Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Luksushotellidest (1)

5 VÄGA HEA
Punktid
Luksushotellidest #1 Luksushotellidest #2
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-10-09 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 46 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor nipsike Õppematerjali autor
oli vaja kirjutada essee teemal minu arusaam luksushotellist

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
1
docx

Minu arusaam luksushotellist

Minu arusaam luksushotellist Luksushotelli on raske määratleda. Kõige lihtsam on defineerida seda nii ­ hotell millel on viis või enam tärni. Luksushotellides on suured mugavused ja teenindajad suhtlevad klientidega personaalsemalt kui standardhotellis. Lisaks peavad olema hotellis kõik tingimused täidetud, et saada luksushotelliks. Kuna luksus ja standardhotellil on palju erinevusi, siis tuleks küsida mille poolest nad erinevad ning mis on kõige suurem erinevus. Luksushotell erineb standardhotellist selle poolest, et teenindus on personaalsem. Külastajalt küsitakse koguaeg kas ta soovib veel midagi ja tavaliselt pöördutakse kliendi poole nimepidi. Kõik teenused on ööpäevaringselt kättesaadavad. Samas standardhotellis pole selliseid mugavusi. Teenindajad ei kutsu klienti

Eesti keel
thumbnail
2
doc

Luksushotell ja minu arusaam sellest

Luksushotellid ja minu arusaam nendest Kindel on see, et luksus ja prestiiz müüvad, kuid tänases maailmas ei ole luksusel enam kindlat definitsiooni. Arusaamine luksusest sõltub inimese rahvusest, kasvatusest, haridustasemest ja paljudest teistest faktoritest. Mõne jaoks on luksuslik reisimine see, kui käiakse glamuursetes sihtkohtades, mis on parasjagu moodsad ja trendikad. Minu arvates on luksuslik reisimine see, kui ööbitakse viie tärni hotellis, kus on olemas kõik mugavused, toad on luksuslikud ning teenindus on väga heal tasemel.

Turismimajanduse alused
thumbnail
2
docx

Minu arusaam luksushotellist

Isegi kokk on öösel alati valmis toitu valmistama, kui kellelgi peaks vastav isu tulema. Standardhotellis oleks see mõeldamatu. Enamustel luksushotellidel ei puudu ka kirjeldamatu vaade- nt. New York City's vaade Central Parkile. Kuid kindlasti üks peamised määrajaid, standardhotelli ja luksushotelli vahel, on hind. Luksushotellil on küll kallis hind, aga tegelikult makstakse seda hinda makstes kogu oma luksus kinni. Luksushotelli klientideks on kindlasti väga rikkad inimesed, kellel on võimalik vastavat summat välja käia. Enamasti on nendeks kuningad/kuningannad, presidendid, peaministrid. Lisaks nendele ka igasugused kuulsused- nt lauljad, näitlejad. Tavainimesed enamasti luksushotelle ei külasta, kuid on ka erandeid ja veedetakse näiteks enda pulmaöö täies luksuses. Mõni kuulsus isegi elab hotellis ning ta naudib seda, et tema eest kõik ära tehakse.

Hotellimajandus
thumbnail
18
odt

Radisson Blu Hotel Tallinna Vastuvõtus

TALLINNA TEENINDUSKOOL PRAKTIKA RADISSON BLU HOTELL TALLINN Praktikaaruanne TALLIN 2010 Sisukord:........................................................................................................Tõrge! Järjehoidjat pole määratletud. 1 ETTEVÕTTE ÜLDINE ISELOOMUSTUS............................................................................................................3 2 ÜLEVAADE VASTUVÕTUOSAKONNAST......................................................................................................

Hotellimajandus
thumbnail
8
doc

Majutus, toitlustus, turism, meelelahutus

Hotellides asuvad restoranid on avatud hiliste õhtutundideni nii hotellikülastajatele kui kõigile teistele soovijatele. Enamike hotellide hinnas sisaldub ka kerge hommikueine ning paljud hotellid saavad uhkustada basseinide, SPA-de, saunade ja jõusaalidega. Hotelle klassifitseeritakse Eestis vastavalt standardi süsteemile, mis kasutab tähistuseks tärne ühest- viieni. Tärnide taotlemine on vabatahtlik. Tärnide puudumine ei tähenda ilmtingimata, et konkreetne hotell oleks halb valik või sealne teenus ebakvaliteetne. Ka tärnideta hotell võib osutuda suurepäraseks peatumispaigaks. Külalistemajad pakuvad head ja soodsat majutust sõbralikus keskkonnas. Hotellidest soodsama hinnataseme juures on nende sisustus tagasihoidlikum ning alati tasub kontrollida, kas hinnas sisaldub ka hommikusöök ja millised on pakutavad mugavused. 2. Spaad Eesti on juba alates 1820ndatest aastatest, mil avastati Eesti erinevate regioonide

Majandus
thumbnail
22
odt

Referaat Kairo

arvele lisandub veel alati ka 2% munitsipaalmaksu ja 5% käibemaksu. Hotellid Kairo ja lähiümbrus ja hinnad: Mena House Oberoi (5 tärni) asub püramiidide sissekäigu lähedal Marriott (45 tärni) Kediiv Ismaili kuninglik residents Le Meridien Pyramids (5 tärni) asub püramiididest vaid jalutuskäigu kaugusel Cosmopolitan (2 tärni) asub otse kesklinnas Vana börsi lähistel Carlton (12 tärni) asub otse Kairo südames 1 tärni hotell alla 40 usd 2 tärni hotell 4080 usd 3 tärni hotell 80120 usd 4 tärni hotell 120160 usd 5 tärni hotell üle 160 usd 7 Raha Egiptuse rahaühik on Egiptuse nael, mille lühend on LE (või EGP). See jaguneb 100 piastriks (pt). Valuutavahetus: Valuutat tuleb vahetada pangas või ametlikes valuutavahtustes. Enamikes

Ajalugu
thumbnail
30
doc

Majutuse eksam

4) füüsilise isiku poolt temale kuuluva vara arvel oma perekonna liikmete või teiste isikute majutamist ilma sellekohase reklaamita; 5) füüsilise isiku poolt temale kuuluva vara arvel kuni viie isiku majutamist; 6) majutamist regulaarliinil sõitvas transpordivahendis. §18. Majutusettevõtete liigid (1) Majutusettevõtte liik iseloomustab majutusettevõtet ja selle kaudu pakutavat majutusteenust. Majutusettevõtete põhilised liigid on hotell, motell, külalistemaja, hostel, puhkeküla ja -laager, puhkemaja, külaliskorter, kodumajutus. (2) Hotell on toitlustusteenust pakkuv vähemalt 10 majutusruumiga majutusettevõte. (3) Motell on eeskätt mootorsõidukitega liikujate teenindamiseks mõeldud toitlustusteenust pakkuv vähemalt 10 majutusruumiga maantee läheduses paiknev majutusettevõte, kus on tagatud turvaline parkimine. (4) Külalistemaja on toitlustusteenust pakkuv vähemalt viie majutusruumiga majutusettevõte.

Majutus
thumbnail
17
docx

ERIALAPRAKTIKA

Antud erialapraktika kirjeldab müügipersonali juhtimist hotellis Dzingel. Praktika koht jäi valituks, sellepärast, et antud töö autor ise töötab valitud ettevõttes müügiosakonnas. Dzingel AS asutati aastal 1996. Ettevõte pakub toitlustus, majutus ja konverentsi teenuseid. Ettevõttel on kaks haru Pärnus: Lehekohvik ja Rannakohvik. Ettevõte annab püsivalt tööd umbes 70 inimesele ja hooajaliselt kuni 90 inimesele. Dzingel AS on hotell, mis tegutseb üle 15 aastat Eesti hotelli turul. Hotelli maja on üheksakorruseline paneelmaja, mis oli ehitatud ühiselamust hotelliks ümber. Hotellis on 9 korrust, 285 tuba, kuhu mahub kuni 600 inimest. Suur konverentsikeskus on eraldi hotelliosa, kus on kokku 8 saali ja suurim saal mahutab sisse kuni 200 inimest. Hotelli restoran võimaldab korraga 250 inimese teenindamist. Aktsiaseltsil on üks eraisikust omanik, kes leidis viisi kasutada

Praktika




Kommentaarid (1)

kolllane profiilipilt
Liina Loit: väga kasulik, mind aitas väga :)
21:57 22-10-2012



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun