Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Ametijuhend (6)

3 KEHV
Punktid

Lõik failist

7
Ametijuhend
MAINORI KÕRGKOOL
Ärijuhtimine
Personalijuhtimise eriala PS-2-S-E-Tal

Liis Peet
AMETIJUHEND


Tallinn 2009

AMETIJUHEND

1. ÜLDANDMED


1.1 Ametinimetus

1.2 Struktuuriüksus

Personalijuht

Personaliosakond


1.3 Tegevusvaldkond

Tootmine/töötlemine


2. STRUKTUUR


2.1 Otsene juht

2.2 Kes asendab

2.3 Keda asendab

Direktor

Tootmisjuht

Tootmisjuht


2.3 Otsesed alluvad
2.4 Alluvate arv
Personalispetsialistid
2

3. TÖÖ KIRJELDUS


3.1 Ametikoha eesmärk

Töö põhieesmärgiks on: viia ellu juhatuse või tippjuhtide määratud personalipoliitikat, töötada selle järgi välja tegevusjuhised vastavalt seadusandlusele (töötajate värbamine ja valik, palgasüsteem, koolitussüsteem, personaliarvestus ja -aruandlus) ning jagada konkreetseid ülesandeid esmatasandile: juhtidele ja spetsialistidele.


3.2 Tööülesanded

Töötulemused (vastutus)

  • Personaliosakonna protseduuride, vormide ja kordade väljatöötamine ning nende juurutamine


    Olemas on personaliosakonna vajalikud protseduurid, vormid ja korrad.
  • Personali värbamise ja valimise protseduuride väljatöötamine ja personaliotsingu korraldamine

    Personaliotsingu korraldamisel leitakse vabadele ametikohtadele sobivaimad töötajad kõige ökonoomsemate meetoditega.

  • Palgasüsteemi väljatöötamine ja arendamine

    Palgasüsteem on olemas ja rakendatud.


  • Koolitussüsteemi väljatöötamine ja arendamine ning koolitusvajaduse väljaselgitamine

    Koolitussüsteem on olemas ja rakendatud.

  • Koolitusplaani ja koolituseelarve koostamine


    Koolitusplaan ja koolituseelarve on olemas.
  • Tööjõu liikumise ning koosseisude ja töötajate arvu jälgimine ning analüüs


    Vormikohased aruanded ja tähtaegadest kinni pidamine.
  • Eelarve koostamine

    Eelarve projekt valmib tähtajaks ja tugineb analüüsidele/uuringutele.
  • Personaliarvestuse tagamine

    Personaliarvestust puudutavad dokumendid (isikukaardid, tööraamatud, töölepingud) on vormistatud õigeks ajaks ja kooskõlas õigusaktidega
  • Personaliandmebaasi haldamine ja arendamine

    Personalitarkvara vastab vajadustele

  • Juhtide ja töötajate nõustamine personalitööd puudutavates küsimustes
    On kursis tööseadustiku ja ettevõttes personalitööd reguleerivate dokumentidega. Abistab vajadusel töötajaid personaliküsimuste lahendamisel.
  • Otsese juhi ühekordsete lisaülesannete täitmine
    Ülesannete täitmise täpsus ja korrektsus.

    3.3 Lisaülesanded

    Töösuhete vormistamine ja administreerimine
    Personalialaste materjalide/dokumentide (isikukaardid, töölepingud) arhiveerimine
    Personalikäskkirjade vormistamine
    Töölähetuste vormistamine
    Töötajate välja- ja täiendõppeks koolituste korraldamine ning sisekoolituste läbiviimine
    Töötajate nõustamine koolitustega seonduvates küsimustes
    Koolitus-, iseõppija- ja e-õppe materjalide koostamine ja täiendamine
  • Õigused

  • Saada tööülesannete täitmiseks vajalikku infot
  • Kasutada tööülesannete täitmiseks vajalikke töövahendeid

  • Väljastada oma allkirjaga personalitõendeid
  • Saada tööülesannete täitmiseks vajalikku koolitust
  • Teha ettepanekuid töökorralduse kohta
    3.5 Vastutus
  • Töökohustuste tulemuslik täitmine vastavalt ametijuhendile
  • Töökohustuste täitmiseks antud ettevõtte materiaalse vara heaperemehelik kasutamine
  • Töökohustuste täitmisega seoses teatavaks saanud isikuandmete ning juurdepääsupiiranguga andmete hoidmine
  • Ettevõtte maine hoidmine enda poolt vahendatavas teabes
  • Oma kvalifikatsiooni hoidmine ning täiendamine

    3.6 Töövahendid

    Personaalne töökoht kontoris

    Lauaarvuti koos vajaliku tarkvaraga

    printeri ja paljundusmasina kasutamise võimalus;
    Isiklik sülearvuti koos vajaliku tarkvaraga
    Lauatelefon
    Mobiiltelefon
    transpordi kasutamise võimalus ametisõitudeks:
    Kantseleitarbed
    Võimalus kaugtööks
    4. KVALIFIKATSIOONINÕUDED

    4.1 Eriala

    Majanduslik või personalijuhtimisalane

    4.2 Haridustase

    Kõrgem ( bakalaureuse kraad või rakenduslik kõrgharidus)

    4.3 Töökogemus

    Eelnev 5-aastane töökogemus (soovitavalt erasektoris)
    Personalitööalane töökogemus

    4.4 Juhtimiskogemus

    Tippjuht

    Keskastme juht

    x

    Esmatasandi juht

    Ei ole nõutud


    Projektide/töögruppide juhtimise kogemus.

    4.5 Arvutikasutamise oskus

    Ei ole vajalik

    Baas

    Edasijõudnu

    Kõrgem

    Tekstitöötlus MS Word

    X

    Tabelarvutus MS Excel

    X

    Esitlus MS PowerPoint

    X

    Infootsing Internet Explorer

    X

    Töökorraldus MS Outlook

    X

    Personaliarvestusprogramm

    Persona

    X


    MS Word ja MS Excel vähemalt arvutikasutaja oskustunnistuse eksamiprogrammide ulatuses; personaliarvestuse programmi Persona (või muu personaliarvestusprogrammi), Windows, MS Outlook (elektronkirjade ja grupitarkvara kasutamise kogemus) ja Interneti kasutamise oskus; soovitav on esitlustarkvara PowerPoint kasutamise oskus; siseinfosüsteemi kasutamise oskus.

    4.6 Võõrkeele nimetus ja oskuse tase

    Inglise keel

    C1

    Vene keel

    B2

    A1 Läbimurre

    A2 Esmane keeleoskus

    B1 Suhtluslävi

    B2 Edasijõudnute tase

    C1 Vaba suhtluspädevus

    C2 Haritud emakeelekõneleja tase


    4.7 Täiendavad oskused ja teadmised

    Juhtimine ( juhtimisteooria , organisatsioonikäitumine, projekti- ja kvaliteedijuhtimine )
  • Majanduse põhimõisted, turundus , ettevõtlus, majandusarvestus ja raamatupidamisalused, teadmised mikro - ja makroökonoomikast
  • Tööseadusandlus
  • Psühholoogia alased teadmised (isiksuse-, suhtlemis- ja sotsiaalpsühholoogia)
  • Uuringumeetodid ja uuringute teostamine
  • Kirjeldava statistika põhimeetodid ja statistilise informatsiooni kasutamine
  • Asjaajamise kord ja dokumendihaldus
  • Avalik esinemine
  • Põhjalikud teadmised organisatsiooniteooriast ja personalijuhtimisest
    4.8 Isikuomadused
  • Kohusetundlikkus
  • Täpsus ja korrektsus
  • Suhtlemisoskus ja väjendusoskus
  • Meeldiv ja viiskas käitumine
  • Sallivus
  • Tasakaalukus
  • Paindlikkus
  • Usaldusväärsus
  • Koostöövõimelisus ja –valmidus
  • Huumorimeel
  • Loovus
  • Stressitaluvus
  • Algatusvõimelisus, organiseerimisvõime
  • Iseseisvus
  • Eesmärgipärasus, arengule orienteeritus
  • Analüüsi- ja sünteesivõime

    Otsene juht:

    Kaarel Kaalikas

    Töötaja:

    Liis Peet
    14.04.2009
    14.04.2009

    Tööandja esindaja:

    Pille Pihlakas
    14.04.2009
  • Vasakule Paremale
    Ametijuhend #1 Ametijuhend #2 Ametijuhend #3 Ametijuhend #4 Ametijuhend #5 Ametijuhend #6 Ametijuhend #7 Ametijuhend #8 Ametijuhend #9
    Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
    Leheküljed ~ 9 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2009-05-24 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 239 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 6 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor liisbethi Õppematerjali autor
    Ametijuhend koostatud personalijuhile. Ametijuhendi põhja saab kasutada ametijuhendite koostamisel.

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    38
    docx

    Personali juhtimine ja arendamine

    ● Strateegiline töö analüüs Töö analüüsi eelised: info kohustustes, riskidest, kompententsidest jm; töö ja töötaja sobivus; värbamise efektiivsus; alus soorituse hindamiseks; koolitus- ja arenguvajaduste määratlemine; kompensatsioonipaketi otsused. Töö analüüsi piirangud: ajakulu; hindaja kallutatus; andmeallikate vähesus; pingutust nõudev; analüüsija kompententside piiratus; vajalik jälgitavus/mõõdetavus. AMETIJUHEND Ametijuhend tugineb töö analüüsi tulemusel saadud töö kirjeldusele ja on vajalik personali organiseeritud tegevuse korraldamiseks: ● paraneb delegeerimine; ● selgus ametikoha eesmärkide, ülesannete, vastutuse ja pädevuse osas; ● ratsionaliseerib tegevust. Töö analüüsi tulemused / ametijuhendid on olulised ka ametikohtade plaani koostamisel. Töö kirjeldus. Ametijuhend: Ametijuhendi koostisosad tavapäraselt on: ● Ametikoha nimetus

    Organisatsiooni psühholoogia
    thumbnail
    46
    doc

    Konspekt Personalijuhtimine 2013

    Dokumente kasutatakse pidevalt juhtimises ja töökorralduses PERSONALI OTSINGU TEGEVUSED Värbamine on tegevuste kompleks kvalifitseeritud töötegijate hulga saamiseks. Üldiseloom: · üldine-massiline - eriline individuaalne · reklaamiga kaasnev, imagot loov - otsesihitud ühel eesmärgil toimuv · pikaajaliselt etteplaneeritud - situatiivne (tuleneb juhtimise iseärasustest) · reeglipärane - juhuslik 1. ANALÜÜS,TÖÖKIRJELDUS, AMETIJUHEND 2. OTSINGU KUULUTUS: FIRMA LOGO MILLISELE AMETIKOHALE KEDA OODATAKSE MILLISED OOTUSED KOMPETENTSUSE JM OSAS MIDA PAKUTAKSE ALLIKA VALIK: Kes mida loeb? Vaatab? Näeb? SÕLTUVUS AMETIKOHAST: juhi, spetsialisti, töölise otsingul erinev SISU: asjakohast- asjalikku informatsiooni, MITTE poolikut infot, üldist, üle-positiivset täpne nimetus, kompetentsuse aste, haridusjärk, töökogemus, lisaoskused, tasuskaala, töötingimused, piiravad tingimused. KUJUNDUS:

    Personalijuhtimine
    thumbnail
    176
    pdf

    E-kursuse „Koristustööde planeerimine ja arendamine“ materjalid

    Järvamaa Kutsehariduskeskus E-kursuse „Koristustööde planeerimine ja arendamine“ materjalid Autor: Lia Padu Järvamaa KHK kutseõpetaja Õppematerjal valmis programmi VANKeR raames ja seda toetas Euroopa Liit. See töö on litsentsi all Creative Commons Attribution-Noncommercial- Share Alike 3.0 Unported License . Paide 2011 Sisukord Kursuse ainekava................................................................................................... 4 Kursuse tegevuskava ............................................................................................. 6 I. Töökorraldus.......................................................................................................... 8

    Puhastusõpetus
    thumbnail
    36
    docx

    PERSONALIJUHTIMINE

    Vastutus ja otsustus peavad olema kooskõlas. Töövahendid ­ mida töötaja vajab, mida kasutada võib. Nt kas on vaja mingit eririietust, kas saab töötelefoni/auto jne. Ka see, et kes neid korras hoiab. Kompetentsid ­ mida peab teadma,oskama. Vajalik haridustase ja töökogemus. Isikuomadused. Erinõuded (nt füüsilise vormi suhtes, spets keeleoskus) Ametijuhend on alati allkirjastatud ja avalik dokument. Personali nõudmise ja pakkumise vahekord töö- ja tööjõuturul - Võib juhtuda, et nõudlus on mingi ametikoha järele, aga pakkujaid ei ole. Või on, aga need pole need, keda vaja. Võib olla ka vastupidi ­ kandidaate on palju, aga need pole need, keda vaja, või neid pole nii palju vaja. - Millest võib tingitud olla nõudlus? Hooajaline müük, masu, laienemine, tööjõu

    Psühholoogia
    thumbnail
    105
    doc

    Lõpueksam: 2008 õppekava alusel Majanduse alused

    Majanduse alused 1. Võimaliku tootmise piir VTP on kahe kauba tootmiskombinatsioonide jada, mis saadakse ühiskonna tootlikke ressursse omavahel kombineerides. Pareto-efektiivsuse kriteerium väidab, et kõik punktid võimaliku tootmise piiril on efektiivsed ning asudes ühes neist punktidest saab ühe hüvise tootmise suurendamiseks ressursse ümber jaotada vaid teise hüvise tootmise vähendamise arvel. Kui ressursse tuleb juurde või nende kvaliteet paraneb, nihkub VTP pikaajaliselt majanduskasvu tõttu koordinaattelgede nullpunktist kaugemale. 2. Alternatiivkulu printsiip See tähendab, et mida enam soovitakse tarbida teist hüvist, seda enam tuleb esimese hüvise tarbimist piirata. Saamatajäänud tulu parimast alternatiivsest kasutamata jäänud võimalusest. 3. Nõudmise üldine seadus- nõudlusfunktsioon ja selle nihked Nõudlusseaduse kohaselt: Muude tingimuste samaks jäädes, mida kõrgem on hind, seda väiksem on nõutav kogus. 4. Turutasakaal- tasakaaluh

    Majanduse alused
    thumbnail
    101
    pdf

    Projektipersonali juhtimine konspekt

    TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz PROJEKTIPERSONALI JUHTIMINE 3EAP Loengukonspekt Gerda Mihhailova Pärnu 2012 SISUKORD 1. PROJEKTIPERSONALI JUHTIMISE ERIPÄRAD ORGANISATSIOONIDES. .......... 3 1.1 Projektid ja projektipersonal organisatsioonikeskkonnas. ........................................... 3 1.2 Projektijuhi töö ning pädevused. ................................................................................ 13 1.3 Personalitöö korraldamise eripärad projektimeeskonnas. .......................................... 28 1.4 Stress ja stressijuhtimine ............................................................................................ 46 2. MEESKONNATÖÖ KASUTAMINE ORGANISATSIOONI PROJEKTIDES. ........... 50 2.1. Grupid ja meeskonnad organisatsioonis ning nende eelised. .................................... 50 2.2. Projektimeeskonna loomine, motiveerimine ja tööprotsessid ..........

    Organisatsioon ja juhtimine
    thumbnail
    108
    doc

    Organisatsioon ja juhtimine

    1. ORGANISATSIOONI JA JUHTIMISE OLEMUS 1.1. Organisatsioon Organisatsioon on kindla inimrühma ühiste eesmärkide taotlemiseks moodustatud ja terviklikult korraldatud ühendus. Organisatsiooni loomise ning talitlemise peamine mõte on saavutada ühiselt tegutsedes rohkem ja väiksemate jõupingutustega kui eraldi tegutsedes. See tugineb nn sünergilisele toimele, kus 1+1>2. Oma laadilt võib sünergilist mõju liigitada järgmiselt: organisatsiooniline (inimeste otstarbekas rakendamine ühise eesmärgi, tööjaotuse, tegevuste ja toimingute kooskõlastamise teel); aineline (raha, teabe, seadmete, materjalide jm ressursside parem kasutamine); vaimne (soost, vanusest, haridusest, mõtteviisist jm faktoritest tingitud eripärasuste ärakasutamine). Organisatsioon ei ole eesmärk omaette, vaid on eesmärkide saavutamise keskkond ning selleks vajalike toimingute ja tööde täideviimise koht. Organisatsiooni tuleb vaadelda vahendina, mida kasu

    Majandus
    thumbnail
    59
    pdf

    Juhtimine

    1. Ettevõtte keskkond, mõjugrupid ja nende peamised huvid. Sisekeskkond: juhid, omanikud, töötajad. Väliskeskkond: mikrokeskkond ja makrokeskkond. Makrokeskkond: riik, ühiskond, rahvusvahelised mõjurid. Error! Reference source not found.Väliskeskkonna loovad peamised väljaspool organisatsiooni olevad jõud, mis potentsiaalselt võivad oluliselt mõjutada kaupade või teenuste edu. Väliskeskkond jaguneb omakorda kaheks ­ mikro- ja makrokeskkonnaks. Makrokeskkond on laiem ja hõlmab faktoreid, mis mõjutavad kõiki organisatsioone võrdselt. Makrokeskkonna osad on rahvusvaheline, majanduslik, sotsiaalne, õiguslik- poliitiline ja tehnoloogiline keskkond. Organisatsiooni mikrokeskkond on konkreetsem ja organisatsioonile lähemal ning haarab konkurente, tarnijaid, kliente, strateegilisi liitlasi jm survegruppe. Organisatsiooni keskkonda tuleks käsitleda kui organisatsiooni suhtes erinevate huvide ja ootustega huvigruppide kooslust, kellega juhil organisatsiooni esindajana tule

    Juhtimine




    Kommentaarid (6)

    karita5 profiilipilt
    karita5: päris asjalik ametijuhend, aga kahjuks paljudes ettevõtetes sellist formaati ei kasutata
    20:28 03-06-2009
    ZnaxMAN profiilipilt
    ZnaxMAN: Oli palju abi. Sain kõik vajaliku!
    21:26 18-12-2012
    lyy13 profiilipilt
    lyy13: seda ei tahagi kasutada
    14:23 05-11-2009



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun