Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Inimeseõpetuse eksami mõisted (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on psühholoogia?
  • Mida vastsündinud oskavad refleksid?
  • Mis on uni miks me vajame und?
  • Mis on adapstsioon?
  • Milliseid mäluhäireid esineb?
  • Mis on intelligentsus?
  • Mis on motivatsioon?
  • Mis on enesehinnang?
  • Kuidas loetakse ja arvestatakse rasedusnädalaid?
  • Kuidas arvutatakse lapse oletatavat sünnikuupäeva?
  • Miks tekivad konfliktid?
  • Kuidas konflikte lahendada?
  • Mis on karjäär?
  • Miks inimesed töötavad ja vahetavad töökohti?
  • Millised on meid kõiki mõjutavad tegurid karjääri mõjutavad tegurid?
  • Milline on introvertne inimenetöötajaõppija?
  • Millised ametid sobivad introverdile?
  • Milline on ekstravertne inimenetöötajaõppija?
  • Millised ametid sobivad ekstraverdile?
  • Mis on kultuuridevaheline õppimine?
  • Mida nimetatakse väärtusteks?
  • Mis iseloomustab väärtusi?
  • Millised on meie põhiväärtused?
  • Mida tähendab mõiste lõppväärtus?
  • Millised on väärtuste funktsioonid?
  • Millised on bioloogilised väärtused?
  • Millised on kultuurilised väärtused?
  • Mis on motivatsioon?
  • Mis on intelligentsus?
  • Mida mõistetakse ülikoolides riikliku tellimuse kohtade all?
  • Mis on prognoos?
  • Kes on lihttööline oskustööline spetsialist?
  • Millised on tööandja kohustused töövõtja ees?
  • Millised on töötaja kohustused?
  • Millised on tööandja õigused?
  • Millised on töövõtja õigused?
  • Millistes olukordades ei tohi töötada alaealised?
  • Mis on curriculum vitae?
  • Millest peab CV koostamisel hoiduma?
  • Millised on "rusikareeglid" tööintervjuul?
  • Mis on enamasti tööintervjuu sisuks?
  • Mida võiksid Sina küsida tööintervjuul võimaliku tööandja käest?
  • Miks peab end enne intervjuule minekut selle firma käekäiguga kurssi viima?
  • Mida tähendab emotsionaalne intelligentsus?
Vasakule Paremale
Inimeseõpetuse eksami mõisted #1 Inimeseõpetuse eksami mõisted #2 Inimeseõpetuse eksami mõisted #3 Inimeseõpetuse eksami mõisted #4 Inimeseõpetuse eksami mõisted #5 Inimeseõpetuse eksami mõisted #6 Inimeseõpetuse eksami mõisted #7 Inimeseõpetuse eksami mõisted #8 Inimeseõpetuse eksami mõisted #9 Inimeseõpetuse eksami mõisted #10 Inimeseõpetuse eksami mõisted #11 Inimeseõpetuse eksami mõisted #12 Inimeseõpetuse eksami mõisted #13
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 13 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-09-13 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 37 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor siim120 Õppematerjali autor
Tegu on inimeseõpetuse eksami mõistetega.
43. Milliseid infoallikaid saad kasutada, et uurida infot Sind huvitavate edasiõppimisvõimaluste kohta? (3-4 allikat)
www.rajaleidja.ee www.kool.ee www.neti.ee (haridus) www.kool24.ee

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
44
docx

Ülevaade psühholoogiast

mõtteliselt tagasi (põhjused-tagajärjed). Mõtlemine on konkreetne - ei suuda veel tegeleda abstraktsete probleemidega. Egotsentriline mõtlemine väheneb, laps hakkab paremini aru saama, et inimesed mõtlevad ja tunnevad erinevalt, mitte temaga ühtemoodi. 4) Formaalsete operatsioonide periood (12-....) Kujuneb abstraktne ja loogiline mõtlemine - analoogiad, hüpoteetilised, teoreetilised probleemid jm (nt peast arvutamine, abstraktsed mõisted, süllogismid). 21.Keele omadused ja struktuur. Mõisted. Keele omandamise teooriad. Defineeritavate tunnuste teooria, prototüübiteooria. Lapse kõne areng. Keele omadused ja struktuur- Keel on inimestele omane häälikuil põhinev märgisüsteem. Inimkeelel on 5 üldist omadust. 1) Osutamine- keelemärgid tähistavad ja kirjeldavad ümbritseva maailma asju, seisundeid ja sündmusi; 2) Tähendus – iga sõna sõnakombinatsioon väljendab mingit mõtet või

Ülevaade psühholoogiast
thumbnail
44
docx

Psühholoogia kordamisküsimused eksamiks

mõtteliselt tagasi (põhjused-tagajärjed). Mõtlemine on konkreetne - ei suuda veel tegeleda abstraktsete probleemidega. Egotsentriline mõtlemine väheneb, laps hakkab paremini aru saama, et inimesed mõtlevad ja tunnevad erinevalt, mitte temaga ühtemoodi. 4) Formaalsete operatsioonide periood (12-....) Kujuneb abstraktne ja loogiline mõtlemine - analoogiad, hüpoteetilised, teoreetilised probleemid jm (nt peast arvutamine, abstraktsed mõisted, süllogismid). Objekti jäävuse mõistmise areng (Piaget` järgi): · Refleksid (0-1,5 kuud) - 1-4. elukuul hakkavad refleksid seostuma. Laps ei hakka kadunud asja otsima, võib vaadata kohta, kuhu see kadus. · Esmased tsirkulaarreaktsioonid (6 nädal - 4 kuu) - laps omandab esimesi harjumusi (nt pöidla imemine), õpib tundma oma kehaosi ja avastama esemete omadusi. · Teisesed tsirkulaarreaktsioonid (4-8 kuu) - laps uurib keskkonda,

Ülevaade psühholoogiast
thumbnail
27
odt

Psühholoogia küsimused ja vastused

1. Millega tegeleb psühholoogia teadus? Psühholoogia on teadus, mis käsitleb vaimseid protsesse ja käitumist ning nende vahelisi seoseid. 2. Mida tähendab kehamahlade teooria? Selle teooria kohaselt määravad inimese temperamendi tema kehamahlad: veri (ld k sanguis), lima (kr k flegma), must sapp (kr k melas chole) ja kollane sapp (kr k chole). Vastavalt sellele, milline kehamahladest on ülekaalus, on ka inimese temperament. Kehamahlade võõrkeelsetest nimetustest on tuletatud ka tänapäeval kõne all olevad temperamenditüübid sangviinik, flegmaatik, melanhoolik ja koleerik 3. Millise sündmusega algas teadusliku psühholoogia areng? Psühholoogia kui teaduse algusaastaks peetakse aastat 1879, mil Wilhelm Wundt rajas Leipzigis psühholoogialabori ning hakkas esimesena järjekindlalt ja plaanipäraselt katsete abil uurima inimese psüühikat 4. Millised psühholoogia harud on olemas? Kliiniline psühholoogia- tegeleb ebanormaalse käitumise uurimise, diagnoosimise ja

Psühholoogia
thumbnail
18
odt

Psühholoogia ja perekonnaõpetuse põhiteemade seletus

nende väljendamise mõju suhetele Primaarne tunne on esmane tunne, näiteks viha (kestab umbes 90 sekundit). Sellele järgneb sekundaarne tunne, mis on süütunne, kahetsus. Primaarsed tunded viivad suhtes konfliktini ja sekundaarsed leppimiseni. 2.Mõtlemine. Konvergentne ja divergentne mõtlemine. Mõtlemisprotsessi etapid. Mõtlemisena käsitletakse kogu seda vaimset aktiivsust, mis seostub informatsiooni töötlemise ja mõistmisega ning suhtluses kasutamisega. Mõisted kuuluvad koos otsuste ja järeldustega mõtlemise loogiliste vormide hulka. Mida rikkam on inimese keel, seda rohkem on selles maailma korrastamiseks loodud mõisteid, seda selgemalt suudab inimene mõtelda ja end väljendada. Mõisteid on väga palju, ja et nendes orienteeruda, luuakse taetavad süsteemid nt kategoriseerimine. Teiseks saab mõisteid paigutada hierarhiatesse. · Peale selle on olemas ka kujundlik mõtlemine. Selle abil asendatakse tegelik objekt või

Psühholoogia
thumbnail
60
docx

Õpimapp- Lapse areng ja tundmaõppimine

TALLINNA ÜLIKOOL Haridusteaduste instituut Alushariduse pedagoogika valdkond Kätlin Lehmus LAPSE ARENG JA TUNDMAÕPPIMINE Õpimapp Juhendaja: Marika Veisson Tallinn 2016 SISUKORD SISUKORD............................................................................................................... 2 SISSEJUHATUS........................................................................................................ 4 1. ARENGU MÕISTE, ANDMETE KOGUMISE MEETODID JA NENDE ANALÜÜSIMINE...5 1.1. Läbilõikemeetod........................................................................................... 5 1.2. Longituudmeetod......................................................................................... 5 1.3. Kohortmeetod............................................................................................... 6 1.4. Kohort-järjestikune

Alternatiivpedagoogika
thumbnail
5
docx

Perekonnaõpetuse kordamisküsimused

Kordamisküsimused perekonnaõpetuses 1. Nimeta ja kirjelda perekonna ülesanded. 2. Nimeta ja kirjelda erinevad perekonnatüübid. 3. Selgita mõistet leibkond. 4. Kes võib olla lapsendajaks? 5. Kui suur peaks olema perekonna keskmine laste arv, et rahvaarv püsiks. 6. Võrdle kahte erinevat abielulist suhet. 7. Millised on registreeritud abielu eelised vabaabielu ees. 8. Mis on armumise ja armastuse erinevus? 9. Mis on seksuaalne riskikäitumine? 10. Nimeta seksuaalsel teel levivaid suguhaigusi. 11. Millal algab inimese seksuaalne areng ja mis mõjutab seksuaalset arengut? 12. Nimeta olmelised kontaktid, mille kaudu AIDS ja HIV ei levi. 13. Kuidas kaitsta ennast STLH eest? 14. Kirjelda murdeeaga seotud probleeme peres ja kuidas nendega toime tulla. 15. Kuidas hoiduda soovimatu raseduse eest? 16. Defineeri prostitutsioon. Selgita, kuidas tunned ära seksuaalse ahistamise? 17. Mis on raputatud lapse sündroom? 18. Millised on abie

Perekonnaõpetus
thumbnail
25
docx

Arengupsühholoogia

AINE NIMI Arengupsühholoogia AINE KOOD SOPH.00.283 ÕPIVÄLJUNDID Aine läbinud üliõpilane: - omab teadmisi motoorse, kognitiivse, sotsiaalse ja emotsionaalse arengu kohta; - oskab kirjeldada eri arengustaadiumides olevaid inimesi (alates imiku-, lapse-ja murdeealistest kuni täiskasvanute ning vanadeni); - omab ettekujutust selle kohta, kas on tegemist normaalse arenguga või võib olla tegemist arenguprobleemidega. ÕPPEMATERJALID H. Gleitman, J. Gross & D. Reisberg (2014). Psühholoogia. Tartu: Hermes. Lk 643-697. TEEMAD Kognitiivse arengu arengu etapid ja sisu vastavalt KORDAMISEKS J. Piaget’ teooriale. Kaasaegsed täiendused

Alternatiivpedagoogika
thumbnail
36
docx

Arengupsühholoogia konspekt

ARENGUPSÜHHOLOOGIA 1. Arengupsühholoogia kui psühholoogia haru 1.1. Mõisted, aine 1.2. Koht teaduste süsteemis 1.3. Uurimismeetodid 2. Arengutegurid 2.1. Pärilikkus 2.2. Keskkond 3. Arenguteooriad. 4. Kreatsioon vs evolutsioon 5. Arengu periodiseerimine 6. Ülevaade arenguperioodidest 6.1. Sünnieelne areng 6.2. Areng imikueas 6.3. Areng väikelapseeas 6.3. 1.Kõne ja keele areng 6.4. Koolieeliku areng 6.4.1. Mänguteooriad 6.5. Areng nooremas koolieas 6.6. Areng noorukieas 6.6.1. Murdeiga 6.6.2. Käitumishäired, käitumisgeneetika 6.7. Täiskasvanuiga 6.7.1

Üldaine arengupsühholoogia




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun