldus on strateegiline kommunikatsiooniprotsess, mis rajab mõlemapoolset kasulikke suhteid organisatsiooni ja avalikkuse vahel. suhtekorraldus on tegevusala mis aitab organisatsioonidel kirjeldada oma olemust, väärtusi, ehitada organisatsioonikultuuri,mis põhineb dialoogil ja kaasamisel ning viia täide orgaisatsioonide vastutust ühiskonna ees osapooled -organisatsioon -siht ja sidusrühmad ELION ­ tootja, töötajad, tarnija, meedia, konkurent, sponsorsuhted, partner(EMT), klient, reklaamijad, emafirma, seadusandja suhtekorralduse võtmesõnad kaalutletud, plaanitud tegevus juhtimisfunktsioon sõnum siht- ja sidusrühmad avalik huvi kahesuunaline kommunikatsioon õpik: tench, yeomans: exploring public relations,prentice hall shirley harrisson: public relations. An introduction seitel, the practice of public relations, 11th edition,prentice hall mis on eetika? teoreetiline eetika: hea/halb, õige/vale praktiline,kutse-eetika eetika te

Suhtekorraldus
thumbnail
34
docx

Suhtekorralduse eksamiteemad.

Meediasuhted Avalik arvamus - Ühiskonnas laialt levinud arusaam mingi olukorra/nähtuse suhtes Sellist arusaama väljendanud mitmed inimesed. Suhtumine - Hinnang millelegi Suhtumist kujundavad: Isik, kultuur, haridus, perekond, usk, sotsiaalne taust, rahvus Suhtumine: Positiivne – poolt Negatiivne – vastu Olematu – neutraalne  Miks meediasuhted? Olla nähtav Oma seisukohtade esitamine Osalemine arutelus Avaliku arvamuse mõjutamine  Tulemuslikud meediasuhted - Head kahepoolsed suhted meediaga - Ainult strateegiliselt planeerituna  Trükimeedia – ajalehed ajakirjad Elektrooniline meedia – raadio televisioon Online meedia – Org.veebilehed,blogid,sotsiaalmeedia, online väljaanded Ostetud,väljateenitud,omakanal Reklaam - tasutud, kontrollitud sõnum Väljateenitud - tasuta, kontrollimatu Kolmanda osapoole heakskiit Omakanalid  Head meediasuhted Kiire (fast) Täpne (factual) Otsekohene (frank) Õiglane (fair) Sõbralik (friendly

Suhtekorraldus
thumbnail
6
doc

Avalikud suhted (spikker) suhtekorraldus , avalikud suhted , public relations , avalikkus , PR , meediamonitooring ,

• Suhted uudise koostajaga reklaami ja marketingi tegevustest. Pressiteade• … on sõnum, millel on uudisväärtus ja mis on kirjutatud ning vormistatud ajakirjanduse Lühiajaliste tulemuste mõõtmine-O esitlemine teistele, tähelepanu ja heatahtlik suhtumine, mis o-le osaks mängureeglitest lähtudes.• Samas annab võimaluse esitada oma sõnum nii, nagu kirjutaja seda soovib; saab. Meediasuhete svõib seda mõõta avaldatu hulgaga, loodetava sihtgrupi suurusega, kelleni sõnum jõuab. rõhuasetused, millegi võimendamine või mahavaikimine on koostaja teha. Meedia kontentanalüüsi tulemusrikas kasutamine.Tulemuslikkuse mõõtmine pikaajalises perspektiivis • P kirjutajal peab olema selge ettekujutus ja piisavalt informatsiooni toimuvast sündmusest.• P on konkreetne Kas sihtgrupp sai sõnumi, kas ta seda mõistis, kas tema hoiak muutus

Avalikud suhted
thumbnail
14
doc

SUHTEKORRALDUS

Loeng 1 ­ Suhtekorralduse eesmärgid, funktsioonid. Suhtekorraldus kui elukutse. Suhtekorralduse seos personalitööga. Suhtekorraldus Eestis. Kommunikatsioon. Kommunikatsiooni sihtgrupid. Kommunikatsiooni protsess. Sõnumist arusaamine ja vastuvõtmine. Organisatsiooni sisemine- ja väline kommunikatsioon Suhtekorralduse alaliigid. Suhtekorraldus versus ajakirjandus, turundus ja reklaam. Imago ja maine. Organisatsiooni maine. Tööandja maine. Tööandja turundus. Maine mõju organisatsiooni edukusele. Õppekirjandus Kommunikatsiooni käsiraamat. Äripäeva Kirjastus Internet: http://ksrmt.aripaev.ee/ Üheaegselt saab internetis lugeda käsiraamatut 2 inimest: · Kasutaja 1> kasutajanimi: MainoriKõrgkool parool: DCY3T6u7 Kasutaja 2> Mainor Q0h18EOO Vali menüüst: Käsiraamatud > Ärisari > Kommunikatsioon > Sisukord

Suhtekorraldus
thumbnail
33
docx

Avalike suhete põhjalik konspekt

ohtudest? Mõõdetavate eesmärkide seadmine Ei saa mõõta millegi efektiivsust, kui algusest peale pole määratletud, mille saavutamiseks see on. Eesmärkide seadmine on keerukas, sest suhtekorralduslikke tegevusi on tihti raske eristada reklaami ja marketingi tegevustest. Lõhiajaliste tulemuste mõõtmine Organisatsiooni esitlemine teistele, tähelepanu ja heatahtlik suhtumine, mis organisastsioonile osaks saab. Meediasuhete svõib seda mõõta avaldatu hulgaga, loodetava sihtgrupi suurusega, kelleni sõnum jõuab. Meedia kontentanalüüsi tulemusrikas kasutamine. Tulemuslikkuse mõõtmine pikaajalises perspektiivis Kas sihtgrupp sai sõnumi, kas ta seda mõistis, kas tema hoiak muutus? Näiteks sihtgruppide hinnangute mõõtmine enen ja pärast meetodil, rollimängu tehnikad, eksperimentaalsed projektid, statsitilised analüüsid. Andmekogumise meetodid ja analüüs keerukam ja kulumahukam.

Avalikud suhted
thumbnail
14
doc

Suhtekorralduse konspekt

Teave edastada võimalikult lihtsalt ja selgelt. · Kinni pidada eetikast, mitte valetada. Näpunäited edasiviivaks suhtlemiseks: · Kasutage teravmeelseid väljendeid ­ emotsionaalset keelt · Ärge üritage vestluse käiku ja oponentide käitumist ette ennustada. · Väitluses ärge kartke initsiatiivi üles näidata, kuna see võimaldab vestlust suunata. · Tutvustage lisaks lõppjäreldustele ka oma mõttekäiku. Soovitused meediasuhete arendamiseks: · Usaldusväärsus · Lihtsusta ajakirjanduse tööd (ajakohased materjalid, fotod) · Kajasta lugu avalikkuse seisukohalt, mitte aga organisatsiooni vaatepunktist. · Uudised peaksid olema kergesti loetavad. · Kõige tähtsam fakt tuleb esitada kõige enne. · Ärge korraldage pressikonverentsi, kui Teil pole ajakirjanduse mõistes uudist. · Kui ei teata vastust küsimusele, tuleks lihtsalt vastata " ma ei tea, aga ma uurin selle välja".

Suhtluskorraldus
thumbnail
113
doc

TURISMIETTEVÕTTE JUHTIMINE JA PERSONALITÖÖ

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Gerda Mihhailova TURISMIETTEVÕTTE JUHTIMINE JA PERSONALITÖÖ LOENGUKONSPEKT Pärnu 2011 SISUKORD SISSEJUHATUS 4 1. JUHTIMINE JA EESTVEDAMINE ­ OLEMUS, SEOSED JA MÕISTED 5 1.1 Sissejuhatus ehk juhtimisega seonduvad mõisted...............................................................................5 1.2 Organisatsiooni keskkond juhi pilgu läbi ja juhi töö..........................................................................8 juhid on väga hõivatud ja nad töötavad pingeliselt, ................................................................................12 1.3 Juhtimine ja eestvedamine mõjuvõimu aspektist ...

Turismi -ja hotelli ettevõtlus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun