Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Klienditeenindus ja teeninduskultuur (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kes on kelle jaoks?
  • Kuidas mismoodi?
  • Millal missugune?
  • Kuidasmillega saan saaksin Teid aidata?
  • Millegakuidas saaksin kasulik olla?
Vasakule Paremale
Klienditeenindus ja teeninduskultuur #1 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #2 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #3 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #4 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #5 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #6 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #7 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #8 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #9 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #10 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #11 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #12 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #13 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #14 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #15 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #16 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #17 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #18 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #19 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #20 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #21 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #22 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #23 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #24 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #25 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #26 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #27 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #28 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #29 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #30 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #31 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #32 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #33 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #34 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #35 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #36 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #37 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #38 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #39 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #40 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #41 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #42 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #43 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #44 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #45 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #46 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #47 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #48 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #49 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #50 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #51 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #52 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #53 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #54 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #55 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #56 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #57 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #58 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #59 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #60 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #61 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #62 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #63 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #64 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #65 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #66 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #67 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #68 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #69 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #70 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #71 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #72 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #73 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #74 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #75 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #76 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #77 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #78 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #79 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #80 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #81 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #82 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #83 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #84 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #85 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #86 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #87 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #88 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #89 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #90 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #91 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #92 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #93 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #94 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #95 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #96 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #97 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #98 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #99 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #100 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #101 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #102 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #103 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #104 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #105 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #106 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #107 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #108 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #109 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #110 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #111 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #112 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #113
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 113 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-01-10 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 93 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor ozokerit Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
19
pdf

Klienditeenindus ja teeeninduskultuur

Teeninduse mõiste · Teenindus on kliendi vajaduste (probleemi) Klienditeenindus ja tuvastamine ja rahuldamine (lahendamine) teeninduskultuur klienditeenindaja j poolt. p · Service aastast 1925 kasutusel praeguses tähenduses · Kes on kelle jaoks? · Klient - koostööpartner

Klienditeenindus
thumbnail
113
ppt

Klienditeenindus ja teeninduskultuur

Klienditeenindus ja teeninduskultuur 1 Teeninduse mõiste · Teenindus on kliendi vajaduste (probleemi) tuvastamine ja rahuldamine (lahendamine) klienditeenindaja poolt. · Service aastast 1925 kasutusel praeguses tähenduses · Kes on kelle jaoks? · Klient - koostööpartner! 2 Teeninduse kaks poolt · Materiaalne e asine pool ­ füüsiline keskkond, ärireeglid, töökorraldus, lahtiolekuajad, tehniline varustus, hinnad, tähtajad, arveldamine · Personaalne e inimlik pool ­ kliendi ja

Klienditeenindus
thumbnail
5
odt

Kliendi nõustamine

Kiire reageerimine · Teenindatakse kohe ja kiirest Kompetentsus · Teenindaja teadmised ja oskused, sh tegevust toetavate töötajate teadmised ja oskused · kohustuste täitmine vastavalt kehtestatud standarditele Kättesaadavus · Võimalus kontakteeruda telefoni teel · Lühike ooteaeg teenuse saamiseks · hea asukoht · mugavad lahtiolekuajad Vasttulelikkus ja viisakus · Viisakas ja lugupidav käitumine · Sõbralik ja paindlik teenindus · Mittefamiliaarne käitumine Hea kommunikatsioon · Kliendiga suheldakse talle arusaadavas keeles- keelteoskus, teenuse selgitamine arusaadavas terminoloogias · Kliendi tähelepanelik kuulamine · selge eneseväljendus · Loomulik ja sundimatu suhtlemine Parandamine · Teenindajate ettevalmistus teha õigeid otsuseid ja oskus iseseisvalt tegutseda ebameeldiva juhtumi või ootamatuse puhul Firma maine · Firma nimetus ja reputatsioon

Klienditeenindus
thumbnail
12
odt

Klienditeeninduse õpimapp

Õpimapp Klienditeenindus Teenindus on kliendi vajaduste (probleemi) tuvastamine ja rahuldamine (lahendamine) klienditeenindaja poolt. Erinevad kliendirühmad Klientide rühmitamine võimaldab toote või teenuse pakkujal: · täpselt määratleda "oma" kliente, nende vajadusi, soove, ootusi · õigeaegselt kohaneda muutustega klientide nõudluses (vajadustes, ootustes, soovides) · pakkuda oma kliendirühmade vajadusi ja soove rahuldavaid tooteid /

Klienditeenindus
thumbnail
59
doc

Teenindussuhtlemine – kliendikesksus

(näiteks täiskiilutud bussis), kuid suhtlemiste ei toimu (kontakti välditakse). Isiklik suhtlemisdistants on 0,5 1,2 m ja sellisel vahemaal toimub sõpradevaheline suhtlemine Isikutaju ehk pertseptsioon on suhtlemiskompetentsuse näitaja, mille teel toimub partneri ja tema poolt antava informatsiooni kindlaksmääramine, analüüs ja hindamine. Kaja on kuulamistehnika, kus korratakse üle rääkija viimane sõna (või sõnapaar). Kliendikeskne teenindus põhineb arusaamisel, et klientide teenindamine, nendele hüvede loomine, on teenindusettevõtte põhiülesanne Klienditeenindus (Customer service; Customer care, Customer relations) on suhtlemine kahe võrdse osapoole ­ kliendi ja teenindaja vahel. Kommunikaator on kommunikatsiooniprotsessis infoandja Kommunikatsioon on info andmise ja vastuvõtmise protsess (inimestevaheline). Seda peetakse tihti suhtlemise eesmärgiks.

Teenindus
thumbnail
8
docx

KLIENDITEENINDUSE UURIMUS

................ KUTSEHARIDUSKESKUS ........................ ....................... KLIENDITEENINDUSE UURIMUS Uurimustöö Juhendaja: ................. ............... 2010 SISUKORD 1. ERINEVAD KLIENDIRÜHMAD KAUBANDUSES.......................................................................................3 1.1 Klientide rühmitamine 1.2 Demograafilised tunnused 1.3 Geograafilised tunnused 1.4 Psühholoogilised tunnused 2. ERINEVAD KULTUURITAUSTAGA KLIENDID JA NENDE TEENINDAMINE......................................................................................4 2.1 Kultuuridevahelised erinevused 2.2 Vestluskäitumine 2.3 Ajakäitumine 2.4 Ruumikäitumine 2.5 Erinevate kultuuride vaheline suhtlus 3. RASKETE NING ERIVAJADUSTEGA KLIENTIDE TEENIN

Klienditeenindus
thumbnail
27
doc

Klienditeenindus

Ülesanne: 1. Loe materjal läbi. 2. Too välja teenindajale vajalikud positiivsed omadused. 3. Too välja, milliseid soovitusi antakse teenindamise parandamiseks. 4. Mida loetaks headeks külgedeks telefoniteeninduses, milliseid halbadeks külgedeks? 5. Mida loetakse klienditeeninduses suuremateks vigadeks? 6. Mida võiksid enda jaoks arvesse võtta? Klienditeenindus Klienditeeninduse tase on kahtlemata üks olulisemaid faktoreid iga organisatsiooni äriedu saavutamisel. Miinimumtaseme garanteerimiseks peaks meie poolt pakutavaga rahule jäädama, kuid silmapaistvaks ja eriliseks muudab meie teeninduse see, kui suudame klienti üllatada tema ootusi ja soove ületades. Paljudes valdkondades, kus teenuste arendamine on muutunud vägagi aktuaalseks, peetakse kliendi mõiste kasutamist veel küsitavaks ning isegi mittesoovitatavaks.

Sotsiaaltöö
thumbnail
12
docx

Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused

Iga tööl on omad eripärad ja eesmärgid, kuid kõikidest primaarsem ja üllam on orienteeritus inimestele. Me teenindame kõik üksteist, sest ilma üksteiseta ei saakski toimida töötamine ja teenindamine. 4. Millised on industriaalajastu ja teenindusajastu töö kõige olulisemad erinevused? 1970 tekkisid uued juhtimis ja turundusteooriad, organisatsiooni kultuuri teooriad. 1992 töötas: 22% põllumajandus, 35% tööstus, 43% teenindus. 2010 töötab- 1,3 milj. In-st tööl 600 000. Põllumaj. 5-6% (arenenud riikides alaneb), tööstus 32%, teenindus 62%. EL 70%+ keskmine, heaoluriikides 80+. 5. Mis on materjaalste kaupade ja teenuste peamised erinevused? Kaubad: materiaalsed, homogeensed, tarbiija ei osale tootmises, saab muutuda omandiks. Teenus: mittematerjaalne, heterogeenne (igale kl-le erinev), kl osaleb tootmises, ei saa muutuda omandiks (emotsioon mälestusest).

Turismi -ja hotelli ettevõtlus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun