Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

ETTEVÕTLUS - JA MAJANDUSUURINGUTE VAJALIKKUS JA PÕHIMÕTTED (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mida nad endast kujutavad?
  • Mis toimub ettevõttes?

Lõik failist

Vasakule Paremale
ETTEVÕTLUS - JA MAJANDUSUURINGUTE VAJALIKKUS JA PÕHIMÕTTED #1 ETTEVÕTLUS - JA MAJANDUSUURINGUTE VAJALIKKUS JA PÕHIMÕTTED #2 ETTEVÕTLUS - JA MAJANDUSUURINGUTE VAJALIKKUS JA PÕHIMÕTTED #3 ETTEVÕTLUS - JA MAJANDUSUURINGUTE VAJALIKKUS JA PÕHIMÕTTED #4 ETTEVÕTLUS - JA MAJANDUSUURINGUTE VAJALIKKUS JA PÕHIMÕTTED #5 ETTEVÕTLUS - JA MAJANDUSUURINGUTE VAJALIKKUS JA PÕHIMÕTTED #6 ETTEVÕTLUS - JA MAJANDUSUURINGUTE VAJALIKKUS JA PÕHIMÕTTED #7 ETTEVÕTLUS - JA MAJANDUSUURINGUTE VAJALIKKUS JA PÕHIMÕTTED #8 ETTEVÕTLUS - JA MAJANDUSUURINGUTE VAJALIKKUS JA PÕHIMÕTTED #9 ETTEVÕTLUS - JA MAJANDUSUURINGUTE VAJALIKKUS JA PÕHIMÕTTED #10 ETTEVÕTLUS - JA MAJANDUSUURINGUTE VAJALIKKUS JA PÕHIMÕTTED #11 ETTEVÕTLUS - JA MAJANDUSUURINGUTE VAJALIKKUS JA PÕHIMÕTTED #12 ETTEVÕTLUS - JA MAJANDUSUURINGUTE VAJALIKKUS JA PÕHIMÕTTED #13
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 13 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-01-29 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 91 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor belladonnakillz Õppematerjali autor
ETTEVÕTLUS- JA MAJANDUSUURINGUTE VAJALIKKUS NING NENDE LÄBIVIIMISE PÕHIMÕTTED

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
84
pdf

Turundusuuringud

Füüsiline Toote tehniline kirjeldus toode INFO Toote kohta Toote loomine TOODE Joonis: Turundustsükkel (Minajev D.V 2004) 1.3 Turundusuuringu vajalikkus. Ilma turundusinfota kasutab (turundus)juht intuitsiooni. Uuring Intuitsioon 2 Turundusuuringud Meelis Zimmermann Olemus ametlik planeerimine, subjektiivne, isiklik

Turundus
thumbnail
17
docx

Hinnakujunduse võimalused turunduses

Järgnevalt mõned mõtted eesmärkide püstitamiseks: · segmenteerida oma turg vanuse, sissetuleku ja asukoha järgi; · testida huvitatust uute toodete ja teenuste võrdlemise kaudu; · parandada kliendisuhteid; · arendada uusi strateegiaid, et olla konkurentsivõimeline; · optimeerida toodete hinnad. Teine samm on eesmärkide muutmine tulemusteks. Kui eesmärgid on seatud, on paras aeg muuta ootused tulemusteks. Mõelda sellele, kuidas äri paraneb peale uuringut. Näiteks: · jõudmine kõige parima tarbija segmendini; · määrata parimad hinnad, et tagada toode kiiret liikumist; · saavutada hea müügimaht teades tarbijate psühhograafikat; · teha ettenägematute kulude plaanid; · olla osavõtlikum ja liikuda oma konkurentidest kiiremini. Kolmas samm on uuringu alustamine. Kõik ettevalmistused on tehtud. Eesmärgid ja oodatud lõpptulemused on püstitatud. Ülesanne põhjalikku uuringut teha võib tunduda

Turunduse alused
thumbnail
28
doc

Turu-uuringud

ulatust. 3. Põhjuslik uuring püüab seletada seoseid erinevate mõjurite vahel. Põhjusliku uuringu käigus uuritakse, kas turu olukorra muutuse kutsus esile meie poolt muudetud mõjur või ei avaldanud mõjuri muutmine turule mingit mõju. See uuring on paindlik ja dünaamiline. Erinevaid mõjureid varieerides püütakse leida seaduspärasusi turul. Erinevate probleemide lahendamiseks on võimalik kasutada erinevaid uuringuid ei ole olemas sellist uuringut, mis aitaks igas olukorras. Seega on oluline endale selgeks teha, mida me teada soovime saada ja leida sellele vastavalt sobivaim uuringu meetod. 1.2. Turu-uuringu protsess Turu.uuring aitab leida vastust küsimustele, mida on vajalik teada turundusotsuste langetamisel. Turu-uuringute planeerimisel ja läbiviimisel on olulised ka turu uurijate enda kogemused ja arvamused. Isiklikku kogemust läheb vaja, et saada teada milline on informatsiooni vajalikkus

Ettevõtlus
thumbnail
69
doc

Turunduse eksam

saastumine ja seadusandliku reguleerimise tugevnemine. · Tehnoloogiline ­ tegurid on uued tooted, patendid, tootlikkus ja selle kasv, teaduslikud uuringud tööstuses, riigi toetus teadusele, robotid, arvutid. Tehnoloogiate läbi luuakse uusi tooteid ja turueelistusi. Uudistoodanguga seotud riskide vältimisega tegelevad paljud firmad maailmas juba olemasolevate toodete ja teenuste täiustamisega. · Poliitiline ­ teguriteks on samad mis majanduses ning kõiksugused seadused. Ettevõtlus on reguleeritud seadusandlusega ning konkurentsipoliitika kaudu. Tootjaid peab kaitsma kõlvatu konkurentsi eest ja tarbijaid ettevõtte ebaausa tegutsemise eest. Valitsus on aktiivne poliitiline jõud, mis mõjutab toodet, hinda, müügikohta ja reklaami. Toetab ja kontrollib ning suunab turundust. · Kultuuriline ­ tegurid on elulaad, tarbija aktiivsus, naisliikumine, noorsugu. Perioodiliselt muutub inimeste käitumismudel, ilmnevad uued soovid ja vajadused

Turundus
thumbnail
20
docx

TURUNDUS

TURUNDUS 1. TURUNDUSE OLEMUS TURUNDUS on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu (P.Kotler). Inimeste VAJADUSED (needs) tekitavad NÕUDLUSE (demand), kui soovile lisandub OSTUJÕUD (buying power). KLIENT (customer) - organisatsiooni või isik, kes võtab toote vastu või kasutab pakutavat teenust. Samuti on klient (alaline) ostja, tellija või teenuseid kasutav inimene. TARBIJA (user) - füüsiline isik, kellele pakutakse või kes omandab või kasutab kaupa või teenust ees-märgil, mis ei seondu tema majandus- või kutsetegevusega TURUSTAMINE (selling) tähendab müüki ja on pigem seotud toodete jaotusega (kasutatakse mõistet ,,turustuskanal"). Turundus on seega oluliselt laiem mõiste kui turustus ning võib öelda, et turustus on turunduse üks osa. TURG (market) on toote tegelike ja potentsiaalsete ostjate kogum. Ostjateks võivad olla nii üksikisikud kui organisatsioonid. TOODE (product) on midagi,

Turundus
thumbnail
32
docx

Turunduse kordamisküsimused eksamiks

erisusi. Positsioneerimine hõlmab endas nelja etappi: • tuleb määratleda ja analüüsida konkurentsi, • tuleb määratleda kõik võimalikud konkurentsieelised (eristuvad tunnused), millele võiks positsiooni üles ehitada, • nendest konkurentsieelistest (eristuvatest tunnustest) tuleb välja valida üks või kaks, millele hakatakse positsiooni üles ehitama, • informeerida oma tarbijaid eelistest Positsioneerimise vajalikkus: 1. Info üleküllus 2. Tarbija positsioneerib ka ilma turundaja abita, kuid turundaja ei soovi jätta seda juhuse hooleks. Toote positsioon on keeruline kompleks tajudest, muljetest ja tunnetest, mida tarbija tunneb toote osas võrreldes konkureerivate toodetega. 6. Toode ja bränd Turundusmeetmestik – instrumentide kogum, mida varieeritakse lähtuvalt sihtturu vajadustest Turundusmeetmestiku 4P – Place (koht, jaotus), Product (toode), Price (hind), Promotion (promotsioon)

Turundus
thumbnail
110
docx

Turunduse alused konspekt

Turunduse alused I INNOVE õpiku konspekt 1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1. Turundusega seotud põhimõisted Turundus (marketing) on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse ekslikult, et turundus hõlmab vaid toodete reklaami ja müüki. Tegelikkuses on müümine ja reklaam turundusest vaid nagu jäämäe tipp, turundus tervikuna on märksa keerukam elementide kombinatsioon. Turundus on ettevõtte juhtimise väga oluline alustala nii strateegilisel kui taktikalisel tasandil. Konkurentsi tihenedes ja turgude arenedes on turunduse roll muutunud järjest olulisemaks. Seda ka Eesti kontekstis – seoses sise

Turundus
thumbnail
10
doc

TURUNDUSE ALUSED eksami teemade loetelu 2010

TURUNDUSE ALUSED EKSAMI TEEMADE LOETELU. 1. Turunduse olemus ja turundustegevuse eesmärk. Turundus on kavandatud tegevuste kompleks, mille eesmärgiks on turul olevate tarbijate vajaduste tuvastamise, ergutamise ja rahuldamise läbi vahetusprotsessi kaudu saavutada oma eesmärke (missioonilisi, majanduslikke). Turundus on vahetusprotsess, mille käigus kaupu ja teenuseid vahetades luuakse väärtusi. Turundustegevuse eesmärgiks on muuta vahetusprotsess kergeks ja sujuvaks. 2. Turunduse 7 põhimõistet. Vajadus on inimeste poolt tunnetatav puudusseisund, millest saab vabaneda tarbimise teel. Vajadused tulenevad inimese loomusest. Liigitatakse füsioloogilised, sotsiaalsed ja individuaalsed. Soov on vajaduse erivorm, mis seostub inimese kultuuritaseme ja isiksuse-omadustega. Soovid võtavad nende objektide kuju, mis on võimelised rahuldama vajadusi, soovid on muutlikumad kui vajadused. Nõudlus: soovid ja vajadused, mis on tagatu

Turunduse alused




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun